Muqe
New member
Tasarruf ve kaliteye verilen önem, tüketicileri giderek daha fazla tüketime itiyor.Özel Markalı ürünlerin satın alınmasıveya onunla logo imzalamak: 2024 yılının ilk on bir ayında, Özel markalar (Mdd) 26,6 milyar euro toplam gelire ve 30 pay puanına ulaştı. Bu senaryoda, 2024 MDD payı Ev Tasarrufusektörün lider markası eczane Battistelli kardeşler tarafından kurulan ulusal sahnede ilk üç arasında yer alarak 2023'e göre %14 artışla toplamın %30'unu aştı; ortalama +%9,6 ile seyahat eden uyuşturucu dünyasının en yüksekleri arasında yer alıyor .
Grubun son yıllarda kaydettiği büyüme için çok önemli bir strateji ve şirketin yenilikçiliğe ve ürün yelpazesini genişletmeye yönelik sürekli bağlılığını gösteren çok sayıda yeni ürün sayesinde giderek daha merkezi hale gelecek. Bu yolu pekiştirmek için Risparmio Casa, MarkaMDD için referans etkinliği gerçekleştirildi 15 ve 16 Ocak 2025 ile BolonyaFiere Pavilion 30, Stand B25/C26'da yer alacak ve etkinliğin Teknik Bilimsel Komitesinde temsil edilecek.
Grup, aksesuar ve makyaj ürünleri, Selya Flower Power cilt bakım ürünleri ve Creative Studio hair'ın özel cilt bakım uygulamaları sayesinde kişisel bakım sektöründe her şeyden önce gençlere yönelik tasarlanan yeni ürünlerle etkinlikte yer alıyor. Ev eşyalarından başlayarak ailelerin günlük ihtiyaçlarını karşılamak için Anna Moroni imzalı yeni Cucina&Casa koleksiyonu Sapori Autentici tavalar, %100 İtalya'da yüksek kaliteli malzemelerle üretildi.
Risparmio Casa, genel olarak 185 mağazasında 25'ten fazla özel marka markası sunmaktadır. Ürün yelpazesindeki tüm kategorileri kapsamaya devam etmenin yanı sıra Grup, ilaç, evde bakım, kişisel bakım ve diğer sektörlerde yeni ürün gruplarının geliştirilmesine odaklanıyor. 2024 yılında en iyi performans gösteren sektörler arasında yüzde 40'a ulaşan Mdd payı ile deterjanlar ön plana çıkarken, onu yüzde 30'la ev eşyaları, yüzde 20'lerle parfümeri ve kişisel bakım ile evcil hayvan dünyası takip ediyor.
“Özel Etiketlerin Ev Tasarrufu stratejisinin temel bir ayağını temsil ettiğinin altını çizdi” Giuliano StronatiRisparmio Casa'nın genel müdürü. Müşterilerimize sadece uygun fiyatlarla yüksek kaliteli ürünler garanti etmekle kalmıyor, aynı zamanda marka bağlılığımızı ve sürekli değişen bir pazardaki rekabet gücümüzü güçlendirerek, müşterilerin kalite ve refahına yatırım yapmaya devam edecek kaynaklara sahip olmamızı sağlıyor. Gelecekte MDD'nin daha da büyük bir ağırlığa sahip olabileceğine inanıyoruz. Bu nedenle, her zaman DNA'mıza uygun, düşük fiyatlı geniş ürün yelpazesi sayesinde ailelere yüksek yaşam maliyetine karşı somut olarak yardımcı olmak amacıyla inovasyona, araştırma ve geliştirmeye yatırım yapıyoruz”.
Grubun son yıllarda kaydettiği büyüme için çok önemli bir strateji ve şirketin yenilikçiliğe ve ürün yelpazesini genişletmeye yönelik sürekli bağlılığını gösteren çok sayıda yeni ürün sayesinde giderek daha merkezi hale gelecek. Bu yolu pekiştirmek için Risparmio Casa, MarkaMDD için referans etkinliği gerçekleştirildi 15 ve 16 Ocak 2025 ile BolonyaFiere Pavilion 30, Stand B25/C26'da yer alacak ve etkinliğin Teknik Bilimsel Komitesinde temsil edilecek.
Grup, aksesuar ve makyaj ürünleri, Selya Flower Power cilt bakım ürünleri ve Creative Studio hair'ın özel cilt bakım uygulamaları sayesinde kişisel bakım sektöründe her şeyden önce gençlere yönelik tasarlanan yeni ürünlerle etkinlikte yer alıyor. Ev eşyalarından başlayarak ailelerin günlük ihtiyaçlarını karşılamak için Anna Moroni imzalı yeni Cucina&Casa koleksiyonu Sapori Autentici tavalar, %100 İtalya'da yüksek kaliteli malzemelerle üretildi.
Risparmio Casa, genel olarak 185 mağazasında 25'ten fazla özel marka markası sunmaktadır. Ürün yelpazesindeki tüm kategorileri kapsamaya devam etmenin yanı sıra Grup, ilaç, evde bakım, kişisel bakım ve diğer sektörlerde yeni ürün gruplarının geliştirilmesine odaklanıyor. 2024 yılında en iyi performans gösteren sektörler arasında yüzde 40'a ulaşan Mdd payı ile deterjanlar ön plana çıkarken, onu yüzde 30'la ev eşyaları, yüzde 20'lerle parfümeri ve kişisel bakım ile evcil hayvan dünyası takip ediyor.
“Özel Etiketlerin Ev Tasarrufu stratejisinin temel bir ayağını temsil ettiğinin altını çizdi” Giuliano StronatiRisparmio Casa'nın genel müdürü. Müşterilerimize sadece uygun fiyatlarla yüksek kaliteli ürünler garanti etmekle kalmıyor, aynı zamanda marka bağlılığımızı ve sürekli değişen bir pazardaki rekabet gücümüzü güçlendirerek, müşterilerin kalite ve refahına yatırım yapmaya devam edecek kaynaklara sahip olmamızı sağlıyor. Gelecekte MDD'nin daha da büyük bir ağırlığa sahip olabileceğine inanıyoruz. Bu nedenle, her zaman DNA'mıza uygun, düşük fiyatlı geniş ürün yelpazesi sayesinde ailelere yüksek yaşam maliyetine karşı somut olarak yardımcı olmak amacıyla inovasyona, araştırma ve geliştirmeye yatırım yapıyoruz”.