Muqe
New member
TORON — «Üç renkli tramvaya katılmak istiyoruz çünkü hepimiz ailelerin satın alma gücünün azalmasından endişeleniyoruz». Ferrero Commerciale Italia’nın başkanı ve CEO’su Alessandro d’Este, yeni bir ürünün lansmanını yapmak üzere Milano’daki Piazza Gae Aulenti’de bulunuyor: Alba’daki çokuluslu şekerleme şirketi tarafından yaratılan ve Kinderini olarak yeniden adlandırılan Kinder bisküvileri.
Fiyatlarınızda indirim olacak mı?
«Tüketicilere saygı duyduğumuz için faaliyet gösterdiğimiz pazarlarda her zaman fiyatları kontrol altında tutmaya çalıştık. Michele Ferrero’nun dediği gibi, satın alma tercihleriyle başarımıza veya sonumuza karar verebilecek olan Bayan Valeria, bizim için referans noktamız olmaya devam ediyor. 2022 ve 2023’te Ferrero hacimlerinin arttığını gördü. Dolayısıyla raflardaki ürünlerimizi satın alan ailelerin sayısı da artıyor. Fiyat artışları da bizim açımızdan son derece sınırlıydı; 2017’den 2022’ye kadar yapmadık. 2022’de yukarı yönlü bir düzeltme vardı, gelecek yıl da 2024’te olacak”.
“Üç renkli tramvay” geliyor: Pazar günü yola çıkıyor. Mağaza ve süpermarketlerin raflarında fiyatlar bloke edildi
kaydeden Diego Longhin
28 Eylül 2023
Nutella Bisküvi’den sonra şimdi bir bisküvi daha var. Neden?
«6,8 milyar avro değerindeki kahvaltı makro sektörü içinde kısa vadede en fazla büyüme gösteren kategorilerden biri olan (+%16,3) 1,78 milyar avroluk değere sahip bisküvi pazar segmentini fethetmek istiyoruz. . Ulusal düzeyde de stratejik bir sektör. Bugün dünyanın en büyük ikinci tatlı bisküvi üreticisiyiz.”
Hangi pazarlar için tasarlandı?
“Herkes için. Şimdi İtalya’dan başlıyoruz ama bu küresel bir ürün. İlk yıl İtalya’da tüketilen bisküvi sayısını 300 milyonu aşacağız, yani kişi başına ortalama neredeyse 5 bisküvi. Sadece 2023’te vatandaşların ihtiyaçlarını karşılamayı umuyoruz. Potenza ilindeki Balvano tesisinden çıkacak olanla 120 milyon kahvaltı.”
Istat, enflasyon Eylül’de yavaşladı: %+5,3. Alışveriş sepeti fren yapıyor
29 Eylül 2023
İtalya’nın Ferrero evreninde ağırlığı nedir?
«Grubun %11’ini temsil ediyor ve üretimdeki zirveleri de hesaba katarsak 7 bin çalışanımız var. Bu ürün İtalyanlığın bir ifadesidir. Yedi yıllık bir geliştirme sürecinin ardından ışığı gördü ve İtalyan bisküvi merkezi haline dönüşen Balvano fabrikasında yeni bir üretim hattının inşasıyla 50 milyon dolarlık bir yatırımı beraberinde getirdi. Sezonluk sözleşmelerle 120 kişi işe alındı. Halihazırda istikrarı sağlanmış olanlara eklenen çalışanlar.”
Ulusal düzeyde yeni satın almalara hazır mısınız?
“Her ne kadar fırsatları yakalama konusunda dikkatli olsak da şimdilik öyle düşünmüyorum. Artık yüksek kaliteli dondurulmuş unlu mamuller üreten Fresystem’in entegrasyonuyla ilgileniyoruz. Operasyon Mart ayında sona erdi. Caivano tesisi, Ferrero’nun Campania’daki ikinci üretim merkezi haline geldi ve Avellino eyaletindeki Sant’Angelo dei Lombardi’deki diğer tesise katıldı.”
Coop’tan Despar’a enflasyonla mücadele paktı: büyük ölçekli perakende ticaret birleşiyor
29 Eylül 2023
Bisküviyi geliştirmek yedi yıl mı sürdü?
“Galileo’nun dediği gibi, mükemmelliğe ulaşana kadar her şey yeniden denenir ve test edilir. Üç kurabiye bir arada. Her bisküviye farklı bir ifade kazandıran Kinder çikolata parçacıklarının kullanımıyla sonuçlanan karmaşık bir süreç. 15 milyona kadar kombinasyon var. Bu nedenle iki kata yayılan ve bir kilometre uzunluğundaki montaj hattına bireysel ifadelerin takip edilebilmesi için yüksek teknolojili yüz tanıma sistemleri yerleştirildi. Zaten başka bisküviler de yaratmak için çalışıyoruz.”
Fiyatlarınızda indirim olacak mı?
«Tüketicilere saygı duyduğumuz için faaliyet gösterdiğimiz pazarlarda her zaman fiyatları kontrol altında tutmaya çalıştık. Michele Ferrero’nun dediği gibi, satın alma tercihleriyle başarımıza veya sonumuza karar verebilecek olan Bayan Valeria, bizim için referans noktamız olmaya devam ediyor. 2022 ve 2023’te Ferrero hacimlerinin arttığını gördü. Dolayısıyla raflardaki ürünlerimizi satın alan ailelerin sayısı da artıyor. Fiyat artışları da bizim açımızdan son derece sınırlıydı; 2017’den 2022’ye kadar yapmadık. 2022’de yukarı yönlü bir düzeltme vardı, gelecek yıl da 2024’te olacak”.
“Üç renkli tramvay” geliyor: Pazar günü yola çıkıyor. Mağaza ve süpermarketlerin raflarında fiyatlar bloke edildi
kaydeden Diego Longhin
28 Eylül 2023
Nutella Bisküvi’den sonra şimdi bir bisküvi daha var. Neden?
«6,8 milyar avro değerindeki kahvaltı makro sektörü içinde kısa vadede en fazla büyüme gösteren kategorilerden biri olan (+%16,3) 1,78 milyar avroluk değere sahip bisküvi pazar segmentini fethetmek istiyoruz. . Ulusal düzeyde de stratejik bir sektör. Bugün dünyanın en büyük ikinci tatlı bisküvi üreticisiyiz.”
Hangi pazarlar için tasarlandı?
“Herkes için. Şimdi İtalya’dan başlıyoruz ama bu küresel bir ürün. İlk yıl İtalya’da tüketilen bisküvi sayısını 300 milyonu aşacağız, yani kişi başına ortalama neredeyse 5 bisküvi. Sadece 2023’te vatandaşların ihtiyaçlarını karşılamayı umuyoruz. Potenza ilindeki Balvano tesisinden çıkacak olanla 120 milyon kahvaltı.”
Istat, enflasyon Eylül’de yavaşladı: %+5,3. Alışveriş sepeti fren yapıyor
29 Eylül 2023
İtalya’nın Ferrero evreninde ağırlığı nedir?
«Grubun %11’ini temsil ediyor ve üretimdeki zirveleri de hesaba katarsak 7 bin çalışanımız var. Bu ürün İtalyanlığın bir ifadesidir. Yedi yıllık bir geliştirme sürecinin ardından ışığı gördü ve İtalyan bisküvi merkezi haline dönüşen Balvano fabrikasında yeni bir üretim hattının inşasıyla 50 milyon dolarlık bir yatırımı beraberinde getirdi. Sezonluk sözleşmelerle 120 kişi işe alındı. Halihazırda istikrarı sağlanmış olanlara eklenen çalışanlar.”
Ulusal düzeyde yeni satın almalara hazır mısınız?
“Her ne kadar fırsatları yakalama konusunda dikkatli olsak da şimdilik öyle düşünmüyorum. Artık yüksek kaliteli dondurulmuş unlu mamuller üreten Fresystem’in entegrasyonuyla ilgileniyoruz. Operasyon Mart ayında sona erdi. Caivano tesisi, Ferrero’nun Campania’daki ikinci üretim merkezi haline geldi ve Avellino eyaletindeki Sant’Angelo dei Lombardi’deki diğer tesise katıldı.”
Coop’tan Despar’a enflasyonla mücadele paktı: büyük ölçekli perakende ticaret birleşiyor
29 Eylül 2023
Bisküviyi geliştirmek yedi yıl mı sürdü?
“Galileo’nun dediği gibi, mükemmelliğe ulaşana kadar her şey yeniden denenir ve test edilir. Üç kurabiye bir arada. Her bisküviye farklı bir ifade kazandıran Kinder çikolata parçacıklarının kullanımıyla sonuçlanan karmaşık bir süreç. 15 milyona kadar kombinasyon var. Bu nedenle iki kata yayılan ve bir kilometre uzunluğundaki montaj hattına bireysel ifadelerin takip edilebilmesi için yüksek teknolojili yüz tanıma sistemleri yerleştirildi. Zaten başka bisküviler de yaratmak için çalışıyoruz.”