Muqe
New member
Ayrıca 2024 yılında distribütör markası satışlarının ve pazar üzerindeki etkisinin arttığını gördü modern dağıtımın toplam cirosu. Ancak önemi rakamların çok ötesine geçiyor çünkü markalar için stratejik bir aracı temsil ediyor: ailelerin zorluklarına etkili yanıtlar verilmesine olanak tanıyor ve onları tarımsal gıda üretimi gerçekleriyle doğrudan ilişkiye sokuyor.
“Her yıl olduğu gibi işleri başlatmaya hazırız. Marca, modern dağıtım için takvimdeki ilk etkinlik ama aynı zamanda sektörde devam eden trendleri en iyi takip edebilen etkinlik. Tüm markaları iletişim halinde tutuyoruz. Büyük ölçekli dağıtımla çalışmayı amaçlayan birçok üretim şirketi için basit ve doğrudan bir yol daha önemli” diye belirtiyor BolognaFiere Başkanı Gianpiero Calzolari.
Başarı, geçmiş baskılara kıyasla fazladan bir günün eklenmesi ve formatın diğer ülkelere ihraç edilmesiyle kanıtlanmıştır. Fuarın kapıları, katılımcılar ve uluslararası büyük ölçekli perakende ticaretinden alıcılar arasındaki B2B toplantılara yer açmak için 14 Ocak Salı günü (Bologna sergi merkezinde) açılacak. ile olan ortaklığımız sayesinde Buz Ajansı En önemli Amerikan dağıtım şirketlerinden bazıları da dahil olacak HEB, The Fresh Market, Hy-Vee, Sprouts, Rouses Markets, Schnuck Markets. Çin Pavyonu daha sonra gıda dışı alanda uzmanlaşmış 60 şirketin varlığını görecek olan 28 numaralı pavyonda kurulacak. Son olarak önemli markalar Coop EstonyaAlman EdekaFransız olan Picardgibi diğer önemli isimlerle birlikte İtalya Dağıtımı Slovakya için Aurora'yı İçe Aktarma Kanada için, Gizemli Japonya için e Lami Türkiye için. “Girişim – devam ediyor Ayakkabı üreticileri – Katılımcılara, dış pazarlarda yeni ilişkiler başlatmak ve ticari ortaklıklar geliştirmek için seçilmiş ve nitelikli alıcılarla diyalog kurma fırsatı sunacak. 'Uluslararası alıcılar önizlemesi iki katı delegasyon sayısıyla (300'den fazla onaylanmış alıcı) hem kayıtlı katılımcılar hem de yabancı alıcılar tarafından büyük bir coşkuyla karşılandı.”uluslararasılaşma, BolonyaFiere ilk sayısını yayınlıyor Marka içinde Polonya (2 ve 3 Nisan Pozna'da mı?) ve dördüncüsü Çin25-26 Eylül tarihleri arasında planlanıyor Guangzhou.
Bolognese edisyonu 21'inci olmasının yanı sıra şimdiye kadarki en büyüğü olacak. 1.300 şirket mevcut (2024'te +%23) 35.000 m2'lik (+%26) dokuz pavyona (+2) bölünmüş bir sergi alanında. Fuar, gıda ve gıda dışı sektörlere ayrılan geleneksel alanların yanı sıra 5. edisyonuna da ev sahipliği yapacak. Taze markaile işbirliği içinde SGPazarlama 60 katılımcısı ile taze ve çok taze meyve sebze sektörüne yer açacak. Ambalaj, lojistik, hammaddeler, malzemeler, teknoloji ve hizmetler on birinci edisyonun baş kahramanları olacak Teknoloji markasıMDD tedarik zinciri için ara malları sergileyecek, 100'den fazla katılımcı şirket sayesinde üreticilere ve perakendecilere inovasyon ve sürdürülebilir bir şekilde faaliyet gösterme konusunda en son trendleri sunacak.
“Bugün en önemli zorluk, Sözleşmenin öngördüğü hükümlere uyum sağlanmasıdır.Avrupa Birliği sürdürülebilirlik konusunu sosyal, çevresel ve ekonomik olmak üzere üç bileşene ayırarak ele alıyoruz. Bu, hem dağıtım zincirlerini hem de tarım ve sanayiyi kapsayan bir zorluktur. Marca uzun zamandır bu temayı kendine has hale getirdi.”
Sorunlar birçok kez ele alınacak, bunların arasında randevu da öne çıkıyor “Sürdürülebilirlik Bilançosundan Yeşil Taleplere”tarafından organize edilen SıfırCO2 16 Perşembe günü ve sürdürülebilirliği B2B2C perspektifinden ölçmeye ve iletmeye yönelik dijital çözümler üzerine GS1 İtalya Servizi çalıştayı. Marca 2025'in dört büyük (“İki büyük” ile değiştirilecek) kurumsal atamaları, 15 Çarşamba günü, modern dağıtım derneği olan Adm tarafından düzenlenen açılış konferansıyla belirlendi. BolonyaFiere yakın zamanda stratejik ortaklığı yeniledi. Marka 2031 yılına kadar ve Avrupa Evi Ambrosettiöğleden sonra ise ambalajlama üzerine düzenlenecek yuvarlak masa toplantısından sonra gerçekleştirilecek. Marka Ve Yönetici.
Etkinliğin ikinci gününde XXI Marka Raporu tarafından düzenlendi Circana ve toplantı yapılacak “Bana kaç yaşında olduğunu söyle, sana nasıl alışveriş yaptığını söyleyeyim! Farklı satın alma stratejileri gıda dışı trendleri nasıl etkiliyor”bu sırada verilerdenGıda Dışı Gözlemevi İle ilgili GS1 İtalya.
“Her yıl olduğu gibi işleri başlatmaya hazırız. Marca, modern dağıtım için takvimdeki ilk etkinlik ama aynı zamanda sektörde devam eden trendleri en iyi takip edebilen etkinlik. Tüm markaları iletişim halinde tutuyoruz. Büyük ölçekli dağıtımla çalışmayı amaçlayan birçok üretim şirketi için basit ve doğrudan bir yol daha önemli” diye belirtiyor BolognaFiere Başkanı Gianpiero Calzolari.
Başarı, geçmiş baskılara kıyasla fazladan bir günün eklenmesi ve formatın diğer ülkelere ihraç edilmesiyle kanıtlanmıştır. Fuarın kapıları, katılımcılar ve uluslararası büyük ölçekli perakende ticaretinden alıcılar arasındaki B2B toplantılara yer açmak için 14 Ocak Salı günü (Bologna sergi merkezinde) açılacak. ile olan ortaklığımız sayesinde Buz Ajansı En önemli Amerikan dağıtım şirketlerinden bazıları da dahil olacak HEB, The Fresh Market, Hy-Vee, Sprouts, Rouses Markets, Schnuck Markets. Çin Pavyonu daha sonra gıda dışı alanda uzmanlaşmış 60 şirketin varlığını görecek olan 28 numaralı pavyonda kurulacak. Son olarak önemli markalar Coop EstonyaAlman EdekaFransız olan Picardgibi diğer önemli isimlerle birlikte İtalya Dağıtımı Slovakya için Aurora'yı İçe Aktarma Kanada için, Gizemli Japonya için e Lami Türkiye için. “Girişim – devam ediyor Ayakkabı üreticileri – Katılımcılara, dış pazarlarda yeni ilişkiler başlatmak ve ticari ortaklıklar geliştirmek için seçilmiş ve nitelikli alıcılarla diyalog kurma fırsatı sunacak. 'Uluslararası alıcılar önizlemesi iki katı delegasyon sayısıyla (300'den fazla onaylanmış alıcı) hem kayıtlı katılımcılar hem de yabancı alıcılar tarafından büyük bir coşkuyla karşılandı.”uluslararasılaşma, BolonyaFiere ilk sayısını yayınlıyor Marka içinde Polonya (2 ve 3 Nisan Pozna'da mı?) ve dördüncüsü Çin25-26 Eylül tarihleri arasında planlanıyor Guangzhou.
Bolognese edisyonu 21'inci olmasının yanı sıra şimdiye kadarki en büyüğü olacak. 1.300 şirket mevcut (2024'te +%23) 35.000 m2'lik (+%26) dokuz pavyona (+2) bölünmüş bir sergi alanında. Fuar, gıda ve gıda dışı sektörlere ayrılan geleneksel alanların yanı sıra 5. edisyonuna da ev sahipliği yapacak. Taze markaile işbirliği içinde SGPazarlama 60 katılımcısı ile taze ve çok taze meyve sebze sektörüne yer açacak. Ambalaj, lojistik, hammaddeler, malzemeler, teknoloji ve hizmetler on birinci edisyonun baş kahramanları olacak Teknoloji markasıMDD tedarik zinciri için ara malları sergileyecek, 100'den fazla katılımcı şirket sayesinde üreticilere ve perakendecilere inovasyon ve sürdürülebilir bir şekilde faaliyet gösterme konusunda en son trendleri sunacak.
“Bugün en önemli zorluk, Sözleşmenin öngördüğü hükümlere uyum sağlanmasıdır.Avrupa Birliği sürdürülebilirlik konusunu sosyal, çevresel ve ekonomik olmak üzere üç bileşene ayırarak ele alıyoruz. Bu, hem dağıtım zincirlerini hem de tarım ve sanayiyi kapsayan bir zorluktur. Marca uzun zamandır bu temayı kendine has hale getirdi.”
Sorunlar birçok kez ele alınacak, bunların arasında randevu da öne çıkıyor “Sürdürülebilirlik Bilançosundan Yeşil Taleplere”tarafından organize edilen SıfırCO2 16 Perşembe günü ve sürdürülebilirliği B2B2C perspektifinden ölçmeye ve iletmeye yönelik dijital çözümler üzerine GS1 İtalya Servizi çalıştayı. Marca 2025'in dört büyük (“İki büyük” ile değiştirilecek) kurumsal atamaları, 15 Çarşamba günü, modern dağıtım derneği olan Adm tarafından düzenlenen açılış konferansıyla belirlendi. BolonyaFiere yakın zamanda stratejik ortaklığı yeniledi. Marka 2031 yılına kadar ve Avrupa Evi Ambrosettiöğleden sonra ise ambalajlama üzerine düzenlenecek yuvarlak masa toplantısından sonra gerçekleştirilecek. Marka Ve Yönetici.
Etkinliğin ikinci gününde XXI Marka Raporu tarafından düzenlendi Circana ve toplantı yapılacak “Bana kaç yaşında olduğunu söyle, sana nasıl alışveriş yaptığını söyleyeyim! Farklı satın alma stratejileri gıda dışı trendleri nasıl etkiliyor”bu sırada verilerdenGıda Dışı Gözlemevi İle ilgili GS1 İtalya.