Auto, İtalyan planına ilişkin fikir birliği artıyor. Ancak İspanya ve Almanya uyum sağlayamıyor

Muqe

New member
ROMA — İtalya'nın elektriğe geçişi değiştirme planıyla yürüttüğü mücadeleye paralel ülke sayısı arttı. Ancak bu her zaman yeterli değil: Avrupa'da sonuç almak için oyların çoğunluğuna sahip olmak yeterli değil. Bunları tartmanız gerekir. Özellikle ne zaman Almanya gibi ülkeler listede yokAB Komisyonu Başkanı'nın dile getirdiği üç Volkswagen ve Devlet fabrikasının kapatılacağının açıklanmasıyla patlak veren dört tekerlek krizinin merkez üssü, ve İspanyaOtomobilin temel sektörlerden biri olduğu yer. Ve oyunu ilgili tüm taraflarla stratejik bir diyalogla yürütecek kişi de Alman Ursula von der Leyen olacak. “İstişareleri doğrudan ben yürüteceğim. Avrupa için temel bir sektör” diye konuştu. “İlgili tüm tarafları birbirlerini dinlemeleri için masanın etrafına toplayacağız.” Çözümler “derin ve yıkıcı bir geçiş” için tasarlanmalıdır.

Stellantis, Atessa'da büyük elektrikli minibüslerin üretimine başlıyor



kaydeden Diego Longhin

25 Kasım 2024



Ticaret Bakanı Adolfo Urso'nun Rekabet Edebilirlik Konseyi'ni Rekabet Edebilirlik Konseyi'nde masaya koymasının ardından kağıt dışı Arabada şu veya bu şekilde – imzalayarak veya sözlü olarak destekleyerek – kabul eden 15 eyalet var lehine ifade edildi: Çek Cumhuriyeti, Avusturya, Malta, Polonya, Romanya, Bulgaristan, Slovakya, Estonya, Kıbrıs, Hırvatistan, Yunanistan, Slovenya, Belçika ve Letonya. Karşı çıkanlar arasında İspanya'nın yanı sıra Danimarka, İsveç ve İrlanda da yer alıyor. Eğer Almanya dışarıda kaldı, Fransa ise karşılaştırmaya açık görünüyor. Teklifler mi? Eski Kıta'da artık yanmalı motorlu yeni arabaların değil, yalnızca elektrikli arabaların satılmasının mümkün olacağı 2035 yılına giden yolu gözden geçirin. Daha sonra sektörü desteklemek için bir Avrupa fonunun oluşturulmasını sağlayın Avrupalı üreticiler birliği Acea'nın 13 milyon çalışanı var, bu da AB işgücünün %7'sini oluşturuyor. «Teklifimizin yakınlaşmasından memnunuz – Urso diyor – Acil müdahale etmemiz gerekiyor, durum dramatik. Tehlikeli mükemmel bir fırtına.”

Mirafiori, bir yıl daha: başka bir işten çıkarma fonu. Kaportacılar Aralık ayı boyunca kapalı



Torino editör ekibi tarafından düzenlendi

27 Kasım 2024



Açıklamaların ardından kriz çıktı Volkswagen ve Audi'nin kapatılması. O zaman Nissan ve Ford arasında işten çıkarma sıkıntısı yaşanmadıve Meclislerin hedeflerinin aşağı doğru revize edilmesi. Arka planda ise üreticilerin Brüksel tarafından belirlenen yeni CO2 emisyon sınırlarına uymamaları halinde 2025 yılında ödemek zorunda kalacakları para cezaları yer alıyor. 15 ila 17 milyar arasında. Bu noktada Urso yapısal bir reform yapmayı düşünüyor çünkü basit bir değişiklik yalnızca sorunu ortadan kaldıracaktır. «Von der Leyen'in sözleri bizi rahatlatıyor – Urso diyor – yeni Komisyonun ilk 100 gününde temanın merkezi olacağı gerçeği üzerine”. İtalya, teknolojik tarafsızlık ilkesini onaylayacak kadar ileri giderek bir revizyon yapmayı umuyor: CO2 emisyonlarını azaltma hedeflerini sürdürmek, ancak Onlara yalnızca akülü arabalarla ulaşma zorunluluğu hâlâ AB'de yeri olmayan bir hat.