Muqe
New member
Temaların olduğu bir dönemde Doğru beslenme ve Çevresel sürdürülebilirlik Tüketiciler için giderek daha önemli hale gelen Eridanya yeniden açar laboratuvar “Zucchero & co – tatlılığın damgası”. Bu bir'eğlence-eğitim bilimsel yayma faaliyeti şekerin tüm yönlerini keşfetmeleri ve tatlandırma dünyasındaki her yaştan çocuklara, öğrencilere ve meraklılara adanmıştır. Yanlış mitleri ortadan kaldırın onu çevreleyen. Geçtiğimiz yıl büyük bir başarı ile başlayan girişim, Cenova Bilim Festivali1.700'den fazla katılımcının yer aldığı etkinlik bu yıl geri dönüyor iki randevu: 19 Haziran'dan 19 Temmuz'a kadar ile Torino Bilim Haftaları Ve 27 Eylül – 13 Ekim 2024 arası ile BergamoScienza.
Laboratuvar tarafından oluşturulan Oksijen Kooperatifi İletişim ve bilimsel yayma projelerinde uzmanlaşan bu proje, yenilenmiş bir görünümle yeniden öneriliyor ve şekerin kökenlerini ve özelliklerini anlamak ve yanlış mitleri ortadan kaldırmak için tüm formlarındaki şekere özel dikkat gösterilerek besin öğeleri arasında ilginç bir yolculuk olarak yapılandırılacak. Çocukların, öğrencilerin ve meraklıların şekeri karakterize eden anekdotları ve merakları keşfedebilecekleri, üretim tekniklerini ve şekerin doğru beslenmeye nasıl dahil edileceğini öğrenebilecekleri eğitici kartlar, duyusal deneyimler, fizik deneyleri ve quizler ile çeşitli interaktif etkinlikler planlanıyor.
“Geçen sonbaharda Cenova Bilim Festivali'nde yaşanan muhteşem deneyimden sonra” diye açıklıyor Alessio BruschettaCEO'su Eridanya İtalya, “Bu yıl da girişimi 'Torino Bilim Haftaları' ve 'BergamoScienza' gibi iki önemli ve prestijli etkinlikte tekrar önermekten mutluluk duyuyoruz. Şirket olarak sorumlu beslenme alanında verdiğimiz taahhüt aynı zamanda tüketicilere yakınlıktan başlıyor”.
Bu eğlence-eğitim faaliyetleri, tüketim tercihleri için yapılandırılmış bir temel sağlayabilecek bilimsel bir yaygınlaştırma eylemi yoluyla her yaştan çeşitli hedef kitle arasında farkındalığın artırılmasını mümkün kılmaktadır. Bruschetta şöyle devam ediyor: “Tüketiciler giderek daha dikkatli oluyor ve satın alacakları ürün hakkında daha fazla bilgi arıyor, hatta ürün masalarına geldiğinde daha da fazla bilgi arıyorlar. Bu nedenle onları yeterince bilgilendirmek, onlara eşlik etmek, sahte haberleri gerçek ve güvenilir haberlerden ayırmalarına yardımcı olmak çok önemli.”
Doğru beslenmeyi yayma sorumluluğu, Eridania'nın paketlemeden nakliyeye, enerji tüketiminden sosyal alandaki girişimlere kadar çapraz kurumsal sürdürülebilirlik hedeflerini takip ederek tüketicilere ve gezegene yönelik taahhütlerinin yalnızca bir parçasıdır. Bunlar arasında öne çıkıyor kalıcı kampanya 2022 yılında başlatılan “Gelecek tatlılık ister”Eridania'nın bağlılığını gösteren bir manifesto ve insanların her birinin barış için kendi üzerine düşeni yapmasına yönelik bir çağrı. Dünyanın geleceği.
Dört yıldır şirket, İtalyan Kızıl Haçı Sosyoekonomik zorluk yaşayan insanlara ve kırılgan ailelere destek ve destek sağlamak. Son olarak ilkokullara yönelik “Tatlılık Okulunda” programıyla küçüklere doğrudan gıda eğitimi ve sorumlu şeker tüketimi anlatılıyor.
Laboratuvar tarafından oluşturulan Oksijen Kooperatifi İletişim ve bilimsel yayma projelerinde uzmanlaşan bu proje, yenilenmiş bir görünümle yeniden öneriliyor ve şekerin kökenlerini ve özelliklerini anlamak ve yanlış mitleri ortadan kaldırmak için tüm formlarındaki şekere özel dikkat gösterilerek besin öğeleri arasında ilginç bir yolculuk olarak yapılandırılacak. Çocukların, öğrencilerin ve meraklıların şekeri karakterize eden anekdotları ve merakları keşfedebilecekleri, üretim tekniklerini ve şekerin doğru beslenmeye nasıl dahil edileceğini öğrenebilecekleri eğitici kartlar, duyusal deneyimler, fizik deneyleri ve quizler ile çeşitli interaktif etkinlikler planlanıyor.
“Geçen sonbaharda Cenova Bilim Festivali'nde yaşanan muhteşem deneyimden sonra” diye açıklıyor Alessio BruschettaCEO'su Eridanya İtalya, “Bu yıl da girişimi 'Torino Bilim Haftaları' ve 'BergamoScienza' gibi iki önemli ve prestijli etkinlikte tekrar önermekten mutluluk duyuyoruz. Şirket olarak sorumlu beslenme alanında verdiğimiz taahhüt aynı zamanda tüketicilere yakınlıktan başlıyor”.
Bu eğlence-eğitim faaliyetleri, tüketim tercihleri için yapılandırılmış bir temel sağlayabilecek bilimsel bir yaygınlaştırma eylemi yoluyla her yaştan çeşitli hedef kitle arasında farkındalığın artırılmasını mümkün kılmaktadır. Bruschetta şöyle devam ediyor: “Tüketiciler giderek daha dikkatli oluyor ve satın alacakları ürün hakkında daha fazla bilgi arıyor, hatta ürün masalarına geldiğinde daha da fazla bilgi arıyorlar. Bu nedenle onları yeterince bilgilendirmek, onlara eşlik etmek, sahte haberleri gerçek ve güvenilir haberlerden ayırmalarına yardımcı olmak çok önemli.”
Doğru beslenmeyi yayma sorumluluğu, Eridania'nın paketlemeden nakliyeye, enerji tüketiminden sosyal alandaki girişimlere kadar çapraz kurumsal sürdürülebilirlik hedeflerini takip ederek tüketicilere ve gezegene yönelik taahhütlerinin yalnızca bir parçasıdır. Bunlar arasında öne çıkıyor kalıcı kampanya 2022 yılında başlatılan “Gelecek tatlılık ister”Eridania'nın bağlılığını gösteren bir manifesto ve insanların her birinin barış için kendi üzerine düşeni yapmasına yönelik bir çağrı. Dünyanın geleceği.
Dört yıldır şirket, İtalyan Kızıl Haçı Sosyoekonomik zorluk yaşayan insanlara ve kırılgan ailelere destek ve destek sağlamak. Son olarak ilkokullara yönelik “Tatlılık Okulunda” programıyla küçüklere doğrudan gıda eğitimi ve sorumlu şeker tüketimi anlatılıyor.