Muqe
New member
Lufthansa Ve Ita Havayollarıbitti. Dün gece birleşmenin rekabet hakkını etkilemeyeceğini belirten Avrupa Komisyonu'nun “evet”iyle yola çıktık. Önümüzdeki Ocak ayından itibaren Alman havayolu, Ita Airways'in yönetimini devralacak. Bu, idari merkezi İstanbul'da olan gruba entegre edilecek. Koloniama içinde ne var Frankfurt'ta ilgili operasyonel merkez. 100 bine yakın çalışanı olan bir dev. Ortalama bir kullanıcının makul bir şekilde bekleyebileceği etkiler şunlardır.
Pahalı biletler: riskler ve tutarlılık
Artış riski mevcut. Temmuz 2024'te Lufthansa Grubu, kârını desteklemek için yeniden yapılanma duyurdu. Bir ay önce, Haziran ayında Almanlar bu bütçe tasarrufu stratejisinin de geçerli olduğunu açıklamıştı. fiyatlarda artış Ocak 2025'ten itibaren kalkışlı tüm uçuşlar içinABama aynı zamanda Birleşik Krallık, İsviçre Ve Norveç. Ekstra harcama tutarı dahildir bir ila 75 euro arasındabilet başına. Ayrıca ekolojik yakıtlara (i Saf) ilişkin katı Avrupa standartlarının (ReFuelUe) maliyetlerinin karşılanmasına da hizmet edecekler.
Dikkate alınması gereken başka parametreler de var. Teorik olarak iki taşıyıcı teslimatı gerçekleştirecek gemide daha fazla koltuk olacak ve bu da fiyatları düşürecek. Ancak şunu söylemek gerekir ki Şubat ayına kadariki ortak teklif etmeyi planlıyor daha az yerbu da bir süper teklif beklentisine ödeme yapabilir. Sonuçta biletlerin fiyatı, koltuk talebi ve insanların seyahat etme arzusu dahil olmak üzere sonsuz değişkenlere bağlıdır ve bağlı olacaktır.
Her durumda Lufthansa şunu tahmin ediyor: birleşme Ita ile yol açacak Yılda 250 milyona varan tasarrufsinerjiler ve ortak eylemler sayesinde. Benzer tasarrufların en azından gelecekte gezginler üzerinde de olumlu etkileri olabilir.
Sky Team'den Star Alliance'a
Ita hâlâ ittifakta SkyTeam ile Hava FransaLufthansa'ya katılmak üzere 2025 yılında (2026 son tarihi öncesinde) ayrılacak Yıldız İttifakı. Ancak şunu da unutmamak gerekir ki Ita, Alman havayolu şirketi ile birleşmenin şekillenmesinden bu yana Skyteam grubunda istenmeyen bir misafir haline geldi. Pek çok şirket, örneğin ABD'deki gibi bir süre önce kod paylaşımını geri çekti Delta Havayolları bunu Nisan 2023'te yaptı: Bu, Ita yolcularının bu taşıyıcıların uçaklarında teorik olarak ortak rotalarda uçamadığı anlamına geliyor. Ita, StarAlliance'ın bir kez daha eşit saygınlığa sahip bir üyesi olacak.
Volare kartında neler değişecek?
Bugün diğer dört şirketle seyahat ettiğimizde bile Volare di Ita sadakat kartı için puan biriktirebiliyoruz: Aerolíneas Arjantin, AeroMeksika, AirEuropa ve – şimdilik – AirFrance. Tahminimiz puan toplayacağımız yönünde Uçmak (Ita kartı) Lufthansa grubunun diğer taşıyıcıları ve StarAlliance ittifakına ait taşıyıcılarla seyahat eder. Olabilirdi ama bu yalnızca bir hipotez; Volare'nin belli bir noktada dahil olduğu bir hipotez. Mil ve Daha FazlasıLufthansa sadakat kartı.
Trenlerle sinerji
Hava-demiryolu sinerjisi giderek daha güçlü olacak çünkü Almanlar bu modele çok inanıyor. Ita, F'lerle örneğin puanların dönüştürülmesine izin veren anlaşmaları da beraberinde getiriyor OkKağıt Uçuş noktalarında. Almanlar ayrıca yüksek hızlı hattın bir an önce Venedik'e ve özellikle Fiumicino istasyonuna ulaşmasının sağlanmasını istiyor.
Ita'da yeni işe alınanlar
İlkbaharda Ita kararını verdi 475 yeni işe alım Diğer rakamların yanı sıra 90 pilot ve 330 uçuş görevlisinin katılımıyla. Sezonluk, dolayısıyla sabit süreli sözleşmeler düşünüyorduk. Ancak düzinelerce uçuş görevlisi sözleşmesi sonuçta kalıcıydı. Lufthansa ile birleşme, yeni personel alımının hızını artıracak.
Eski Alitalia çalışanlarının işe alınması hipotezi üzerine AB Komisyonu, Otomatik aktarım yasaktır İtalya'daki Alitalia çalışanlarından. Bu, Alitalia'dan bağımsız, tamamen yeni bir varlık olarak hareket etmelidir. Elbette eski Alitalia çalışanları arasında dikkate alınması gereken önemli mesleki beceriler vardır. Özellikle Alitalia'nın 2059 kişiyi işten çıkartan olağanüstü yönetimde olduğu şu dönemde.
İtalyan havaalanları
İtalyan havalimanlarının kaderi konusunda Lufthansa, şu konulara odaklanıyor: Fiumicinoülkemizdeki açık ara en önemlisi. Roma'dan Kuzey Amerika'ya çok fazla uçacağız (AB'nin rotalara uyguladığı sınırlamalar dışında) Washington, San Francisco Ve Toronto). Asya ve Afrika’ya da birçok uçuşumuz olacak. Asya, Lufthansa'nın tarihi müttefikleri sayesinde her zaman kapsadığı bir pazardır (Hava Çin, Hava Hindistan, Singapur Havayolları). Kıtada semaların serbestleştirilmesine yönelik anlaşmalar sayesinde Afrika güçlenecek.
Milan Malpensa birçok İtalyan ihracatçı firma için olumlu etkilerle mal taşımacılığında önemli ölçüde büyüyebilir. Havalimanlarının verimli yapıları sayesinde Almanlar kargo konusunda kesinlikle güçlü. Frankfurt'ta Ve Leipzig.
Pahalı biletler: riskler ve tutarlılık
Artış riski mevcut. Temmuz 2024'te Lufthansa Grubu, kârını desteklemek için yeniden yapılanma duyurdu. Bir ay önce, Haziran ayında Almanlar bu bütçe tasarrufu stratejisinin de geçerli olduğunu açıklamıştı. fiyatlarda artış Ocak 2025'ten itibaren kalkışlı tüm uçuşlar içinABama aynı zamanda Birleşik Krallık, İsviçre Ve Norveç. Ekstra harcama tutarı dahildir bir ila 75 euro arasındabilet başına. Ayrıca ekolojik yakıtlara (i Saf) ilişkin katı Avrupa standartlarının (ReFuelUe) maliyetlerinin karşılanmasına da hizmet edecekler.
Dikkate alınması gereken başka parametreler de var. Teorik olarak iki taşıyıcı teslimatı gerçekleştirecek gemide daha fazla koltuk olacak ve bu da fiyatları düşürecek. Ancak şunu söylemek gerekir ki Şubat ayına kadariki ortak teklif etmeyi planlıyor daha az yerbu da bir süper teklif beklentisine ödeme yapabilir. Sonuçta biletlerin fiyatı, koltuk talebi ve insanların seyahat etme arzusu dahil olmak üzere sonsuz değişkenlere bağlıdır ve bağlı olacaktır.
Her durumda Lufthansa şunu tahmin ediyor: birleşme Ita ile yol açacak Yılda 250 milyona varan tasarrufsinerjiler ve ortak eylemler sayesinde. Benzer tasarrufların en azından gelecekte gezginler üzerinde de olumlu etkileri olabilir.
Sky Team'den Star Alliance'a
Ita hâlâ ittifakta SkyTeam ile Hava FransaLufthansa'ya katılmak üzere 2025 yılında (2026 son tarihi öncesinde) ayrılacak Yıldız İttifakı. Ancak şunu da unutmamak gerekir ki Ita, Alman havayolu şirketi ile birleşmenin şekillenmesinden bu yana Skyteam grubunda istenmeyen bir misafir haline geldi. Pek çok şirket, örneğin ABD'deki gibi bir süre önce kod paylaşımını geri çekti Delta Havayolları bunu Nisan 2023'te yaptı: Bu, Ita yolcularının bu taşıyıcıların uçaklarında teorik olarak ortak rotalarda uçamadığı anlamına geliyor. Ita, StarAlliance'ın bir kez daha eşit saygınlığa sahip bir üyesi olacak.
Volare kartında neler değişecek?
Bugün diğer dört şirketle seyahat ettiğimizde bile Volare di Ita sadakat kartı için puan biriktirebiliyoruz: Aerolíneas Arjantin, AeroMeksika, AirEuropa ve – şimdilik – AirFrance. Tahminimiz puan toplayacağımız yönünde Uçmak (Ita kartı) Lufthansa grubunun diğer taşıyıcıları ve StarAlliance ittifakına ait taşıyıcılarla seyahat eder. Olabilirdi ama bu yalnızca bir hipotez; Volare'nin belli bir noktada dahil olduğu bir hipotez. Mil ve Daha FazlasıLufthansa sadakat kartı.
Trenlerle sinerji
Hava-demiryolu sinerjisi giderek daha güçlü olacak çünkü Almanlar bu modele çok inanıyor. Ita, F'lerle örneğin puanların dönüştürülmesine izin veren anlaşmaları da beraberinde getiriyor OkKağıt Uçuş noktalarında. Almanlar ayrıca yüksek hızlı hattın bir an önce Venedik'e ve özellikle Fiumicino istasyonuna ulaşmasının sağlanmasını istiyor.
Ita'da yeni işe alınanlar
İlkbaharda Ita kararını verdi 475 yeni işe alım Diğer rakamların yanı sıra 90 pilot ve 330 uçuş görevlisinin katılımıyla. Sezonluk, dolayısıyla sabit süreli sözleşmeler düşünüyorduk. Ancak düzinelerce uçuş görevlisi sözleşmesi sonuçta kalıcıydı. Lufthansa ile birleşme, yeni personel alımının hızını artıracak.
Eski Alitalia çalışanlarının işe alınması hipotezi üzerine AB Komisyonu, Otomatik aktarım yasaktır İtalya'daki Alitalia çalışanlarından. Bu, Alitalia'dan bağımsız, tamamen yeni bir varlık olarak hareket etmelidir. Elbette eski Alitalia çalışanları arasında dikkate alınması gereken önemli mesleki beceriler vardır. Özellikle Alitalia'nın 2059 kişiyi işten çıkartan olağanüstü yönetimde olduğu şu dönemde.
İtalyan havaalanları
İtalyan havalimanlarının kaderi konusunda Lufthansa, şu konulara odaklanıyor: Fiumicinoülkemizdeki açık ara en önemlisi. Roma'dan Kuzey Amerika'ya çok fazla uçacağız (AB'nin rotalara uyguladığı sınırlamalar dışında) Washington, San Francisco Ve Toronto). Asya ve Afrika’ya da birçok uçuşumuz olacak. Asya, Lufthansa'nın tarihi müttefikleri sayesinde her zaman kapsadığı bir pazardır (Hava Çin, Hava Hindistan, Singapur Havayolları). Kıtada semaların serbestleştirilmesine yönelik anlaşmalar sayesinde Afrika güçlenecek.
Milan Malpensa birçok İtalyan ihracatçı firma için olumlu etkilerle mal taşımacılığında önemli ölçüde büyüyebilir. Havalimanlarının verimli yapıları sayesinde Almanlar kargo konusunda kesinlikle güçlü. Frankfurt'ta Ve Leipzig.