Muqe
New member
Roma — Avrupa ile Çin arasında anlaşma yok. Brüksel ile Pekin arasındaki iletişim kanalları açık kalacak ancak Bugün gece yarısından itibaren Dragon'un elektrikli otomobil üreticileri Arabalarını Eski Kıta'ya ithal edenler yeni görevlerle uğraşmak zorunda kalacaklar. Ve Avrupa'nın en büyük otomobil mağduru Almanya, özellikle büyük hacimli araçların ihracatı konusunda Çin'den misilleme yapılmasından korkuyor. Daha fazla neden Şansölye Olaf Scholzzaten uğraştığı şey volkswagen Üç fabrikayı kapatmaya hazır olan Audi, Brüksel'deki fabrikasında akülü otomobil üretimini durdurduğunu açıklayarak, baskıya devam etti. Ursula von der Leyen Pekin'le barışçıl bir çözüm bulmak. AB Komisyonu Başkanı da otomotiv endüstrisini desteklemek için hangi tedbirlerin alınması gerektiğini anlamak amacıyla bir anket başlattı. Avrupa çok geç olmadan meseleyi kendi eline almak istiyor.
Otomotiv
“Tartışmalara ve kırgınlıklara hayır, Fiat ruhuyla ilerleyin”
kaydeden Diego Longhin
17 Ekim 2024
Von der Leyen zaten bir dizi toplantı yaptı. 1 Ekim'de Cenevre'de gördü Stellantis'in başkanı John Elkanndevlet ve hükümet başkanları, bakanlar ve otomotiv endüstrisinin rekabet edebilirliğine adanmış delegasyon başkanları için bir çalışma yemeği sırasında resmi olmayan bir fikir alışverişinde bulundu. 7 Ekim'de Brüksel'de bunun yerine BMW'nin CEO'su Oliver Zipse ve Mercedes-Benz'in CEO'su Ola Källenius. Elkann, Daire'de onaylanan önergelerin gereği olarak Meclis'teki duruşmaya gitmeyecek. Ana hissedarı Exor olan ve aynı zamanda kontrol ettiği Stellantis'in başkanı Cumhuriyetyazar Odanın Üretim Faaliyetleri komisyonu başkanı Alberto Gusmeroli, daha önce açıkladıklarına kıyasla “hiçbir güncelleme olmadığını” açıklamak CEO Carlos Tavares 11 Ekim'de. Kendisi, “açık sözlü ve saygılı bir diyaloğun mevcut olduğunu” yineliyor ve her şeyden önce, “Stellantis, bakanlıkta oluşturulan tartışma masasının bir parçası olarak Ticaret ve Made in Italy Bakanlığı ile görüşmelere devam ediyor ve Bakanlık başkanlığındaki resmi toplantıyı bekliyor” ifadesinin altını çiziyor. Elkann, Başbakan Meloni'nin defalarca duyurusu yapılan bir toplantı çağrısı yapmasını bekliyor.
Anfia'nın suçlaması
Araba teşviklerine elveda: İtalya sektör fonundan 4,6 milyar dolar çekti
kaydeden Diego Longhin
29 Ekim 2024
Ancak Almanya'da Volkswagen işçilerinin protestosu, fabrika önünde gösterilerle artıyor. Osnabrück fabrikası. Saksonya'dakiler de risk altında Belçika'da Q8 e-tron SUV'yi üreten Audi fabrikası Şubat ayında kapanacak. Trafik ışıkları hükümeti iç bölünmeler nedeniyle yolun sonuna gelmiş gibi görünüyor ve ana Alman üreticinin krizi dün ayrı toplantılarda ele alındı. ile ilk Liberal lider Finans delegesi Christian Lindner, hiçbir şey başarmadan. Daha sonra öğleden sonra Scholz ve arkadaşlarının katıldığı gerçek zirve Wolsburg evinin CEO'su Oliver Blume. Şansölye enerji maliyetlerinde indirimleri masaya koyardı. Yetersiz görünen bir yardım. Üretimin bozulduğu Almanya krizinin etkileri genel olarak %4,2 ve Volkswagen'de %18 düştüHükümetin bulunduğu İtalya için risk ağır Meloni, otomotiv fonundan 4,6 milyarı, yani %80'ini kesti2025'te araç alımına yönelik herhangi bir teşvik hipotezinin iptal edilmesi. Anfia için Ocak ayından itibaren İtalyan parça ihracatı Temmuz ayında %0,8 düştü ancak ana ticaret ortağı Almanya'ya yönelik olanda %6'lık bir düşüş yaşandı..
Hareketlilik uzmanı
Bienati “Her şey öngörülmüştü, Avrupalı bir çözüme ihtiyacımız var”
kaydeden Diego Longhin
29 Ekim 2024
Başkanın şikayetinde AB görevleri Alman Otomotiv Endüstrisi Birliği Hildegard Mueller'in“Durumu daha da kötüleştirme riskiyle karşı karşıyalar çünkü serbest ticaret ve işlerin korunması konusunda geri adım atıyorlar”. Çinli otomobil üreticileri gümrüğe yüzde 45,3'e kadar vergi ödeyecek. %10'luk vergi, e-otomobillerin girişinde hâlihazırda yürürlükte olan tarifeye, markaya ve AB'den alınan sübvansiyonlara ilişkin soruşturma konusunda AB ile işbirliği yapılıp yapılmamasına bağlı olarak %17 ile %35,3 arasında değişen bir ekstra eklenir. Durum. 5 yıl süreyle geçerli olacak tedbirler. Beklenen gelir? Yılda 2 milyar. Tesla ayrıca Şanghay'dan gelen arabalar için +%7,8 oranında ekstra ödeme yapacak.
Otomotiv
“Tartışmalara ve kırgınlıklara hayır, Fiat ruhuyla ilerleyin”
kaydeden Diego Longhin
17 Ekim 2024
Von der Leyen zaten bir dizi toplantı yaptı. 1 Ekim'de Cenevre'de gördü Stellantis'in başkanı John Elkanndevlet ve hükümet başkanları, bakanlar ve otomotiv endüstrisinin rekabet edebilirliğine adanmış delegasyon başkanları için bir çalışma yemeği sırasında resmi olmayan bir fikir alışverişinde bulundu. 7 Ekim'de Brüksel'de bunun yerine BMW'nin CEO'su Oliver Zipse ve Mercedes-Benz'in CEO'su Ola Källenius. Elkann, Daire'de onaylanan önergelerin gereği olarak Meclis'teki duruşmaya gitmeyecek. Ana hissedarı Exor olan ve aynı zamanda kontrol ettiği Stellantis'in başkanı Cumhuriyetyazar Odanın Üretim Faaliyetleri komisyonu başkanı Alberto Gusmeroli, daha önce açıkladıklarına kıyasla “hiçbir güncelleme olmadığını” açıklamak CEO Carlos Tavares 11 Ekim'de. Kendisi, “açık sözlü ve saygılı bir diyaloğun mevcut olduğunu” yineliyor ve her şeyden önce, “Stellantis, bakanlıkta oluşturulan tartışma masasının bir parçası olarak Ticaret ve Made in Italy Bakanlığı ile görüşmelere devam ediyor ve Bakanlık başkanlığındaki resmi toplantıyı bekliyor” ifadesinin altını çiziyor. Elkann, Başbakan Meloni'nin defalarca duyurusu yapılan bir toplantı çağrısı yapmasını bekliyor.
Anfia'nın suçlaması
Araba teşviklerine elveda: İtalya sektör fonundan 4,6 milyar dolar çekti
kaydeden Diego Longhin
29 Ekim 2024
Ancak Almanya'da Volkswagen işçilerinin protestosu, fabrika önünde gösterilerle artıyor. Osnabrück fabrikası. Saksonya'dakiler de risk altında Belçika'da Q8 e-tron SUV'yi üreten Audi fabrikası Şubat ayında kapanacak. Trafik ışıkları hükümeti iç bölünmeler nedeniyle yolun sonuna gelmiş gibi görünüyor ve ana Alman üreticinin krizi dün ayrı toplantılarda ele alındı. ile ilk Liberal lider Finans delegesi Christian Lindner, hiçbir şey başarmadan. Daha sonra öğleden sonra Scholz ve arkadaşlarının katıldığı gerçek zirve Wolsburg evinin CEO'su Oliver Blume. Şansölye enerji maliyetlerinde indirimleri masaya koyardı. Yetersiz görünen bir yardım. Üretimin bozulduğu Almanya krizinin etkileri genel olarak %4,2 ve Volkswagen'de %18 düştüHükümetin bulunduğu İtalya için risk ağır Meloni, otomotiv fonundan 4,6 milyarı, yani %80'ini kesti2025'te araç alımına yönelik herhangi bir teşvik hipotezinin iptal edilmesi. Anfia için Ocak ayından itibaren İtalyan parça ihracatı Temmuz ayında %0,8 düştü ancak ana ticaret ortağı Almanya'ya yönelik olanda %6'lık bir düşüş yaşandı..
Hareketlilik uzmanı
Bienati “Her şey öngörülmüştü, Avrupalı bir çözüme ihtiyacımız var”
kaydeden Diego Longhin
29 Ekim 2024
Başkanın şikayetinde AB görevleri Alman Otomotiv Endüstrisi Birliği Hildegard Mueller'in“Durumu daha da kötüleştirme riskiyle karşı karşıyalar çünkü serbest ticaret ve işlerin korunması konusunda geri adım atıyorlar”. Çinli otomobil üreticileri gümrüğe yüzde 45,3'e kadar vergi ödeyecek. %10'luk vergi, e-otomobillerin girişinde hâlihazırda yürürlükte olan tarifeye, markaya ve AB'den alınan sübvansiyonlara ilişkin soruşturma konusunda AB ile işbirliği yapılıp yapılmamasına bağlı olarak %17 ile %35,3 arasında değişen bir ekstra eklenir. Durum. 5 yıl süreyle geçerli olacak tedbirler. Beklenen gelir? Yılda 2 milyar. Tesla ayrıca Şanghay'dan gelen arabalar için +%7,8 oranında ekstra ödeme yapacak.