Muqe
New member
Planlanmış Turin Kraliyet Müzelerinin Chiablese Tuzu 17 Nisan – 27 Temmuz 2025 arası– Botticelli'den Mucha'ya. Güzellik, doğa, baştan çıkarma ' Güzellik ve baştan çıkarma kanonlarının yüzyıllar boyunca nasıl geliştiğini anlatıyor. Küratörlük Annamaria Bava, sergi, resimler, heykeller ve sanat nesneleri arasında 100'den fazla eser sunuyor. Roma çağından yirminci yüzyıla kadar. Sergilenen başyapıtlar arasında işaret ediyoruz 'Botticelli Venüs, Sabauda galerisinden geliyor, 'Unicorn ile Dama' İle ilgili Luca Longhi, Castel Sant'Angelo'dan geliyor ve eskiz 'Kızın Yüzü' İle ilgili LeonardoDoğrudan Kraliyet Kütüphanesi'nden. 1478 ve 1485 yılları arasında yapılan çizim, 'Kayaların Bakire'sinin Paris versiyonundaki melek için hazırlık çalışması olarak kabul edilmektedir.
Sergi, Güzellik ve Sevgi Tanrıçası'na adanmış bir çatışmayla açılıyor: Botticelli'nin Gualino koleksiyonunun 'Venüsü' Lorenzo di credi tarafından 'Venüs'Uffizi galerilerinden ödünç. Sergi, efsanede büyünün temsillerini inceleyen bir bölümle devam ediyor. Bu durum Elena di TroiaBatı kültüründe, takdire şayan halılar, heykeller ve resimlerde tasvir edilen bir kadınlık sembolü. Hiçbir sıkıntı yokÜç teşekkürler', macera ve kadın zarafetinin kişileştirilmesi, üç çizimle tasvir edildi Antonio Canova.
Daha sonra klasik heykeller, groteskli çizimler, çizimler sayesinde antiklerin ihtişamına bir bölüm adanmıştır. Girolamo da Carpi ve zarif Rönesans resimleri. Hayati güçlerinin ortaya çıkmasıyla ilgili bir merak kaynağı olan Doğanın Büyüsü, 17. yüzyılda bir parçası olan olağanüstü çiçek, balık ve kuş albümlerini bulduğumuz sonraki iki alanı işgal eder. Savoy'dan Duke Carlo Emanuele I'den 'Harikalar Odası'. Leonardesca'nın varlığı 'Unicorn ile Dama' Rönesans dönemine özgü iffetle bağlantılı güzellik anlayışını vurgular
On dokuzuncu yüzyıl fotoğraf modellerinden yararlanan yüzlerin görünümünü sadakatle geri yükleme yeteneği, Sabauda Mahkemesi prenseslerinin portreleri tarafından gösterilmiştir. Kadın temsilleri arasında buluyoruz Castiglione Kontes ve Savoy'dan Regina Margheritaher ikisi de tasvir edildi Michele Gordigiani. Maruz kalma, kadının baştan çıkarıcı yorumlarının sonucudur. Giovanni Grosso, Carlo Stratta ve Art Nouveau Alphonse Mucha'nın kahramanı. İkinci kısımda, Cesare Saccaggi 'Babil'de' Son zamanlarda kraliyet müzelerinin koleksiyonlarına girdi.
Sergi, Güzellik ve Sevgi Tanrıçası'na adanmış bir çatışmayla açılıyor: Botticelli'nin Gualino koleksiyonunun 'Venüsü' Lorenzo di credi tarafından 'Venüs'Uffizi galerilerinden ödünç. Sergi, efsanede büyünün temsillerini inceleyen bir bölümle devam ediyor. Bu durum Elena di TroiaBatı kültüründe, takdire şayan halılar, heykeller ve resimlerde tasvir edilen bir kadınlık sembolü. Hiçbir sıkıntı yokÜç teşekkürler', macera ve kadın zarafetinin kişileştirilmesi, üç çizimle tasvir edildi Antonio Canova.
Daha sonra klasik heykeller, groteskli çizimler, çizimler sayesinde antiklerin ihtişamına bir bölüm adanmıştır. Girolamo da Carpi ve zarif Rönesans resimleri. Hayati güçlerinin ortaya çıkmasıyla ilgili bir merak kaynağı olan Doğanın Büyüsü, 17. yüzyılda bir parçası olan olağanüstü çiçek, balık ve kuş albümlerini bulduğumuz sonraki iki alanı işgal eder. Savoy'dan Duke Carlo Emanuele I'den 'Harikalar Odası'. Leonardesca'nın varlığı 'Unicorn ile Dama' Rönesans dönemine özgü iffetle bağlantılı güzellik anlayışını vurgular
On dokuzuncu yüzyıl fotoğraf modellerinden yararlanan yüzlerin görünümünü sadakatle geri yükleme yeteneği, Sabauda Mahkemesi prenseslerinin portreleri tarafından gösterilmiştir. Kadın temsilleri arasında buluyoruz Castiglione Kontes ve Savoy'dan Regina Margheritaher ikisi de tasvir edildi Michele Gordigiani. Maruz kalma, kadının baştan çıkarıcı yorumlarının sonucudur. Giovanni Grosso, Carlo Stratta ve Art Nouveau Alphonse Mucha'nın kahramanı. İkinci kısımda, Cesare Saccaggi 'Babil'de' Son zamanlarda kraliyet müzelerinin koleksiyonlarına girdi.