Muqe
New member
ROMA – Air Transport, İtalya'da çift rekor kırıyor. Yeni biten yılda olduğu gibi havaalanlarımızdan asla bu kadar çok yolcu geçmedi: 219.078.618 kişiden bahsediyoruz (geçen yıla göre% 11.1, 2023).
Ve asla çok fazla mal – Assaeroporti'yi hesaplayın – gelip oyunlar. Olurlar 1,25 milyon ton taşındı 2024'te.
Verileri daha ayrıntılı olarak görelim. Roma Fiumicino – En Yüksek Ticaret Havaalanını Kim Onaylıyor – 49 milyon yolcu aşıyor. İşte Milan Malpensa ve Orio Al Serio. Napoli (12.7) ve Catania (12.3) havaalanları Venedik'ten daha iyisini yapıyor.
Assoeroporti verileri (2024)
Hareketler
Tüm havaalanları ulusal rekorlara katkıda bulunur % 5,7 (1-5 milyon yolcu sınıfında) ile% 16.5 (küçük havaalanları için, bir milyondan az yolcu ile) arasında değişen artış yüzdeleri ile.
Bu senaryoda, Decollas ve Landings (Hava Hareketleri) 2023'e kıyasla% 7,5'lik bir büyüme kaydediyor.
1.7 milyon hareketteyiz 2019'da kaydedilen seviyeleri (pandemiden önce) ilk kez aşmak.
Daha az Avrupa, daha fazla Amerika: İşte Lufthansa'nın Yeni ITA için tarifi
Aldo Fontanarosa tarafından
19 Ocak 2025
Mallar
Uç, kargoyu da söylemek uygundur. 1.25 milyon ton mal ile nakledilen 2017'nin tarihsel hedefini aşıyor (1.15 milyon). Büyüme, 2023'e kıyasla, yılın ilk 8 ayında daha belirgindir.
Milan Malpensa, ülkenin ana yük havaalanı olarak onaylandı. 727 bin ton mal ile piyasanın% 62'sini temsil ediyor, ardından Roma Fiumicino, hacimlerin% 23'ü ile.
Ve asla çok fazla mal – Assaeroporti'yi hesaplayın – gelip oyunlar. Olurlar 1,25 milyon ton taşındı 2024'te.
Verileri daha ayrıntılı olarak görelim. Roma Fiumicino – En Yüksek Ticaret Havaalanını Kim Onaylıyor – 49 milyon yolcu aşıyor. İşte Milan Malpensa ve Orio Al Serio. Napoli (12.7) ve Catania (12.3) havaalanları Venedik'ten daha iyisini yapıyor.

Assoeroporti verileri (2024)
Hareketler
Tüm havaalanları ulusal rekorlara katkıda bulunur % 5,7 (1-5 milyon yolcu sınıfında) ile% 16.5 (küçük havaalanları için, bir milyondan az yolcu ile) arasında değişen artış yüzdeleri ile.
Bu senaryoda, Decollas ve Landings (Hava Hareketleri) 2023'e kıyasla% 7,5'lik bir büyüme kaydediyor.
1.7 milyon hareketteyiz 2019'da kaydedilen seviyeleri (pandemiden önce) ilk kez aşmak.
Daha az Avrupa, daha fazla Amerika: İşte Lufthansa'nın Yeni ITA için tarifi
Aldo Fontanarosa tarafından
19 Ocak 2025


Mallar
Uç, kargoyu da söylemek uygundur. 1.25 milyon ton mal ile nakledilen 2017'nin tarihsel hedefini aşıyor (1.15 milyon). Büyüme, 2023'e kıyasla, yılın ilk 8 ayında daha belirgindir.
Milan Malpensa, ülkenin ana yük havaalanı olarak onaylandı. 727 bin ton mal ile piyasanın% 62'sini temsil ediyor, ardından Roma Fiumicino, hacimlerin% 23'ü ile.