Muqe
New member
Tamamen kadınsı olan dağı kavramanın yeni bir yolu: buna denir LaMunt teklif eden ilk marka kadınlar için teknik giyim. Açık olduğu kadar basit bir hedefle: Gittikçe daha fazla insanın turizm ve açık hava etkinlikleri konusunda tutkulu olduğu trend doğrultusunda, dağ maceraları sırasında kendilerini rahat hissetmelerini sağlamak.
Soru görünüşte önemsiz gibi görünebilir ama öyle değil: Dağlara çıkmak ve tırmanmaktan trekkinge kadar spor yapmak için estetikten ziyade kullanımı tercih eden teknik, pratik, yüksek performanslı giysilere ihtiyacınız var. Ancak şimdiye kadar sadece erkek vücudu üzerinde çalışıldı.
Markanın tarihi
Tırmanmayı ve dağcılık kayak yapmayı çok seven bir kadının, dağ tutkunlarına sunulan kadın koleksiyonlarının çoğunlukla başka renklerle ve birkaç değişiklikle sunulan erkek versiyonu olduğunu fark etmesi gerekti. Farklı olan başlangıç noktasıdır çünkü erkek bedeni kadın bedeniyle aynı özelliklere sahip değildir.
2020'de Ruth OberrauchSalewa, Dynafit, Pomoca, Wild Country ve Evolv gibi markaların sahibi Bolzano'nun Oberalp Grubu'nun kurucusunun kızı, 2019'da başlayan projeye şekil ve içerik vermeye başlıyor. “Oberalp'in hâlihazırda beş dağ giyim markası vardı. uzman ve niş – diye açıklıyor – ama hiçbiri erkekten çok kadın değildi”.
Söylendiği kadar erken değil: Çeşitli pazar araştırmalarının ardından 2020'de Grubun altıncı markası olan LaMunt doğdu.Dağlara kadınsı yaklaşımLadin dilinden ödünç alınmış, hala hayatta Dolomitler.
Yeni bir dağ konsepti
LaMunt, klasik fetih ve çaba imajından arınmış ve daha çok kişinin kendine vakit ayırma zevkiyle bağlantılı yeni bir dağ anlatısı öneriyor. Ruth Oberrauch, “Dağ her zaman erkeksi bir şekilde, genellikle zirveyi fetheden kahramanın imajıyla tanımlandı” diyor. Son yıllarda Bunu sık sık yapan kadınların sayısı arttı, farklı bir yaklaşımla: Dağları deneyimlemek için dağlara gitmek, o zamanın ve mekanın tadını çıkarmak. Elbette beklenenden daha hızlı veya daha zor bir bölüm yaparak zirveye ulaşmak güzel, ancak bu hiçbir zaman ilk motivasyon değil.” Bazıları nüanslar diyecek. Bunun yerine tamamen farklı bir felsefe.
Gerçek ihtiyaçlar
İlk koleksiyonu 2022 yılında görücüye çıkan markanın evrimi de bu dönemden geçiyor. LaMunt EkibiYılda en az iki kez bir araya gelen ve koleksiyonlara yön veren dağ tutkunu kadınlardan oluşan bir grup. kadın siluetinin gerçek ihtiyaçları. “Giysilerimizin her biri baştan kadınlara yönelik tasarlandı, başlangıçta erkeksi olan bir şeyin modifikasyonu değil”. Sadece önemsiz bir şekilde düşün konum ve pantolon ceplerinin boyutu.
Çekirdek aralıkları ruh yürüyüşünden fitness yürüyüşünePerformans ve işlevselliği, “pembe” kalıplardan uzak, feminen estetikle birleştiriyor. Grubun değerlerini dikkatli bir şekilde göz önünde bulundurarak: malzemelerin ve üretimin kalitesi ve sürdürülebilirliği, doğal elyafların ve geri dönüştürülmüş malzemelerin tercih edilmesi, ceketler için sürdürülebilir dolgu malzemesi olarak post-endüstriyel geri dönüştürülmüş kaşmirden başlayarak. Marka bugün İtalya, Almanya, Avusturya ve İsviçre'de varlığını sürdürüyor: “Fransa ve Polonya'da da ürkek bir yaklaşım başlattık ancak odak noktamız Avusturya ve İtalya olmaya devam ediyor”.
Soru görünüşte önemsiz gibi görünebilir ama öyle değil: Dağlara çıkmak ve tırmanmaktan trekkinge kadar spor yapmak için estetikten ziyade kullanımı tercih eden teknik, pratik, yüksek performanslı giysilere ihtiyacınız var. Ancak şimdiye kadar sadece erkek vücudu üzerinde çalışıldı.
Markanın tarihi
Tırmanmayı ve dağcılık kayak yapmayı çok seven bir kadının, dağ tutkunlarına sunulan kadın koleksiyonlarının çoğunlukla başka renklerle ve birkaç değişiklikle sunulan erkek versiyonu olduğunu fark etmesi gerekti. Farklı olan başlangıç noktasıdır çünkü erkek bedeni kadın bedeniyle aynı özelliklere sahip değildir.
2020'de Ruth OberrauchSalewa, Dynafit, Pomoca, Wild Country ve Evolv gibi markaların sahibi Bolzano'nun Oberalp Grubu'nun kurucusunun kızı, 2019'da başlayan projeye şekil ve içerik vermeye başlıyor. “Oberalp'in hâlihazırda beş dağ giyim markası vardı. uzman ve niş – diye açıklıyor – ama hiçbiri erkekten çok kadın değildi”.
Söylendiği kadar erken değil: Çeşitli pazar araştırmalarının ardından 2020'de Grubun altıncı markası olan LaMunt doğdu.Dağlara kadınsı yaklaşımLadin dilinden ödünç alınmış, hala hayatta Dolomitler.
Yeni bir dağ konsepti
LaMunt, klasik fetih ve çaba imajından arınmış ve daha çok kişinin kendine vakit ayırma zevkiyle bağlantılı yeni bir dağ anlatısı öneriyor. Ruth Oberrauch, “Dağ her zaman erkeksi bir şekilde, genellikle zirveyi fetheden kahramanın imajıyla tanımlandı” diyor. Son yıllarda Bunu sık sık yapan kadınların sayısı arttı, farklı bir yaklaşımla: Dağları deneyimlemek için dağlara gitmek, o zamanın ve mekanın tadını çıkarmak. Elbette beklenenden daha hızlı veya daha zor bir bölüm yaparak zirveye ulaşmak güzel, ancak bu hiçbir zaman ilk motivasyon değil.” Bazıları nüanslar diyecek. Bunun yerine tamamen farklı bir felsefe.
Gerçek ihtiyaçlar
İlk koleksiyonu 2022 yılında görücüye çıkan markanın evrimi de bu dönemden geçiyor. LaMunt EkibiYılda en az iki kez bir araya gelen ve koleksiyonlara yön veren dağ tutkunu kadınlardan oluşan bir grup. kadın siluetinin gerçek ihtiyaçları. “Giysilerimizin her biri baştan kadınlara yönelik tasarlandı, başlangıçta erkeksi olan bir şeyin modifikasyonu değil”. Sadece önemsiz bir şekilde düşün konum ve pantolon ceplerinin boyutu.
Çekirdek aralıkları ruh yürüyüşünden fitness yürüyüşünePerformans ve işlevselliği, “pembe” kalıplardan uzak, feminen estetikle birleştiriyor. Grubun değerlerini dikkatli bir şekilde göz önünde bulundurarak: malzemelerin ve üretimin kalitesi ve sürdürülebilirliği, doğal elyafların ve geri dönüştürülmüş malzemelerin tercih edilmesi, ceketler için sürdürülebilir dolgu malzemesi olarak post-endüstriyel geri dönüştürülmüş kaşmirden başlayarak. Marka bugün İtalya, Almanya, Avusturya ve İsviçre'de varlığını sürdürüyor: “Fransa ve Polonya'da da ürkek bir yaklaşım başlattık ancak odak noktamız Avusturya ve İtalya olmaya devam ediyor”.