Muqe
New member
ROMA – Boğaz Köprüsü'ne yeşil ışık kağıt üstünde yanıyor ama şantiyelerin açılma zamanı Altyapı Bakanı'nın hayal ettiği gibi olmayacak, Matteo Salvini. Çünkü bir yandan doğruysa, bakanlığın Çevresel Etki Değerlendirme Komisyonu (Via) Gilberto Pichetto Fratin Büyük eserin “kesin” projesi hakkında olumlu görüş verdi, raporun 685 sayfasında aynı komisyon, müşteri şirket Stretto di Messina spa'ya planları ve kısmen de belgeleri etkili bir şekilde ortadan kaldıran 62 ekleme ve çalışma empoze ediyor , hükümetin. Aylar sürecek ve işin yüksekliği konusunda gizemi koruyan sismik risk konusunda dahi yapılacak yeni çalışmalara başlıyoruz.
Birlik, bir yıldırım saldırısıyla köprü için ayrılan parayı artırmak ve Güney'den 6 milyar dolarlık fonu çekmek istiyor
kaydeden Antonio Fraschilla
14 Kasım 2024
Ama sırayla gidelim. Tasarımcılar, Köprünün “en az 200 yıl” ve “Richter büyüklüğünde 7,1'e kadar depremlere” dayanacağının garantisini veriyor. Via komisyonu, tam da bu son hususta, aslında, Komisyon tarafından dile getirilen alarma katılmaktadır. Ulusal Jeofizik ve Volkanoloji Enstitüsü Başkanı (İngilizce) Carlo Doglioni Aktif faylar ve sismik risk ile ilgili incelemelerin olmayışı hakkında: «Via komisyonunun görüşüne göre, savunucunun, içinde aşağıdakilerin bulunduğu bir çalışma sunması gerekir: Jeofiziksel araştırmalar daha derinlemesineSismolojik ve paleosismolojik ve hala aktif olduğu düşünülen fayların karakterizasyonu”.
Boğaz Köprüsü: Pd, M5'ler ve Avs'dan Via komisyonunun geliştirilmesine karşı soru
kaydeden Antonio Fraschilla
19 Kasım 2024
Son günlerde Doglioni, Messina Boğazı'yla “kişisel olarak” işbirliği yapan iki araştırmacısından uzaklaştı. Projeye bağlı olmasına rağmen spa ile bu işbirliği için Ingv'ye 26 bin euro veren bir anlaşma ortaya çıktı.
Via komisyonu ayrıca, Köprünün Devlet tarafından karşılanan ve yalnızca bölgedeki ulaşım ihtiyaçları ile haklı gösterilebilen maliyetleri de göz önüne alındığında, tahmini trafik üzerindeki çalışmaların yeniden yapılmasını talep etmektedir: «Teklif sahibinden çevrimiçi olarak beklenen trafik akışlarını listelemesi ve tanımlaması istenir. sektörün tipik olanları”. Reçeteler ayrıca hidrojeolojik istikrarsızlık riski“kıyı evriminin izlenmesine olanak sağlayacak çalışmalar” ile.
Messina kentini kuru bırakma riski taşıyan “inşaat sahasının su temini” ve deniz flora ve faunasının bakımına yönelik çalışmalar da Çevre Bakanlığı için yetersiz: “Faunal izlemenin güncellenmesi gerekiyor” Bütün bir yılı kapsayan bir bileşen” ifadesini okuyoruz bakanlık belgesinde.
Ama ayrıca aynı görüş var sarı hiç de önemsiz değil Köprünün yüksekliğiyle ilgili olan. Messina Boğazı, Webuild liderliğindeki müşteri Eurolink ile birlikte, en yüksek gemilerin geçişini garanti etmek için güvertenin yükseltilmesine açıktır: ancak bakanlık komisyonu tarafından onaylanan belgelerde bunun yerine eski projenin yüksekliğine atıfta bulunulmaktadır. 65 metre bazı büyük yolcu gemilerinin geçişine imkan vermeyecek kadar yüksekti. Bu son önemli nokta: Bakanlık tarafından onaylanan projede yapılacak herhangi bir değişiklik, Via komisyonunda yeni geçişgörüşü geri almak için en az bir yıl uzatılacak sürelerle.
Ancak az önce elde edilen görüşün ilk bölümünde, Messina Boğazı, Köprü'nün “Boğaz'ın seyrüseferini korumak” amacıyla yükseltileceğini garanti ediyor. Ve değişiklikleri listeliyor: “Güvertenin minimum seyir mesafesini engellemesini önlemek için dikey profil yükseltildi.” Ve yine: «Ana açıklığın Sicilya tarafı dikey olarak 77,50 metre yüksekliğe yükseltildi. Kulelerin üst kotu 399 metreye çıkarıldı.” Peki neden 65 metre Via görüşünün belgelerinde kalıyor?
Salvini şantiyeyi 2025'in ilk aylarında hizmete açmak istiyor. Ancak, diğerlerinin yanı sıra Fdi ve Lega liderlerinden oluştuğu için merkez sol tarafından itiraz edilen bir komisyon tarafından verilen talimatların miktarı göz önüne alındığında imkansız görünen bir hedef.
Birlik, bir yıldırım saldırısıyla köprü için ayrılan parayı artırmak ve Güney'den 6 milyar dolarlık fonu çekmek istiyor
kaydeden Antonio Fraschilla
14 Kasım 2024
Ama sırayla gidelim. Tasarımcılar, Köprünün “en az 200 yıl” ve “Richter büyüklüğünde 7,1'e kadar depremlere” dayanacağının garantisini veriyor. Via komisyonu, tam da bu son hususta, aslında, Komisyon tarafından dile getirilen alarma katılmaktadır. Ulusal Jeofizik ve Volkanoloji Enstitüsü Başkanı (İngilizce) Carlo Doglioni Aktif faylar ve sismik risk ile ilgili incelemelerin olmayışı hakkında: «Via komisyonunun görüşüne göre, savunucunun, içinde aşağıdakilerin bulunduğu bir çalışma sunması gerekir: Jeofiziksel araştırmalar daha derinlemesineSismolojik ve paleosismolojik ve hala aktif olduğu düşünülen fayların karakterizasyonu”.
Boğaz Köprüsü: Pd, M5'ler ve Avs'dan Via komisyonunun geliştirilmesine karşı soru
kaydeden Antonio Fraschilla
19 Kasım 2024
Son günlerde Doglioni, Messina Boğazı'yla “kişisel olarak” işbirliği yapan iki araştırmacısından uzaklaştı. Projeye bağlı olmasına rağmen spa ile bu işbirliği için Ingv'ye 26 bin euro veren bir anlaşma ortaya çıktı.
Via komisyonu ayrıca, Köprünün Devlet tarafından karşılanan ve yalnızca bölgedeki ulaşım ihtiyaçları ile haklı gösterilebilen maliyetleri de göz önüne alındığında, tahmini trafik üzerindeki çalışmaların yeniden yapılmasını talep etmektedir: «Teklif sahibinden çevrimiçi olarak beklenen trafik akışlarını listelemesi ve tanımlaması istenir. sektörün tipik olanları”. Reçeteler ayrıca hidrojeolojik istikrarsızlık riski“kıyı evriminin izlenmesine olanak sağlayacak çalışmalar” ile.
Messina kentini kuru bırakma riski taşıyan “inşaat sahasının su temini” ve deniz flora ve faunasının bakımına yönelik çalışmalar da Çevre Bakanlığı için yetersiz: “Faunal izlemenin güncellenmesi gerekiyor” Bütün bir yılı kapsayan bir bileşen” ifadesini okuyoruz bakanlık belgesinde.
Ama ayrıca aynı görüş var sarı hiç de önemsiz değil Köprünün yüksekliğiyle ilgili olan. Messina Boğazı, Webuild liderliğindeki müşteri Eurolink ile birlikte, en yüksek gemilerin geçişini garanti etmek için güvertenin yükseltilmesine açıktır: ancak bakanlık komisyonu tarafından onaylanan belgelerde bunun yerine eski projenin yüksekliğine atıfta bulunulmaktadır. 65 metre bazı büyük yolcu gemilerinin geçişine imkan vermeyecek kadar yüksekti. Bu son önemli nokta: Bakanlık tarafından onaylanan projede yapılacak herhangi bir değişiklik, Via komisyonunda yeni geçişgörüşü geri almak için en az bir yıl uzatılacak sürelerle.
Ancak az önce elde edilen görüşün ilk bölümünde, Messina Boğazı, Köprü'nün “Boğaz'ın seyrüseferini korumak” amacıyla yükseltileceğini garanti ediyor. Ve değişiklikleri listeliyor: “Güvertenin minimum seyir mesafesini engellemesini önlemek için dikey profil yükseltildi.” Ve yine: «Ana açıklığın Sicilya tarafı dikey olarak 77,50 metre yüksekliğe yükseltildi. Kulelerin üst kotu 399 metreye çıkarıldı.” Peki neden 65 metre Via görüşünün belgelerinde kalıyor?
Salvini şantiyeyi 2025'in ilk aylarında hizmete açmak istiyor. Ancak, diğerlerinin yanı sıra Fdi ve Lega liderlerinden oluştuğu için merkez sol tarafından itiraz edilen bir komisyon tarafından verilen talimatların miktarı göz önüne alındığında imkansız görünen bir hedef.