Muqe
New member
ROMA – kim var sadece yüksek hızda hareket ederkişisel veya profesyonel ihtiyaçlar tarafından yönlendirilir. Öte yandan birçok insan, İtalya’da ve dünyanın her yerinde tam tersi bir deneyimi tercih ediyor.
yani tercih ediyorlar eski bir trene binmekhala elle açılan pencerelerle, yavaşça ve vahşi, kirlenmemiş bir doğayı kesen antik yollar boyunca.
Ferrovie dello Stato buna inanıyor yavaş ve sürdürülebilir turizm talebi – aynı zamanda nostaljiyle de dolu – gittikçe büyüyecek.
farklı bir deneyim
Bu nedenle FS, bu tür gezileri organize edecek olan “İtalyan Turist Trenleri” adlı ayrı bir şirket kurar. Bu tür yolculuklarda tren artık işlevsel ve aseptik bir araç olmayacaktır. Bunun yerine, deneyimin ve tatilin bir parçası haline gelmelidir..
Bu nedenle, yeni şirket “İtalyan Turist Trenleri” bir treni daha yoğun kullanacak – Dolce Vita’nınki – Fs’nin tam olarak daha ilgi çekici deneyimler sunmak için yarattığı. Ardından Venedik Simplon-Orient Ekspresi sahaya çağrılacak.
80’ler tarzı
“İtalyan Turist Trenleri” ayrıca orta-uzun menzilli rotalarda geceleri de dahil olmak üzere yeni bağlantılar sunacak başlıca İtalyan şehirleri ile büyük turistik cazibe merkezleri arasında.
İşte bazı örnekler:
– Calalzo-Cortina, San Candido için Roma-Milan;
– Ventimiglia-Livorno şubeleri ile Milan-Cenova;
– Jonica ve Reggio Calabria üzerinden Roma-Metaponto-Catanzaro.
Bu durumda trenler, Rimini atölyelerinin hâlihazırda geliştirmekte olduğu 80’ler ve 90’lardan kalma vagonlardan oluşacak. sahip olacaklar bu gemide hızlı yemek pişirme imkanı olan restoran; yataklı arabalar; toplantı arabaları; son olarak sürdürülebilir hareketlilik için bisiklet, kayak ve araç taşımak için bagaj bölmeleri.
İtalya’nın güzelliğini keşfetmek için tarihi trenlerle seyahat etmek
Flaminia Jüri Üyesi tarafından
21 Eylül 2022
Ziyaretler ve tadımlar
“İtalyan Turist Trenleri” – bir not okur – “tarihi konvoyların yolculuklarını da yönetecek, FS Vakfı’nın mülkü, daha düzenli frekanslarla. Turlar, “tren yolculuğunu rehberli turlar, yürüyüş yolları ve tadımlar için duraklarla” birleştirecek.
Sonunda Omnibüsleri raylara oturtacak. Bunlar, “tarih açısından zengin bölgeleri, köyleri ve doğal ve doğal ilgi alanlarına sahip alanları geçen” hatlarda, hafta sonları için avantajlı ücretlerle bölgesel trenlerdir.
Bocconi Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırmaFS Vakfı tarafından yaptırılan , her gezginin “geçilen bölgede sunulan mal ve hizmetlere en az 1,50 avro ve en fazla 3,18 avro harcadığını” tahmin ediyor. Bu, “tarihi-turizm treninde hizmet alımı için harcanan bir euro kaynağı olarak”.
ülke ekonomisi
FS’nin genel müdürü Luigi Ferraris diyor: “İtalyan Turist Trenleri, Grubumuzun ülke ekonomisi için itici sektörlerden biri olan yetkili rolünü yeniden teyit etmek için kuruldu”.
“Böylece kaliteli turizmin canlanmasına ve gelişmesine katkıda bulunmayı amaçlıyoruz, sürdürülebilir ve bilinçlidaha az bilinen yerleri yeniden keşfederek bölgelerimizin zenginliklerini takdir etmeye hazırız”.
yani tercih ediyorlar eski bir trene binmekhala elle açılan pencerelerle, yavaşça ve vahşi, kirlenmemiş bir doğayı kesen antik yollar boyunca.
Ferrovie dello Stato buna inanıyor yavaş ve sürdürülebilir turizm talebi – aynı zamanda nostaljiyle de dolu – gittikçe büyüyecek.
farklı bir deneyim
Bu nedenle FS, bu tür gezileri organize edecek olan “İtalyan Turist Trenleri” adlı ayrı bir şirket kurar. Bu tür yolculuklarda tren artık işlevsel ve aseptik bir araç olmayacaktır. Bunun yerine, deneyimin ve tatilin bir parçası haline gelmelidir..
Bu nedenle, yeni şirket “İtalyan Turist Trenleri” bir treni daha yoğun kullanacak – Dolce Vita’nınki – Fs’nin tam olarak daha ilgi çekici deneyimler sunmak için yarattığı. Ardından Venedik Simplon-Orient Ekspresi sahaya çağrılacak.
80’ler tarzı
“İtalyan Turist Trenleri” ayrıca orta-uzun menzilli rotalarda geceleri de dahil olmak üzere yeni bağlantılar sunacak başlıca İtalyan şehirleri ile büyük turistik cazibe merkezleri arasında.
İşte bazı örnekler:
– Calalzo-Cortina, San Candido için Roma-Milan;
– Ventimiglia-Livorno şubeleri ile Milan-Cenova;
– Jonica ve Reggio Calabria üzerinden Roma-Metaponto-Catanzaro.
Bu durumda trenler, Rimini atölyelerinin hâlihazırda geliştirmekte olduğu 80’ler ve 90’lardan kalma vagonlardan oluşacak. sahip olacaklar bu gemide hızlı yemek pişirme imkanı olan restoran; yataklı arabalar; toplantı arabaları; son olarak sürdürülebilir hareketlilik için bisiklet, kayak ve araç taşımak için bagaj bölmeleri.
İtalya’nın güzelliğini keşfetmek için tarihi trenlerle seyahat etmek
Flaminia Jüri Üyesi tarafından
21 Eylül 2022
Ziyaretler ve tadımlar
“İtalyan Turist Trenleri” – bir not okur – “tarihi konvoyların yolculuklarını da yönetecek, FS Vakfı’nın mülkü, daha düzenli frekanslarla. Turlar, “tren yolculuğunu rehberli turlar, yürüyüş yolları ve tadımlar için duraklarla” birleştirecek.
Sonunda Omnibüsleri raylara oturtacak. Bunlar, “tarih açısından zengin bölgeleri, köyleri ve doğal ve doğal ilgi alanlarına sahip alanları geçen” hatlarda, hafta sonları için avantajlı ücretlerle bölgesel trenlerdir.
Bocconi Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırmaFS Vakfı tarafından yaptırılan , her gezginin “geçilen bölgede sunulan mal ve hizmetlere en az 1,50 avro ve en fazla 3,18 avro harcadığını” tahmin ediyor. Bu, “tarihi-turizm treninde hizmet alımı için harcanan bir euro kaynağı olarak”.
ülke ekonomisi
FS’nin genel müdürü Luigi Ferraris diyor: “İtalyan Turist Trenleri, Grubumuzun ülke ekonomisi için itici sektörlerden biri olan yetkili rolünü yeniden teyit etmek için kuruldu”.
“Böylece kaliteli turizmin canlanmasına ve gelişmesine katkıda bulunmayı amaçlıyoruz, sürdürülebilir ve bilinçlidaha az bilinen yerleri yeniden keşfederek bölgelerimizin zenginliklerini takdir etmeye hazırız”.