Muqe
New member
Faturadaki garip maliyetlerin kaldırılması Ve Telefon dolandırıcılığına karşı savaşın. Bunlar, enerji şirketinin müşterileri tarafından daha acil olarak kabul edilen müdahalenin cepheleridir. Ahtapot enerjisi. Şirket, duyurulmasından birkaç hafta sonra bir anket oluşturdu. Tezahür etmek İnsanlardan oluşan bir örnek üzerinde, belgede listelenen müdahale alanları hakkındaki görüşlerini keşfetmek için. Özellikle, faturadaki garip maliyetlerin kaldırılması, katılımcıların% 33'ü tarafından belirtildi, telefon dolandırıcılığına (% 28.4) karşı mücadeleyi yakından takip ediyor ve aldatıcı uygulamalar (%28). Ayrıca, tüketiciler çok önemlidir bürokrasiyi azaltın (%24), daha fazlasını teşvik edin yenilenebilir enerji üretimi (%23.9) e Kullanıcı gizliliğini daha iyi koruyun (%22).
Dahası, bu soruşturma ile şirket kendi başına ölçmek istedi. NPS (Net Promotör Puanı)Yani, müşterinin şirketi diğer insanlara tavsiye etme eğilimi: Entech, -100 ila 100 arasında bir değerlendirme alanında 76 puan aldı.
Bu veriler öneminin altını çiziyor şeffaflık vegüvenilirlik enerji sektöründeki şirketlerin yanı sıra tüketicinin korunmasındaki rolleri. Ahtapot enerjisi, müşteri hizmetlerinizin yüksek değerlendirmelerini övünebilir (TrustPilot'ta 4.9/5). Merkez rolüdür Krakenişletim sistemi sahibi Ahtapot enerji grubu Müşterilerle etkileşimleri optimize etmek için büyük miktarlarda verileri yönetebilir.
Teknolojinin gücü insan hazırlığı ve hassasiyetine katılabilir. Etkileşimleri Enerji uzmanı Müşteriler de belirli müdahalelere yol açtı: Örneğin, sadece son aylarda Padua'daki bir hastanenin pediatrik koğuşuna ve Chieti eyaletindeki bir köpek kulübesi için battaniyeler ve ceketler için doldurulmuş doldurulmuş aletler sağlanmıştır.
“İtalya'da Octopus Energy'yi başlattığımızda, net bir söz verdik: sadece müşterilerin ihtiyaçlarını dinlemek değil – sektör için eşi görülmemiş bir şekilde – onları gerçekten geliştirmek için somut eylemlere dönüştürmek için – dedi. Giorgio Tomassetti, Octopus Energy Italia CEO'su – Bugün, birçok İtalyan ailenin karavanla karşılaştığı bir zamanda, insanlar için gerçekten fark yaratabilecek şeylere odaklanmak daha da temeldir. Bunun için müşterilerimizden bir kez daha önceliklerini ve sorunlarını en acil hissettiklerini belirtmelerini istedik. Bu karşılaştırma bize sadece gelişmeye devam etmek için değerli fikirler vermekle kalmadı, aynı zamanda bize özel bir şey döndürdü: dokunma mesajları, samimi iltifatlar ve her şeyden önce sektördeki en yüksek NPS puanı. Enerji yapma şeklimizin – somut, şeffaf ve insanlara yönelik – gerçekten izlerini terk ettiklerinin açık bir sinyali.
Dahası, bu soruşturma ile şirket kendi başına ölçmek istedi. NPS (Net Promotör Puanı)Yani, müşterinin şirketi diğer insanlara tavsiye etme eğilimi: Entech, -100 ila 100 arasında bir değerlendirme alanında 76 puan aldı.
Bu veriler öneminin altını çiziyor şeffaflık vegüvenilirlik enerji sektöründeki şirketlerin yanı sıra tüketicinin korunmasındaki rolleri. Ahtapot enerjisi, müşteri hizmetlerinizin yüksek değerlendirmelerini övünebilir (TrustPilot'ta 4.9/5). Merkez rolüdür Krakenişletim sistemi sahibi Ahtapot enerji grubu Müşterilerle etkileşimleri optimize etmek için büyük miktarlarda verileri yönetebilir.
Teknolojinin gücü insan hazırlığı ve hassasiyetine katılabilir. Etkileşimleri Enerji uzmanı Müşteriler de belirli müdahalelere yol açtı: Örneğin, sadece son aylarda Padua'daki bir hastanenin pediatrik koğuşuna ve Chieti eyaletindeki bir köpek kulübesi için battaniyeler ve ceketler için doldurulmuş doldurulmuş aletler sağlanmıştır.
“İtalya'da Octopus Energy'yi başlattığımızda, net bir söz verdik: sadece müşterilerin ihtiyaçlarını dinlemek değil – sektör için eşi görülmemiş bir şekilde – onları gerçekten geliştirmek için somut eylemlere dönüştürmek için – dedi. Giorgio Tomassetti, Octopus Energy Italia CEO'su – Bugün, birçok İtalyan ailenin karavanla karşılaştığı bir zamanda, insanlar için gerçekten fark yaratabilecek şeylere odaklanmak daha da temeldir. Bunun için müşterilerimizden bir kez daha önceliklerini ve sorunlarını en acil hissettiklerini belirtmelerini istedik. Bu karşılaştırma bize sadece gelişmeye devam etmek için değerli fikirler vermekle kalmadı, aynı zamanda bize özel bir şey döndürdü: dokunma mesajları, samimi iltifatlar ve her şeyden önce sektördeki en yüksek NPS puanı. Enerji yapma şeklimizin – somut, şeffaf ve insanlara yönelik – gerçekten izlerini terk ettiklerinin açık bir sinyali.