Elektrik ve gaz sözleşmesi gerekli değil: faturaları ödeyin mi ödemeyin mi?

Muqe

New member
Bize açıkladığı kadarıyla, Argos'un talep edilmemiş bir “tutma” uygulaması yapmış olması muhtemeldir: Bir operatör, yeni operatörden para çekme talebi aldığında, genellikle daha iyi bir teklifle müşteriyi elinde tutmaya çalışır. Ancak yeni teklife herhangi bir onay vermediği açık. Bu noktada zamanlama meselesi söz konusudur: Telefonla akdedilen sözleşmeler için “yeniden değerlendirme hakkı” vardır: 14 gün içinde tüketici fikrini değiştirebilir ve operatör değişikliğini herhangi bir gerekçe göstermeksizin iptal edebilir, böylece sözleşmede kalabilir. mevcut operatör

14 günden fazla süre geçmiş olsa bile istediğiniz zaman çekilme talebinde bulunabilir ve herhangi bir tedarikçiyle sözleşme imzalayabilirsiniz. Ancak, faturaları ödemenizi tavsiye ederiz, çünkü arzın mevcut olması durumunda temerrüt prosedürünü başlatma riskiyle karşı karşıya kalırsınız. Elektrikle ilgili olarak, isterseniz bölgenizde bu rejimi uygulayan yöneticiyle iletişime geçerek (Arera bu rejimi bulmak için ücretsiz bir arama motoru sağlar) daha fazla korumaya geri dönebilir ve Temmuz ayından itibaren kademeli olarak koruma hizmetine girebilmenizi sağlayabilirsiniz. şu anda en uygun rejim bu.