İşten çıkarmalar Trasnova, Stellantis: “Şirkete ve işçilere müdahale etmeye ve desteklemeye hazır”

Muqe

New member
TORON – Pazar ve tüketici ihtiyaçlarını karşılamak için işten çıkarmaların etkilerini azaltmak, planları değiştirmek, daha fazla hibrit otomobil sunmak için içselleştirin. Ve ardından hissedarlar, yönetim kurulu ve Tavares arasındaki farklar ve işçilere işten çıkarmalar için gönderilen Maserati satın alma indirimleriyle ilgili mektuptaki hata. Daniela PoggioStellantis'in İtalya'daki iletişim ve kurumsal işlerinden sorumlu, Giuseppe Mancaİnsan kaynaklarında bir numara olan Tavares, 2021 doğumlu grubun CEO'luğundan istifa ettikten bir haftadan kısa bir süre sonra çeşitli noktalara müdahale ediyor.

Çünkü otomotiv krizi bir Avrupa krizidir. Artık sanayi politikasına ihtiyacımız var



kaydeden Massimo Giannini

09 Aralık 2024



İlk sorun, Pomigliano'dan başlayarak çeşitli üretici fabrikaların tersanelerinin lojistiğini yapan Trasnova firmasıyla yapılan sözleşmelerin iptali. Sözleşmenin iptali, işi taşerona veren şirketlerde çalışanların yanı sıra 97 çalışanın da işten çıkarılmasına yol açtı. “Trasnova'da hizmetlerin içselleştirilmesi, işten çıkarmaların çalışanlarımız üzerindeki etkilerini azaltmamıza olanak tanıyor, ancak şirketi destekleme olasılığının da önünü açtık. Genel olarak, Tablonun olumlu sonucuna odaklandık Mimit'te”, Poggio diyor Rainews'un “Il Sabato” yayını sırasında. Bahsettiği tablo, 10 Aralık'ta Ticaret ve Made in Italy Bakanlığı'nda toplanan tablodur. Poggio'ya göre Stellantis'in mevcut krizi “tüm üreticileri etkileyen üç faktörün sonucu olan mükemmel bir fırtına: Avrupa düzenlemeleri, Çin rekabeti ve 2019'dan bu yana devam eden talep düşüşü”.

Confindustria'dan Stellantis'e: “Ülkeyi sevdiğinizi gösteriyorsunuz”




05 Aralık 2024



Kurumsal ilişkiler sorumlusu, Stellantis'in Avrupalı üreticileri bir araya getiren dernek Acea'ya dönme kararı almasının ardından şunların altını çiziyor: “içten yanmalı motordan elektriğe geçiş – devam etti Poggio – Üreticiler için daha yüksek maliyetlere yol açıyordaha düşük iş gücü gereksinimleri ve yeni modellere geçmek için gereken süre. Buna pazarın henüz talebi karşılayamadığı da ekleniyor. Dolayısıyla bu geçişe birlikte göğüs gerilmelidir.”

Urso araba için fon topluyor. Stellantis sendikalarla buluştu



kaydeden Diego Longhin

05 Aralık 2024



Ayrıca personel yöneticisi Stellantis Trasnova meselesine müdahale ediyor. “Önümüzdeki salı günü Trasnova temsilcileriyle birlikte Mimit'te olacağız. Çözüm bulmak için çalışma isteğimizi dile getirdik. Bu durumda bile durum çok basit değil. Sözleşmenin 31 Aralık'ta sona ereceği konusunda firmayı uyarmıştık. Girişimci alternatif çözümler bulmamaya karar verdi. Şimdi tedarikçiyle, sendikayla ve hükümetle görüşüp bir çözüm bulmaya çalışıyoruz” dedi. dedi Manca La7'deki Omnibus yayınına.

Stellantis, Elkann: “Birlik içinde kalmak gerekiyor”. 12 Aralık'ta sendikalar Learned'le buluşuyor




04 Aralık 2024



İle bir tartışmada Eylemin lideri Carlo CalendaManca, “Maserati'nin ürün sorunu yok. Ticari stratejileri değiştiriyoruz. Maserati'nin portföyünde çok cazip ve yüksek performanslı modellerin olduğuna inanıyoruz. Bunları doğru şekilde yeniden satmaya başlamamız lazım. CEO'yu değiştirdikten sonra,” diye konuştu. Şirketi mümkün olan en iyi şekilde yeniden faaliyete geçirmeye çalışacağız”. Manca, Trident marka araba almaya hazır çalışanlara indirim yapılacağını duyuran mektupla kıyaslandığında, “Kasadaki işçilere bunu göndermekle hata yaptık” diyor. Manca, “Mektubun bir üslup ve dikkat eksikliği gibi görünebileceği açık, ancak niyetimiz bu değildi. Mektup sadece işçilere değil, aynı zamanda akrabalara, arkadaşlara ve tanıdıklara da gönderilmişti.” Üretim ve satış seviyesini geliştirmenin bir yoluydu.”

Stellantis, Palmer ve Learned ile yeniden başlıyoruz: işte Conti ve Italia'nın kilit adamları



kaydeden Diego Longhin

04 Aralık 2024



“Stellantis'in stratejisi, elektrifikasyona doğru ilerlediğimiz doğrulandı” ancak “piyasa talep ederse hibrit versiyonlar da üretebileceğiz”, Çünkü “davranış şeklimizi değiştirecek kadar esnek olduğumuzu geçmişte zaten göstermiştik”, diye ekledi Manca. Manca, “2030 planımız onaylandı, tüm fabrikalara atanan modellerle elektrifikasyona doğru ilerliyoruz, strateji bu. Ondan sonra taktiklerde bir değişiklik oluyor. Başkan, hissedarlar, yönetim kurulu ve yönetim kurulu” dedi. CEO, bu planın uygulanmasına nasıl devam edileceğine ilişkin farklılıklara dikkat çekti ve böylece uzlaşmaya varılan bir çözüme ulaşıldı.” 500 hibrit ve hibrit Jeep Compass gibi öngörülemeyen modellere örnek veriyor. “Değişen bağlamlara nasıl uyum sağlayacağımızı bilmemiz gerekiyor.”