Çayın anavatanında Illy, Çin’i fethetmek için yerel bir ortak

Muqe

New member
MİLANO Illy çayın anavatanı olan Çin’e kahve getirmek istiyor. Ve bunu yapmak için, Shenzhen Menkul Kıymetler Borsası’nda listelenen 800 milyon sermayeli bir grup olan Hangzhou Onechance Tech ile bir ittifak kurmaya karar verdi.

“Bu ortaklık sayesinde ev ve çevrimiçi kanallardaki varlığımızı güçlendireceğiz” diye açıklıyor Cristina Scocchia, IllyCaffè CEO’su – hedef, plan boyunca, yani 2026’ya kadar Çin’deki ciromuzu üçe katlamak». Ancak IllyCaffè, Trieste’de yapılan harmanlama ve parçalama kalitesinden başlayarak dünyanın her yerinden çeşitli müşterilerin damak zevklerini tatmin eden kahveyi yurt dışına getirmek istiyor. %80’i Çin tarafından kontrol edilen grubun yöneticisi, “Çin’de, çay ve infüzyon içmeye alışkın bir tüketiciye en yakın yerde, yerinde açılmak üzere bir çözünür kahve kapsülü getiriyoruz” diye açıklıyor. Illy ailesi ve fondan% 20 Rhone Başkenti – aynı nedenle ABD’de enerji içecekleri gibi soğuk içmek için kahve, cappuccino ve benzeri farklı aromalara sahip teneke kutular, soğuk demlemeler piyasaya sürdük. Markanın DNA’sı üst düzey bir İtalyan ürününün DNA’sı olmaya devam ediyor, ancak küresel bir marka olmak için tüm tüketicilerin yerel damak zevklerine yaklaşmalıyız».

Rakiplerinden daha fazla büyüyen IllyCaffè, aslında orta-yüksek bir aralıkta konumlanmış durumda. 140 ülke Horeca’dan (otel restoran ve barlar) büyük ölçekli perakendecilerin raflarına ve ayrıca önemli bir yatırım planının olduğu doğrudan satış noktalarına kadar tüm ana kanallarda. IllyCaffè, mağazayı bir pazarlama kanalı olarak kullanarak, özellikle markanın daha az bulunduğu bölgelerde yeni barlar açmayı planlıyor. “Sahibiz 176 satış noktası mağazalar ile doğrudan yönetim ve franchising arasında – Scocchia’yı hatırlıyor – ve iki katına çıkarmayı hedefliyoruz 2026 yılına kadar 150 bayilik daha açmak. Satış noktaları, markaya ve 360 derecelik kahve deneyimine yatırım yapmak için bizim bayrağımızdır. Bu yaz için Cocco-Mint gibi yeni karışımlar ve yemekten sonra bir çeşit tatlı dondurmaya dönüşen buzlu kahve için yeni bar makineleri piyasaya sürdük».

IllyCaffè, gelirleri ve dünya çapındaki dağıtımı artırmak için şimdiden bir maksi plan başlattı fabrika yatırımı Trieste kavurma 120 milyondan. «Espressonun standart taşıyıcısı olmak istiyoruz ve bunu yapmak için Trieste ofisinden başlayarak köklerimize odaklanıyoruz – devam ediyor Scocchia – kalite bizim gücümüzdür ve her zaman en iyi ham maddeden yola çıkarız».

Bu bağlamda, IllyCaffè son yıllarda dolarla, kahve ve enerji fiyatlarındaki artışla uğraşmak zorunda kaldı, ancak hacimleri ve maliyet optimizasyonunu kullanarak maliyet artışını karşılamaya çalıştı. ” İtalya dahil tüm coğrafyalarda ciro büyümeye devam ediyor, ve tüm kanallarda. Sektörden daha iyi durumdayız ve bu, stratejinin doğru olduğunu teyit ediyor – yöneticiyi hatırlıyor – sektörde bir rekor olan %16’da kalsak bile marj üzerindeki etki kesinlikle biraz azaldı. Ancak oldukça özel bir yer olan bu şirketin stratejisi, tüketiciye ve IllyCaffè’yi dünyada bir mükemmellik haline getirmeye katkıda bulunan çalışanlarımıza yakın olmaktır». IllyCaffè inovasyon, dağıtım ve yeni kanallarla bunu planlıyor 2026’da borsaya girmek. Scocchia, “Planlama ufkunda hedeflerimizden biri bu,” diyerek sözlerini noktalıyor – şirket bu büyük adıma hazırlanıyor, ancak karar hissedarlara ait”.