AAA işler teklif ediliyor, hibrit çalışma için hiçbir zaman bu kadar çok reklam yapılmıyor, ancak İtalya durma noktasında

Muqe

New member
ROMA – Eğer Amerika Bankası bir “ gönderdimektubu eğitimOfise gelmeyen, hatta disiplin cezasıyla tehdit eden çalışanlarına l”, JPMorgan ChaseTüm üst düzey yöneticilerin haftanın beş günü ofiste olmasını zorunlu kılmaya başlamasına rağmen genel eğilim aslında işe dönüş yönünde değil.

Hibrit tüm zamanların en yüksek seviyesinde


Ve özellikle Hibrit modda çalışmanıza olanak tanıyan iş teklifleri manzaradan kaybolmazlar. Aksine. Aslında uzaktan veya karma modda çalışma imkanı sağlayan reklamlar tarihi yüksek seviyelerde kalmayı sürdürüyor (ya da neredeyse) tüm büyük Avrupa ülkelerinde. Yapılan analizden çıkan sonuç bu Aslında – iş arayanlar ve teklif edenler için dünyanın 1 numaralı sitesi – bazı ülkelerde portalında yayınlanan iş tekliflerini inceleyen başlıca Avrupa ülkeleri: Almanya, Birleşik Krallık, İspanya, Hollanda, Fransa ve İtalya. Analiz edilen en büyük altı Avrupa ülkesinden beşinde, hibrit veya uzak modda çalışma olasılığından bahseden iş tekliflerinin payı tarihin en yüksek seviyelerine yakın (ülkeler arasındaki farklılıklar, onları oluşturan farklı istihdam karışımlarına atfedilebilir). çeşitli ülkelerde portaldaki toplam reklamlar). İçinde ispanyaEtrafında %18kaydedilen en yüksek zirveden (%19,2) çok uzakta değil. Yüzdeler diğer ülkelerde bile neredeyse sabit kalıyor: 1 civarında dalgalanıyorİngiltere ve Almanya'da %5 ve %161 civarındaFransa'da %0 ve Hollanda'da %9.

2023 stajyer sınıfı için yalnızca hayalet ofisler



kaydeden Irene Maria Scalise

09 Temmuz 2023


İtalya'da ne oluyor


Sadece İtalya'da bir tane var daha belirgin düşüş; 2021'de kaydedilen %10'luk zirveden ilerledik 8'de%. Ancak, analiz edilen altı Avrupa ülkesinin tamamında, “uzaktan” veya “karma” çalışma yöntemlerinin benimsenmesi olasılığının belirtilmesini içeren duyuruların, pandemi öncesine kıyasla önemli ölçüde arttığını belirtmek önemlidir. Orada eğilim işçilerden gelen bir talepten kaynaklanıyor gibi görünüyor, şirketlerin bunu dikkate alması. Her ne kadar iş ararken en sık kullanılan anahtar kelimeler unvan veya işe atıfta bulunanlar olsa da aslında hibrit çalışmayla bağlantılı anahtar kelimelerin kullanımı da tüm zamanların en yüksek seviyesinde kalıyor. Örneğin İtalya'da, şunu belirten aramaların yüzdesi: doğrudan uzaktan çalışma olasılığına pratik olarak stabil kalır yaklaşık 2% ve hatta diğer ülkelerde bile farklılıklar ihmal edilebilir düzeydedir.