Muqe
New member
Amsterdam durumu daha da şiddetlendirecek sınırlı sayıda Schiphol uluslararası havaalanı için. Mücadelede liderlerden biri olan şehirdeaşırı turizm ve kurulduğu dönemde 2024'ten itibaren kruvaziyer yolcularını esirgemeden Avrupa'nın en yüksek turizm vergisini uygulamaya koyan şirket Yılda 478 binden fazla uçuş geçemeyecek.
Bu bugün açıklandı Hollanda hükümetiAzaltımın yüzde 4 olacağını, Schiphol'ün zaten yılda 500 bin uçuş tavanına sahip olduğunu belirten Bakan, tedbirin ana motivasyonunun gürültü kirliliğini azaltmak olduğunu hatırlattı. Lahey yöneticisi Eylül ayında yaptığı açıklamada muhtemelen limiti düşüreceğini ifade etmişti. rahatsızlığı %20 oranında azaltır. Havaalanı yakınında yaşayan insanlar için.
KLM'nin (ve AB'nin) şikayetleri
Perşembe günü Hollandalı havayolu KLM, uçuşları azaltmak yerine daha sessiz uçakları teşvik etmesi gerektiğini söyleyerek hükümeti stratejisini yeniden gözden geçirmeye çağırmıştı – öyle görünüyor ki başarılı olamamıştı -.
Hükümet, yeni uçuş sınırının gürültüyü yüzde 15 oranında azaltması gerektiğini ve gürültü seviyelerinde elde etmeyi planladığı yüzde 5'lik ilave azalmaya ulaşmak için alternatif çözümler arayacağını söyledi. Uçuş sayısını 450.000 ile sınırlandırma girişimi geçen yıl yapılmış ve sektörün baskısı ve Avrupa Birliği'nin itirazları üzerine geri çekilmişti. Brüksel göndermişti Lahey diğer seçenekleri değerlendirmek için.
Mart ayında bir Hollanda mahkemesi, havalimanından rahatsız olan insanların çıkarlarının yıllardır göz ardı edildiğini söyleyerek hükümete Schiphol'deki gürültü kirliliğini azaltmak için daha fazla çaba göstermesi yönünde talimat verdi.
Bu bugün açıklandı Hollanda hükümetiAzaltımın yüzde 4 olacağını, Schiphol'ün zaten yılda 500 bin uçuş tavanına sahip olduğunu belirten Bakan, tedbirin ana motivasyonunun gürültü kirliliğini azaltmak olduğunu hatırlattı. Lahey yöneticisi Eylül ayında yaptığı açıklamada muhtemelen limiti düşüreceğini ifade etmişti. rahatsızlığı %20 oranında azaltır. Havaalanı yakınında yaşayan insanlar için.
KLM'nin (ve AB'nin) şikayetleri
Perşembe günü Hollandalı havayolu KLM, uçuşları azaltmak yerine daha sessiz uçakları teşvik etmesi gerektiğini söyleyerek hükümeti stratejisini yeniden gözden geçirmeye çağırmıştı – öyle görünüyor ki başarılı olamamıştı -.
Hükümet, yeni uçuş sınırının gürültüyü yüzde 15 oranında azaltması gerektiğini ve gürültü seviyelerinde elde etmeyi planladığı yüzde 5'lik ilave azalmaya ulaşmak için alternatif çözümler arayacağını söyledi. Uçuş sayısını 450.000 ile sınırlandırma girişimi geçen yıl yapılmış ve sektörün baskısı ve Avrupa Birliği'nin itirazları üzerine geri çekilmişti. Brüksel göndermişti Lahey diğer seçenekleri değerlendirmek için.
Mart ayında bir Hollanda mahkemesi, havalimanından rahatsız olan insanların çıkarlarının yıllardır göz ardı edildiğini söyleyerek hükümete Schiphol'deki gürültü kirliliğini azaltmak için daha fazla çaba göstermesi yönünde talimat verdi.