Muqe
New member
ROMA – Sadece 2035'ten sonra elektrik değil mi? Avrupa ve Alman üreticilerinin stresi üzerinde değerlendiriliyor gibi görünen bir yol. Otomotiv sektörüne yatırılan krizle yüzleşmek için dört tekerlekten dolaylı hareket kabiliyetinin geleceği üzerine Brüksel'de başlayan stratejik diyalog toplantılarında tartıştığınız bir olasılık.
Avrupa'yı yeniden başlatma planı: “Araba para cezalarında esneklik”
Muhabirimiz Claudio Tito tarafından
30 Ocak 2025
Avrupa değerlendirecekti Ayrıca, menzil genişleticileri, sadece pili şarj etmek amacıyla küçük bir benzin yardımcı motorlu elektrikli araçlar, elektrikli araçlar ile donatılmış arabalara ve elektriğe de izin verebilme yeteneği. 2035'ten sonra piyasada kalmak için, şimdilik benzin ve dizel otomobillerin satışını yasaklayan yıl. O yazdı Der SpiegelOcak ayı sonlarında şimdiye kadar izlenen çizgiyi sorgulayacak stratejik bir belgeye atıfta bulunan bir makalede. Alman Energie-Bau portalındaAraba lobisinin baskılarını takiben daha fazla esnekliğe açılacak olan Avrupa makalesinin alıntısı yayınlanmıştır.
Stratejik diyalog
Von der Leyen üreticileri görüyor: Mart ayında arabadaki eylem planı
Muhabirimiz Claudio Tito tarafından
31 Ocak 2025
“Diyalogun bir parçası olarak, sektörümüzün 2025'in genel hırslarını kaybetmeden rekabetçi kalmasını sağlamak için olası esnekliğe bakarak, sektörün yatırım yapma yeteneğini korumak için acil çözümler belirleyeceğiz”, dolaşımdaki İngilizce metnini okur.
Araba, İtalyan pazarı 2025'te kırmızı renkte başlıyor. Pandina en iyi satış
Diego Longhin tarafından
03 Şubat 2025
Bu çözümü zorlamak için eski bir Alman politikacı olan Eckart von Klaeden olurdu. Bugün Mercedes-Benz'in kurumsal ilişkilerini izliyor: “Plug-in hibrid modellerinin ve aralık genişleticisiyle temiz araçlar olduğu için düzenlemeye izin vermek için düzenlemenin her zaman teknolojiye açık olması gerektiğine inanıyoruz” Klaeden. Ve bugün ACEA'ya liderlik etmek için Avrupalı üreticileri bir araya getiren dernek, Mercedes-Benz CEO'su Ola Källenius var. Ve komisyonu değişiklikler için iten ACEA'dır. Ve görünüşe göre, Avrupalı Üreticiler Kulübü'nün göstergeleri dinleniyor.
Avrupa'yı yeniden başlatma planı: “Araba para cezalarında esneklik”
Muhabirimiz Claudio Tito tarafından
30 Ocak 2025

Avrupa değerlendirecekti Ayrıca, menzil genişleticileri, sadece pili şarj etmek amacıyla küçük bir benzin yardımcı motorlu elektrikli araçlar, elektrikli araçlar ile donatılmış arabalara ve elektriğe de izin verebilme yeteneği. 2035'ten sonra piyasada kalmak için, şimdilik benzin ve dizel otomobillerin satışını yasaklayan yıl. O yazdı Der SpiegelOcak ayı sonlarında şimdiye kadar izlenen çizgiyi sorgulayacak stratejik bir belgeye atıfta bulunan bir makalede. Alman Energie-Bau portalındaAraba lobisinin baskılarını takiben daha fazla esnekliğe açılacak olan Avrupa makalesinin alıntısı yayınlanmıştır.
Stratejik diyalog
Von der Leyen üreticileri görüyor: Mart ayında arabadaki eylem planı
Muhabirimiz Claudio Tito tarafından
31 Ocak 2025


“Diyalogun bir parçası olarak, sektörümüzün 2025'in genel hırslarını kaybetmeden rekabetçi kalmasını sağlamak için olası esnekliğe bakarak, sektörün yatırım yapma yeteneğini korumak için acil çözümler belirleyeceğiz”, dolaşımdaki İngilizce metnini okur.
Araba, İtalyan pazarı 2025'te kırmızı renkte başlıyor. Pandina en iyi satış
Diego Longhin tarafından
03 Şubat 2025


Bu çözümü zorlamak için eski bir Alman politikacı olan Eckart von Klaeden olurdu. Bugün Mercedes-Benz'in kurumsal ilişkilerini izliyor: “Plug-in hibrid modellerinin ve aralık genişleticisiyle temiz araçlar olduğu için düzenlemeye izin vermek için düzenlemenin her zaman teknolojiye açık olması gerektiğine inanıyoruz” Klaeden. Ve bugün ACEA'ya liderlik etmek için Avrupalı üreticileri bir araya getiren dernek, Mercedes-Benz CEO'su Ola Källenius var. Ve komisyonu değişiklikler için iten ACEA'dır. Ve görünüşe göre, Avrupalı Üreticiler Kulübü'nün göstergeleri dinleniyor.