Muqe
New member
ROMA – Stellantis'in başkanının seçimi, onun genel olarak görmek istediği siyaseti tatmin etmiyor John Elkann Parlamentodaki duruşmada, sendika, özellikle de Uilmbizi tartışma başlatmaya değil, ses tonumuzu düşürmeye davet ediyor, yakınlaşma noktalarını bulmak ve görüşmeleri Ticaret Bakanlığı'nda değil Palazzo Chigi'de sürdürmek. Orada dans etmek arabalar, fabrikalar, işler gibi çok önemli bir sektör. Stellantis'in başkanı aynı zamanda Konsey başkanlığına da bakıyor. Gönderilen mektupta Üretken Faaliyetler komisyonu başkanı Alberto GusmeroliElkann, milletvekilleri ve senatörler önündeki duruşmaya hayır cevabını, birkaç hafta önce, 11 Ekim'de, CEO Carlos Tavares çoktan Odaya gitti. Ana hissedarı aynı zamanda kontrolleri de elinde bulunduran Exor olan Stellantis'in başkanı, “Duruşmadan bu yana herhangi bir güncelleme olmadığından, CEO tarafından halihazırda açıklananlara ekleyecek hiçbir şeyimiz yok” diye yazıyor Cumhuriyet. Onaylayın “diyaloğa açık olma” ve “Bakanlıkta oluşturulan tartışma masası çerçevesinde Ticaret ve Made in Italy Bakanlığı ile görüşmelerin sürdürülmesi, Konsey Başkanlığına resmi çağrıyı bekliyoruz”. Kısacası araba meselesi doğrudan Başbakan Meloni'yi ilgilendiriyor olmalı.
Siyaset tartışma yaratmak için bir fırsattan daha vazgeçmek istemiyor. Demokrat Parti sekreteri adına Elly Schlein: Parlamentoda duruşma talebini “hiçbir haber olmayacağı gerekçesiyle” reddeden Stellantis başkanı John Elkann'ın tavrını damgalamak gerekiyor. Demokrat lidere göre durum böyle değil: Tavares işten çıkarmaları göz ardı etmeyeceğini söyledi ve bu arada hükümet “otomotiv fonunda 4,6 milyar dolarlık inanılmaz ve açıklanamaz bir kesinti yaptı”. Bu noktada Stellantis yönetici Meloni'nin tercihleriyle karşı karşıya kalıyor. Kesinti, diğer etkilerin yanı sıra, 2025 için para olmadığından otomobillere yönelik teşviklerin de sona ermesine yol açacak. “Parlamentoya bu şekilde hitap etmek açıkçası kabul edilemez, bunu açıkça söylemeliyiz” diyor Nicola Fratoianni Avs'ın lideri M5'ler ise Giuseppe Conte daha konuşkandır: “Burada mesele birisini sanık sandalyesine koymak ve onu halkın utancına maruz bırakmak değil, hep birlikte zorluklardan birlikte çıkma olasılığını bulmaktır”.
Otomotiv
AB, Çin elektriğine ilişkin gümrük vergileri. Audi bir fabrikayı kapatıyor
kaydeden Diego Longhin
30 Ekim 2024
Karşı yakadaki kadının sözleri daha sert AlaşımBuna göre Elkann'ın hayır cevabı “kurumlar açısından utanç verici bir saldırı” anlamına geliyor. Birincisi – Matteo Salvini'nin partisi bir notla altını çiziyor: “Stellantis parayı alıp yurtdışına kaçıyor, şimdi John Elkann Parlamentoyu terk ediyor. Onun varlığı, muazzam kamu katkılarına rağmen ülkeye kötü bir yönetim için hesap vermenin sadece ahlaki değil, bir yükümlülüğüdür.” Birlik, Stellantis grubunun tüm işçileriyle dayanışmasını yineliyor”.
Sendikal cephenin tutumu ise daha incelikli. “Elkann'dan bahsederken bunun Stellantis'in İtalya ile olan son bağlarından biri olduğunu hatırlayalım”, bu nedenle “Otomotiv sektörünün bu ülkeden gitmesini istemiyorsak, bu bilinçle mümkünse onunla konuşalım”“Çünkü” zaten yeterince sorunumuz var”, dedi otomotiv sektöründen sorumlu Uilm ulusal sekreteri, Gianluca Ficcoİtalya'daki Stellantis grubunun durumu hakkında Senato Oda ve Sanayi Ortak Üretken Faaliyetler komisyonunda yapılan parlamento duruşmasında. Sadece bu değil. Ficco, masanın Palazzo Chigi'ye taşınması gerektiği konusunda ısrar ediyor. Ve ayrıca Fiom-Cgil, Michele De Palma ile birlikte Urso liderliğindeki bakanlık masasının ötesine geçerek Palazzo Chigi'ye varmakta ısrar ediyor. Ve ayrıca Ferdinando Uliano, Fim-Cisl sekreteriKonsey Başkanlığı'nın bu konuyla ilgilenmesinin önemli olduğunu düşünüyor: “Hükümetin otomotiv fonundan 4 buçuk milyar doları çıkarma tercihiki bu bizim için zaten küçük bir şeydi, talihsiz bir durumdur ve geri çekilmelidir”tam tersine fonun “güçlendirilmesi gerekiyor”. Ve şunu ekliyor: “Otomotiv sektöründe bakanlar düzeyinde bir geliştirme anlaşması yapılması için girişimde bulunuluyor”, bu da “öncelikle Stellantis'i ama aynı zamanda büyük parça şirketlerini de ilgilendiriyor”. Bakan Urso'nun 14 Kasım için düzenlediği masa bakanlığa. Bu nedenle, erdemli bir fikir alışverişi için uygun bir forum olan Konsey Başkanlığı'nın müdahalesini talep ettik.” Uliano altını çizdi. “Fiat birkaç yıldır ortalıkta yok. Ve artık Agnelli ailesi de görevde değil. Herkes bunu fark etti mi ve aklına koydu mu bilmiyorum. Bugün var olanlar nerede uyanıyorlar?” CGIL'in lideri şu yorumu yaptı: “Bir sorun mu var?” Maurizio Landini.
Siyaset tartışma yaratmak için bir fırsattan daha vazgeçmek istemiyor. Demokrat Parti sekreteri adına Elly Schlein: Parlamentoda duruşma talebini “hiçbir haber olmayacağı gerekçesiyle” reddeden Stellantis başkanı John Elkann'ın tavrını damgalamak gerekiyor. Demokrat lidere göre durum böyle değil: Tavares işten çıkarmaları göz ardı etmeyeceğini söyledi ve bu arada hükümet “otomotiv fonunda 4,6 milyar dolarlık inanılmaz ve açıklanamaz bir kesinti yaptı”. Bu noktada Stellantis yönetici Meloni'nin tercihleriyle karşı karşıya kalıyor. Kesinti, diğer etkilerin yanı sıra, 2025 için para olmadığından otomobillere yönelik teşviklerin de sona ermesine yol açacak. “Parlamentoya bu şekilde hitap etmek açıkçası kabul edilemez, bunu açıkça söylemeliyiz” diyor Nicola Fratoianni Avs'ın lideri M5'ler ise Giuseppe Conte daha konuşkandır: “Burada mesele birisini sanık sandalyesine koymak ve onu halkın utancına maruz bırakmak değil, hep birlikte zorluklardan birlikte çıkma olasılığını bulmaktır”.
Otomotiv
AB, Çin elektriğine ilişkin gümrük vergileri. Audi bir fabrikayı kapatıyor
kaydeden Diego Longhin
30 Ekim 2024
Karşı yakadaki kadının sözleri daha sert AlaşımBuna göre Elkann'ın hayır cevabı “kurumlar açısından utanç verici bir saldırı” anlamına geliyor. Birincisi – Matteo Salvini'nin partisi bir notla altını çiziyor: “Stellantis parayı alıp yurtdışına kaçıyor, şimdi John Elkann Parlamentoyu terk ediyor. Onun varlığı, muazzam kamu katkılarına rağmen ülkeye kötü bir yönetim için hesap vermenin sadece ahlaki değil, bir yükümlülüğüdür.” Birlik, Stellantis grubunun tüm işçileriyle dayanışmasını yineliyor”.
Sendikal cephenin tutumu ise daha incelikli. “Elkann'dan bahsederken bunun Stellantis'in İtalya ile olan son bağlarından biri olduğunu hatırlayalım”, bu nedenle “Otomotiv sektörünün bu ülkeden gitmesini istemiyorsak, bu bilinçle mümkünse onunla konuşalım”“Çünkü” zaten yeterince sorunumuz var”, dedi otomotiv sektöründen sorumlu Uilm ulusal sekreteri, Gianluca Ficcoİtalya'daki Stellantis grubunun durumu hakkında Senato Oda ve Sanayi Ortak Üretken Faaliyetler komisyonunda yapılan parlamento duruşmasında. Sadece bu değil. Ficco, masanın Palazzo Chigi'ye taşınması gerektiği konusunda ısrar ediyor. Ve ayrıca Fiom-Cgil, Michele De Palma ile birlikte Urso liderliğindeki bakanlık masasının ötesine geçerek Palazzo Chigi'ye varmakta ısrar ediyor. Ve ayrıca Ferdinando Uliano, Fim-Cisl sekreteriKonsey Başkanlığı'nın bu konuyla ilgilenmesinin önemli olduğunu düşünüyor: “Hükümetin otomotiv fonundan 4 buçuk milyar doları çıkarma tercihiki bu bizim için zaten küçük bir şeydi, talihsiz bir durumdur ve geri çekilmelidir”tam tersine fonun “güçlendirilmesi gerekiyor”. Ve şunu ekliyor: “Otomotiv sektöründe bakanlar düzeyinde bir geliştirme anlaşması yapılması için girişimde bulunuluyor”, bu da “öncelikle Stellantis'i ama aynı zamanda büyük parça şirketlerini de ilgilendiriyor”. Bakan Urso'nun 14 Kasım için düzenlediği masa bakanlığa. Bu nedenle, erdemli bir fikir alışverişi için uygun bir forum olan Konsey Başkanlığı'nın müdahalesini talep ettik.” Uliano altını çizdi. “Fiat birkaç yıldır ortalıkta yok. Ve artık Agnelli ailesi de görevde değil. Herkes bunu fark etti mi ve aklına koydu mu bilmiyorum. Bugün var olanlar nerede uyanıyorlar?” CGIL'in lideri şu yorumu yaptı: “Bir sorun mu var?” Maurizio Landini.