Muqe
New member
Tarafından sunulan bir ankete göre Circanavesilesiyle CibusKriz olsun veya olmasın, İtalyanların vazgeçmek istemediği bir şey varsa o da dünyadır. evden uzakta. Özellikle fast food burgerleri, etnik fast food ve barları ödüllendirdiler; bu çözümler 2023 yılında toplam ev dışı harcamanın üçte birini kazandırdı. fiyat artışları ve enflasyonGörüşülen İtalyanların %30'u pratikte alışkanlıklarını değiştirmediklerini beyan etmiş, aslında zorlanmadıklarının altını çizmişlerdir. dışarıda yemek ama dikkatli olun: bu grubun yarısından biraz azı şunu söylüyor: daha iyi hizmet talep ediyorum Kaydedilen artışlar göz önüne alındığında ve aynı zamanda bir daha kaliteli yiyecek. Öte yandan dışarıda yemek yemeye devam edenlerin oranı ise %64'tür. tasarruf stratejileri ancak yalnızca %5'i restorandaki varlığını ortadan kaldırdığını söylüyor.
Kaliteye ve cüzdana giderek daha fazla önem veren, aynı zamanda meraklı ve kendini “fakir” hissetmeyen ortamlarda kendisini “fakir” hissettirmeyen deneyimler yaşamaya istekli bir müşterinin taleplerine sektörün hızla uyum sağlama yeteneğini ödüllendiren bu zamanlarda bir başarı. zevkli ve bakımlıdır. Üstelik deneyim ne kadar “hızlı” olursa olsun, bir restorana gitmekten beklenen özen ve ilginin etkisini bulmayı umuyorlar. Circana'nın tanımladığı şey “gündelik bakım”: Circana, yeni nesil kazanan restoranların, Fast casual'dan Care casual'a doğru evrimleşerek, marka kimliği, değer teklifi, mutfak ve konaklama inovasyonu, hikaye anlatımının yanı sıra çevresel sürdürülebilirlik, refah ve sosyal sorumluluktan oluşan daha ileri bir geçiş yapmak zorunda kalacağını açıklıyor. insanlara ilgi, katılıma yönelik vurgulu yatkınlık ve muhtemelen ziyaret sayısını artırmayı amaçlayan mükemmel sadakat programları.
Gelecek? Analizine göre Mordor İstihbaratısektör için tam hizmet restoran Artan turist akını ve yerel mutfağı uluslararası etkilerle ustalıkla harmanlayan yenilikçi menülere olan talebin artması sayesinde büyüme bekleniyor. Bu restoranlar sadece turistlerin değil aynı zamanda sağlıklı ve özgün seçenekler arayan sakinlerin de ilgisini çekmektedir. Eş zamanlı olarak, “bulut mutfakları” Siparişlerin ortalama değerindeki önemli artışın ve aynı zamanda güçlenen eve teslim uygulaması Just Eat ve Deliveroo gibi. Yurt dışına baktığımızda bize şunu söylüyor: Küresel düzeyde,Asya Pasifik Tüketicilerin yüksek kaliteli restoran deneyimi arzusu nedeniyle tam hizmet sunan restoranları tercih etmeye devam ediyor; tam tersine, Kuzey Amerikaeğilim bire doğru güçlü dijitalleşme ve otomasyon Catering hizmetinde artan yönetim maliyetlerini kontrol altına almak ve operasyonel verimliliği artırmak için.
Unutulmaması gereken bir diğer konu ise Sürdürülebilirlikartan vurguyla birlikte baskın olmaya devam ediyor çevre dostu ambalaj ve gıda israfının azaltılması. Sürdürülebilirlik girişimleri yalnızca İtalya ile sınırlı olmayıp, uygulamaların benimsenmesine yönelik bir hareketle küresel ölçekte yayılıyor “Sıfır atık”. Aynı zamanda, özgünlük arayışı mutfak seçimlerine rehberlik eder. Müşteriler,
giderek daha fazla talepkar hale gelerek, sürükleyici ve özgün gastronomik deneyimler sunan, geleneksel malzemeleri zenginleştiren ve modern bir dokunuşla zenginleştirilmiş tarifler sunan mutfaklara doğru ilerliyorlar. Bu konuda, Kuzey Amerika'da halihazırda olduğu gibi, teknoloji, dijital sipariş sistemleri ve uygulamaları sayesinde yemeklerin kişiselleştirilmesi olanağıyla birlikte maliyet kontrolü fırsatları sunuyor. Bu husus aynı zamanda restoran işletmecilerinin hızlı ve etkili hizmetler sunma, giderek daha fazla bağlantılı ve bilgisayarlı müşteri kitlesinin ihtiyaçlarına uyum sağlama becerisine de yansıyor.
Şuna bakmaya gidiyorum küresel “lezzet” trendleri hızlı bir evrim görüyoruz: mantar, beyaz miso ve kırmızı biber gibi malzemeler giderek daha popüler hale geliyor ve yemeklerin umami profilini zenginleştiriyor (umami kelimenin tam anlamıyla lezzetli anlamına geliyor). Bu trendler, yalnızca beslenme değil aynı zamanda benzersiz duyusal deneyimler de arayan izleyici kitlesinin talebine yanıt veriyor. tarafından yürütülen araştırma verilerine göre İtalya'ya dönen Ticaret LaboratuvarıCibus'ta da sunulan yiyecek ve içecek seçiminde en çok dikkat edilen hususlar arasında hemşerilerimiz, Sağlık (%51), Sürdürülebilirlik (%40) ve varlığı sertifikalı ürünler (%38). Taze, korunmamış ürünler (%52), evde hazırlanabilenlerden farklı yemekler (%52) ve lezzete güçlü bir odaklanma (%62) isteyen talebi artıran tercihler. Pandemi öncesine göre tüm unsurlar artıyor.
Geleceğe bakıldığında 2025, dünyanın geri kalanında olduğu gibi İtalya'da da kaliteye, sürdürülebilirliğe ve sürdürülebilirliğe duyarlı bir halkın artan ihtiyaçlarını karşılamaya uyum sağlayan bir sektör olan fast food restoranları için büyük dönüşümlerin yılı olacağa benziyor. yenilik. Büyüme fırsatları, restoran işletmecilerinin ileri teknolojileri, sürdürülebilir uygulamaları ve hem geleneksel hem de yenilikçi bir mutfak teklifini entegre etme ve böylece genel olarak üst düzey bir deneyimi garanti etme becerisiyle bağlantılıdır.
*Markup ve Gdoweek'in direktörü
Kaliteye ve cüzdana giderek daha fazla önem veren, aynı zamanda meraklı ve kendini “fakir” hissetmeyen ortamlarda kendisini “fakir” hissettirmeyen deneyimler yaşamaya istekli bir müşterinin taleplerine sektörün hızla uyum sağlama yeteneğini ödüllendiren bu zamanlarda bir başarı. zevkli ve bakımlıdır. Üstelik deneyim ne kadar “hızlı” olursa olsun, bir restorana gitmekten beklenen özen ve ilginin etkisini bulmayı umuyorlar. Circana'nın tanımladığı şey “gündelik bakım”: Circana, yeni nesil kazanan restoranların, Fast casual'dan Care casual'a doğru evrimleşerek, marka kimliği, değer teklifi, mutfak ve konaklama inovasyonu, hikaye anlatımının yanı sıra çevresel sürdürülebilirlik, refah ve sosyal sorumluluktan oluşan daha ileri bir geçiş yapmak zorunda kalacağını açıklıyor. insanlara ilgi, katılıma yönelik vurgulu yatkınlık ve muhtemelen ziyaret sayısını artırmayı amaçlayan mükemmel sadakat programları.
Gelecek? Analizine göre Mordor İstihbaratısektör için tam hizmet restoran Artan turist akını ve yerel mutfağı uluslararası etkilerle ustalıkla harmanlayan yenilikçi menülere olan talebin artması sayesinde büyüme bekleniyor. Bu restoranlar sadece turistlerin değil aynı zamanda sağlıklı ve özgün seçenekler arayan sakinlerin de ilgisini çekmektedir. Eş zamanlı olarak, “bulut mutfakları” Siparişlerin ortalama değerindeki önemli artışın ve aynı zamanda güçlenen eve teslim uygulaması Just Eat ve Deliveroo gibi. Yurt dışına baktığımızda bize şunu söylüyor: Küresel düzeyde,Asya Pasifik Tüketicilerin yüksek kaliteli restoran deneyimi arzusu nedeniyle tam hizmet sunan restoranları tercih etmeye devam ediyor; tam tersine, Kuzey Amerikaeğilim bire doğru güçlü dijitalleşme ve otomasyon Catering hizmetinde artan yönetim maliyetlerini kontrol altına almak ve operasyonel verimliliği artırmak için.
Unutulmaması gereken bir diğer konu ise Sürdürülebilirlikartan vurguyla birlikte baskın olmaya devam ediyor çevre dostu ambalaj ve gıda israfının azaltılması. Sürdürülebilirlik girişimleri yalnızca İtalya ile sınırlı olmayıp, uygulamaların benimsenmesine yönelik bir hareketle küresel ölçekte yayılıyor “Sıfır atık”. Aynı zamanda, özgünlük arayışı mutfak seçimlerine rehberlik eder. Müşteriler,
giderek daha fazla talepkar hale gelerek, sürükleyici ve özgün gastronomik deneyimler sunan, geleneksel malzemeleri zenginleştiren ve modern bir dokunuşla zenginleştirilmiş tarifler sunan mutfaklara doğru ilerliyorlar. Bu konuda, Kuzey Amerika'da halihazırda olduğu gibi, teknoloji, dijital sipariş sistemleri ve uygulamaları sayesinde yemeklerin kişiselleştirilmesi olanağıyla birlikte maliyet kontrolü fırsatları sunuyor. Bu husus aynı zamanda restoran işletmecilerinin hızlı ve etkili hizmetler sunma, giderek daha fazla bağlantılı ve bilgisayarlı müşteri kitlesinin ihtiyaçlarına uyum sağlama becerisine de yansıyor.
Şuna bakmaya gidiyorum küresel “lezzet” trendleri hızlı bir evrim görüyoruz: mantar, beyaz miso ve kırmızı biber gibi malzemeler giderek daha popüler hale geliyor ve yemeklerin umami profilini zenginleştiriyor (umami kelimenin tam anlamıyla lezzetli anlamına geliyor). Bu trendler, yalnızca beslenme değil aynı zamanda benzersiz duyusal deneyimler de arayan izleyici kitlesinin talebine yanıt veriyor. tarafından yürütülen araştırma verilerine göre İtalya'ya dönen Ticaret LaboratuvarıCibus'ta da sunulan yiyecek ve içecek seçiminde en çok dikkat edilen hususlar arasında hemşerilerimiz, Sağlık (%51), Sürdürülebilirlik (%40) ve varlığı sertifikalı ürünler (%38). Taze, korunmamış ürünler (%52), evde hazırlanabilenlerden farklı yemekler (%52) ve lezzete güçlü bir odaklanma (%62) isteyen talebi artıran tercihler. Pandemi öncesine göre tüm unsurlar artıyor.
Geleceğe bakıldığında 2025, dünyanın geri kalanında olduğu gibi İtalya'da da kaliteye, sürdürülebilirliğe ve sürdürülebilirliğe duyarlı bir halkın artan ihtiyaçlarını karşılamaya uyum sağlayan bir sektör olan fast food restoranları için büyük dönüşümlerin yılı olacağa benziyor. yenilik. Büyüme fırsatları, restoran işletmecilerinin ileri teknolojileri, sürdürülebilir uygulamaları ve hem geleneksel hem de yenilikçi bir mutfak teklifini entegre etme ve böylece genel olarak üst düzey bir deneyimi garanti etme becerisiyle bağlantılıdır.
*Markup ve Gdoweek'in direktörü