Muqe
New member
Uluslararası Havalimanı Kansai hizmet verdiği uluslararası havaalanıdır Osaka Ve Kyoto. Japonya'nın en yoğunları arasında, özellikle 2025'te böyle olacak.Evrensel Fuar Osaka'da yapılacak. Şu ana kadar, aşırı turizmden kaynaklanan öngörülebilir sıkışıklığın hizmetlerinin kalitesinden ödün vermeyeceği umuduyla, kaliteyi simgeleyen ve halk arasında çekim yaratan kayıtlar arasında belki de en imrenilenlerden biri olan prestijli bir rekorla övünebilir. : onun içinde 30 yıl Havalimanı yönetiminin belirttiğine göre hayatın hiçbir bagaj kaybolmadıbebek arabası veya çanta.
(afp)
Havaalanı çalışanları için – klasik Japon tarzında – bu olağanüstü bir başarı değil. France Presse haber ajansına şunları söyledi: “Biz sadece prosedürleri ve kuralları takip ediyoruz ve yapmamız gerekeni yapıyoruz.” Tsuyoshi Habutaamiri CKTShavaalanının yönetim şirketlerinden biri. Habuta'ya “özel eğitim” yoksan ve günde 3.000'den fazla çantayla ilgilenen ekipleri için. “Kırılgan eşyaları, bebek arabalarını, sörf tahtalarını ve kayakları doğrudan yolculara teslim ediyoruz” diye açıklıyor. Torbaların “müşteri stresini azaltmak için uçağın varışından sonraki 15 dakika içinde” taşıma bandına yerleştirildiğini söylüyor.
Japonya'da Fuji Dağı'nda ekim ayının sonunda hâlâ kar yağmadığı bir olay yaşanmadı. Hava durumu: “İlk ağartma 6 Kasım'da”
31 Ekim 2024
Japonya'nın en yoğun havalimanlarından biri olan bu havalimanları, İngiliz Havaalanı Derecelendirme Ajansı tarafından Nisan ayında bagaj teslimi açısından dünyanın en iyi havalimanı seçildi. Skytrax. “Kansai Havalimanı'ndaki herkes bununla gurur duyuyor” diye açıkladı Benoît Rulleauhavalimanı eş genel müdürü. Göreceli olarak az sayıda bağlantılı yolcuya hizmet veren Kansai gibi bir havaalanında bunu başarmak daha kolay olsa da, bunun yine de havaalanı personelinin “inanılmaz bağlılığını” yansıttığını söylüyor.
Kusursuz yamaçlar ve zayıf yen arasında Japonya'da kayak yapmak için doğru yıl
kaydeden Irene Maria Scalise
28 Ekim 2024
Kaybolan veya geciken bagaj sayısının teknoloji sayesinde son on yılda dünya çapında önemli ölçüde azaldığını söylüyor Nicole Hoggbagaj müdürü şirketinde Sitamerkezli havayolları için BT hizmetleri sağlayıcısı Cenevre. “Yolcu sayısını dikkate alırsak 1.000 yolcu başına 6,9 kayıp bagajçok düşük bir rakam,” dedi Hogg. On yıl önce 1000 yolcu başına düşen bagaj sayısı “çift haneli“diye ekledi ve bu ilerlemeyi mümkün kılan “sektörün teknolojiye yaptığı yatırımları” memnuniyetle karşıladı. Yolcular bağlantıları kaçırdığında bagaj nadiren kaybolur, “zorluk, yolcuların kısa bağlantıları olduğu ve bir uçuştan diğerine geçmeye çalıştığı transferlerde yatmaktadır.” açıklıyor.
Japonya: “2035 yılına kadar sürücüsüz yüksek hızlı Shinkansen trenleri”
11 Eylül 2024
Kansai Havalimanı kısa süre önce pandemi öncesi faaliyet seviyesine geri döndü. Yılda 25 milyon uluslararası yolcu. 40 kişiye kadar oturma kapasitesi olmalı milyonlarca yolcu Rulleau'ya göre yılda bir kez, özel olarak tasarlanan yenileme sonrasında Osaka 2025.
(afp)
(afp)
Havaalanı çalışanları için – klasik Japon tarzında – bu olağanüstü bir başarı değil. France Presse haber ajansına şunları söyledi: “Biz sadece prosedürleri ve kuralları takip ediyoruz ve yapmamız gerekeni yapıyoruz.” Tsuyoshi Habutaamiri CKTShavaalanının yönetim şirketlerinden biri. Habuta'ya “özel eğitim” yoksan ve günde 3.000'den fazla çantayla ilgilenen ekipleri için. “Kırılgan eşyaları, bebek arabalarını, sörf tahtalarını ve kayakları doğrudan yolculara teslim ediyoruz” diye açıklıyor. Torbaların “müşteri stresini azaltmak için uçağın varışından sonraki 15 dakika içinde” taşıma bandına yerleştirildiğini söylüyor.
Japonya'da Fuji Dağı'nda ekim ayının sonunda hâlâ kar yağmadığı bir olay yaşanmadı. Hava durumu: “İlk ağartma 6 Kasım'da”
31 Ekim 2024
Japonya'nın en yoğun havalimanlarından biri olan bu havalimanları, İngiliz Havaalanı Derecelendirme Ajansı tarafından Nisan ayında bagaj teslimi açısından dünyanın en iyi havalimanı seçildi. Skytrax. “Kansai Havalimanı'ndaki herkes bununla gurur duyuyor” diye açıkladı Benoît Rulleauhavalimanı eş genel müdürü. Göreceli olarak az sayıda bağlantılı yolcuya hizmet veren Kansai gibi bir havaalanında bunu başarmak daha kolay olsa da, bunun yine de havaalanı personelinin “inanılmaz bağlılığını” yansıttığını söylüyor.
Kusursuz yamaçlar ve zayıf yen arasında Japonya'da kayak yapmak için doğru yıl
kaydeden Irene Maria Scalise
28 Ekim 2024
Kaybolan veya geciken bagaj sayısının teknoloji sayesinde son on yılda dünya çapında önemli ölçüde azaldığını söylüyor Nicole Hoggbagaj müdürü şirketinde Sitamerkezli havayolları için BT hizmetleri sağlayıcısı Cenevre. “Yolcu sayısını dikkate alırsak 1.000 yolcu başına 6,9 kayıp bagajçok düşük bir rakam,” dedi Hogg. On yıl önce 1000 yolcu başına düşen bagaj sayısı “çift haneli“diye ekledi ve bu ilerlemeyi mümkün kılan “sektörün teknolojiye yaptığı yatırımları” memnuniyetle karşıladı. Yolcular bağlantıları kaçırdığında bagaj nadiren kaybolur, “zorluk, yolcuların kısa bağlantıları olduğu ve bir uçuştan diğerine geçmeye çalıştığı transferlerde yatmaktadır.” açıklıyor.
Japonya: “2035 yılına kadar sürücüsüz yüksek hızlı Shinkansen trenleri”
11 Eylül 2024
Kansai Havalimanı kısa süre önce pandemi öncesi faaliyet seviyesine geri döndü. Yılda 25 milyon uluslararası yolcu. 40 kişiye kadar oturma kapasitesi olmalı milyonlarca yolcu Rulleau'ya göre yılda bir kez, özel olarak tasarlanan yenileme sonrasında Osaka 2025.
(afp)