Muqe
New member
Yeşile ve sağlığa adanmış duygusal geziler. Ama aynı zamanda çalışma tatili, iş ve tatil, takım kaynaşması Ve dijital göçebeliktatilleri ve işi aynı seyahatte birleştirmek için. Unutmadan serinletmeveya iklim değişikliğine yanıt olarak “serin” alanlar arayışı. Bunlar, jeopolitik gerginliklere, aşırı turizme ve artan maliyetlere rağmen genel olarak olumlu olmayı vaat eden 2024 yazının en çok aranan “moda sözcükleri”dir. İtalyanların %12'si 2024'te en az birini yapmayı planlarken, %50'si özellikle ikinci gruptakiler arasında bunu gelecekte yapmaya genel olarak ilgi duyduklarını söylüyor Bin yıllık ve Z kuşağı.
Basın toplantısında beklenen trendlerden bazıları şunlardır: Bit, Uluslararası Turizm Borsasıtarafından düzenlenmiştir Milano fuarı ve bir sonraki edisyonu 9-11 Şubat 2025 tarihleri arasında düzenlenecek olup, operatörler için kapsamlı bir çerçeve sağlamak amacıyla, ekip son edisyonda %7 oranında artan katılımcı sayısını konsolide etmek için çalışmaya devam ediyor. Genel olarak, büyüme şu şekilde görülüyor: açık hava tatilleri ve doğaya dalanlar: manevi yürüyüşlerden bisiklet turizmine – 2023'te İtalya'da 56,8 milyon ziyaretçiye ulaşan ve 5,5 milyar avroluk getiri sağlayan (kaynak Isnart) – gerçek macera tatillerine kadar. Etkinlikler de ön planda, arka planda ise G7 ya da Olimpiyat Oyunlarıyaz ve kış. Sonuncusu Icca raporu sadece 5 yıl içinde bildiriyor ki, İtalya Avrupa'da altıncı sıradan birinci sıraya yükseldi Ve konferans turizminde dünyada ikinciDünya ilk 100'ünde 7 şehir yer alıyor.
Dolayısıyla seyahat senaryosu bir iyileşme senaryosudur.Rakamlara bakıldığında, küresel olarak 2023 yılı 1,29 milyar uluslararası varışla kapandı (2022'de 960 milyon vardı). Ve Avrupa, yaklaşık 700 milyon varışla lider destinasyon konumunu teyit ettitoplamın yarısından fazlası. İtalya'ya gelince, Istat verilerine göre, 2023 133,6 milyon varışla (+2022'ye göre %12,8) ve 447,1 milyon varlıkla kapandı. Bu yıl için ne bekleniyor? Yine, BM Turizmi yılın ilk üç ayında uluslararası varışlarda 285 milyona (+2023'e göre %19) daha fazla büyüme tahmin ediyor, Mayıs 2024 anketlerine göre Avrupa Seyahat KomisyonuAvrupalıların %75'i bu yaz en azından bir seyahate çıkmayı planlıyor. İtalya en cazip destinasyon olarak kendini kanıtladı (Seyahat niyetlerinin %8,4'ü) ardından ispanya (%8,1), Fransa (%7,1) ve Yunanistan (6.3%). Hala ikinci VesaireSeyahat etme olasılığı en yüksek olan hedef 55 yaş üstütek başına seyahat edenler ve arkadaşlarıyla seyahat edenler ise birden fazla tatile en çok ilgi duyanlardır. Ve eğer önemi Güneş ve Plaj segmentigiderek daha fazla turist doğal güzellik, yerel mutfak, kültür ve anıtlar arıyor. Verilerden gelen bir diğer doğrulama Assahavaalanları İtalya havalimanlarındaki hava trafiği: Sadece mayıs ayında 20,1 milyon yolcu (+2023'e göre %13,2) ve 159 binin üzerinde hareket (+%10,3) gerçekleşti.
Sektöre dair gerçek bir gözlemevi sunuldu ve bu, etkinliği hem sergi alanında hem de toplantı ve içgörü programında kaçırılmayacak bir bilgi paylaşım anı olarak doğruluyor: yenileyici turizmden etkinliklerin merkeziliğine, dijitalleşmenin etkisine kadar, geçen edisyonun önizlemeleri bu yılın trendleri haline geldi. Konuşmacılar Magda AntonioliAvrupa Seyahat Komisyonu Başkan Yardımcısı, Dante Colittaağ yöneticisi Welcome Travel Group ve Simona GrekoFiera Milano etkinlik direktörü.
Basın toplantısında beklenen trendlerden bazıları şunlardır: Bit, Uluslararası Turizm Borsasıtarafından düzenlenmiştir Milano fuarı ve bir sonraki edisyonu 9-11 Şubat 2025 tarihleri arasında düzenlenecek olup, operatörler için kapsamlı bir çerçeve sağlamak amacıyla, ekip son edisyonda %7 oranında artan katılımcı sayısını konsolide etmek için çalışmaya devam ediyor. Genel olarak, büyüme şu şekilde görülüyor: açık hava tatilleri ve doğaya dalanlar: manevi yürüyüşlerden bisiklet turizmine – 2023'te İtalya'da 56,8 milyon ziyaretçiye ulaşan ve 5,5 milyar avroluk getiri sağlayan (kaynak Isnart) – gerçek macera tatillerine kadar. Etkinlikler de ön planda, arka planda ise G7 ya da Olimpiyat Oyunlarıyaz ve kış. Sonuncusu Icca raporu sadece 5 yıl içinde bildiriyor ki, İtalya Avrupa'da altıncı sıradan birinci sıraya yükseldi Ve konferans turizminde dünyada ikinciDünya ilk 100'ünde 7 şehir yer alıyor.
Dolayısıyla seyahat senaryosu bir iyileşme senaryosudur.Rakamlara bakıldığında, küresel olarak 2023 yılı 1,29 milyar uluslararası varışla kapandı (2022'de 960 milyon vardı). Ve Avrupa, yaklaşık 700 milyon varışla lider destinasyon konumunu teyit ettitoplamın yarısından fazlası. İtalya'ya gelince, Istat verilerine göre, 2023 133,6 milyon varışla (+2022'ye göre %12,8) ve 447,1 milyon varlıkla kapandı. Bu yıl için ne bekleniyor? Yine, BM Turizmi yılın ilk üç ayında uluslararası varışlarda 285 milyona (+2023'e göre %19) daha fazla büyüme tahmin ediyor, Mayıs 2024 anketlerine göre Avrupa Seyahat KomisyonuAvrupalıların %75'i bu yaz en azından bir seyahate çıkmayı planlıyor. İtalya en cazip destinasyon olarak kendini kanıtladı (Seyahat niyetlerinin %8,4'ü) ardından ispanya (%8,1), Fransa (%7,1) ve Yunanistan (6.3%). Hala ikinci VesaireSeyahat etme olasılığı en yüksek olan hedef 55 yaş üstütek başına seyahat edenler ve arkadaşlarıyla seyahat edenler ise birden fazla tatile en çok ilgi duyanlardır. Ve eğer önemi Güneş ve Plaj segmentigiderek daha fazla turist doğal güzellik, yerel mutfak, kültür ve anıtlar arıyor. Verilerden gelen bir diğer doğrulama Assahavaalanları İtalya havalimanlarındaki hava trafiği: Sadece mayıs ayında 20,1 milyon yolcu (+2023'e göre %13,2) ve 159 binin üzerinde hareket (+%10,3) gerçekleşti.
Sektöre dair gerçek bir gözlemevi sunuldu ve bu, etkinliği hem sergi alanında hem de toplantı ve içgörü programında kaçırılmayacak bir bilgi paylaşım anı olarak doğruluyor: yenileyici turizmden etkinliklerin merkeziliğine, dijitalleşmenin etkisine kadar, geçen edisyonun önizlemeleri bu yılın trendleri haline geldi. Konuşmacılar Magda AntonioliAvrupa Seyahat Komisyonu Başkan Yardımcısı, Dante Colittaağ yöneticisi Welcome Travel Group ve Simona GrekoFiera Milano etkinlik direktörü.