Muqe
New member
Yılda 7 milyon yolcunun ağırlandığı bir havalimanı. On beş yıl içinde 12 milyonu barındırabilecek. Tek bir turistik yer için. Dün Kamboçya’da, Siem Reap’te açılışını yaptılar; burası, antik Khmer tapınaklarının bulunduğu Angor Wat bölgesine kolayca ulaşabileceğiniz ana kamp şehrinden başkası değil, artık sıralamanın en üstünde yer alıyor. gezilecek yerler arasında. Dünya harikalarını ve tabii ki UNESCO Dünya Mirası alanlarını da kaçırmayın.
Yeni Siem Reap-Angkor uluslararası havalimanında ilk ticari operasyon dün gerçekleştirildi. Bangkok Airways’in uçuşu, tapınak alanının yaklaşık kırk kilometre doğusunda, yaklaşık bir milyar avroluk maliyetle 700 hektarlık bir alan üzerinde oluşturulan ve 3,6 m2’lik bir alanı barındıran kompleksin açılış gününde planlanan 17 uçuştan ilkiydi. kilometrelik parkur. 2020’den itibaren inşa edilen yeni altyapı, tapınak alanına sadece 5 km uzaklıkta bulunan eski havaalanının yerini alıyor. Bertarafın nedenlerinden biri, giderek sıklaşan hava geçişlerinin titreşimlerinin, neredeyse bin yıllık (çoğunlukla 1110-1150 yıllarına kadar uzanan) tapınaklara verebileceği zarar korkusudur. Kelimenin tam anlamıyla çok da genç olmayan ağaçlar ve kökler tarafından kafeslenmişti.
Kamboçya, Angkor Wat ne pahasına olursa olsun savunulmalı: 10 bin aile bölgeden tahliye edilecek
kaydeden Arturo Cocchi
10 Şubat 2023
Diğeri ise, kaçınılmaz olarak, son covid öncesi yıllarda yılda 2,7 milyon turistin ziyaret ettiği, ancak aynı zamanda buraya getirebilecek sayılar göz önüne alındığında muazzam bir çekici potansiyele sahip olan arkeolojik alandaki turist akışının öngörülebilir daha fazla büyümesiyle ilgilidir. çok yakın Çinli komşuyu ve çok uzakta olmayan Hintliyi canlandırın. Bir fikir vermek gerekirse, yılda 7 milyon yolcu (2040’tan 12’si) kabaca 2022’de Palermo, Linate ve Bari’den geçen yolculardır; Toplamda Pisa ve Floransa arasında geçiş yapanların sayısını aşıyor ve Venedik’teki 9,2 milyondan çok da uzak değil. Bahsedilen İtalyan gerçeklerinin, 250 bin nüfusu tamamen ekonomik nedenlerden dolayı Floransa veya Mestre vatandaşlarına göre çok daha az seyahat eden ve uçan yukarıda bahsedilen Siem Reap’ten çok farklı bir ekonomik geçmişe sahip olduğu göz önüne alındığında, Angor Wat’un makul olarak söylenebilir. dün gezegendeki en büyük turistik havalimanlarından birine.
Pekin’in ekonomik-turistik ilgisi konusunda şüpheleri olanlar için havalimanı, Kamboçya ile Çin arasında 55 yıllık YİD (yap-işlet-devret) projesinin bir parçası olarak inşa edildi. Öyle ki, dün havaalanında çalışmalara başlayan Kamboçya başbakan yardımcısı Vongsey Vissoth’un da belirttiği gibi, 16 Kasım’da yapılması planlanan resmi açılışta, Phnom Penh Başbakanı Hun Manet’e çok sayıda eşlik edecek. yüksek Çinli yetkililer.
Kamboçya için temel bir gelir kaynağı olan turizmin toparlanmasını ve daha da büyümesini desteklemek; 2023’ün ilk 8 ayı için rakamlar hala 3,5 milyonda takılıp kalmış durumda ve hala covid öncesi yıllık 6,5 milyon uluslararası varış rakamına yaklaşması gerekiyor. – yeni bir liman daha yolda. Pekin tarafından finanse edilen havalimanı, 2024 yılından itibaren başkent Pnomh Penh’e hizmet verecek. 2.600 hektar üzerine inşa edilen havalimanı, şu anda Techo Uluslararası Havalimanı olarak biliniyor.
Yeni Siem Reap-Angkor uluslararası havalimanında ilk ticari operasyon dün gerçekleştirildi. Bangkok Airways’in uçuşu, tapınak alanının yaklaşık kırk kilometre doğusunda, yaklaşık bir milyar avroluk maliyetle 700 hektarlık bir alan üzerinde oluşturulan ve 3,6 m2’lik bir alanı barındıran kompleksin açılış gününde planlanan 17 uçuştan ilkiydi. kilometrelik parkur. 2020’den itibaren inşa edilen yeni altyapı, tapınak alanına sadece 5 km uzaklıkta bulunan eski havaalanının yerini alıyor. Bertarafın nedenlerinden biri, giderek sıklaşan hava geçişlerinin titreşimlerinin, neredeyse bin yıllık (çoğunlukla 1110-1150 yıllarına kadar uzanan) tapınaklara verebileceği zarar korkusudur. Kelimenin tam anlamıyla çok da genç olmayan ağaçlar ve kökler tarafından kafeslenmişti.
Kamboçya, Angkor Wat ne pahasına olursa olsun savunulmalı: 10 bin aile bölgeden tahliye edilecek
kaydeden Arturo Cocchi
10 Şubat 2023
Diğeri ise, kaçınılmaz olarak, son covid öncesi yıllarda yılda 2,7 milyon turistin ziyaret ettiği, ancak aynı zamanda buraya getirebilecek sayılar göz önüne alındığında muazzam bir çekici potansiyele sahip olan arkeolojik alandaki turist akışının öngörülebilir daha fazla büyümesiyle ilgilidir. çok yakın Çinli komşuyu ve çok uzakta olmayan Hintliyi canlandırın. Bir fikir vermek gerekirse, yılda 7 milyon yolcu (2040’tan 12’si) kabaca 2022’de Palermo, Linate ve Bari’den geçen yolculardır; Toplamda Pisa ve Floransa arasında geçiş yapanların sayısını aşıyor ve Venedik’teki 9,2 milyondan çok da uzak değil. Bahsedilen İtalyan gerçeklerinin, 250 bin nüfusu tamamen ekonomik nedenlerden dolayı Floransa veya Mestre vatandaşlarına göre çok daha az seyahat eden ve uçan yukarıda bahsedilen Siem Reap’ten çok farklı bir ekonomik geçmişe sahip olduğu göz önüne alındığında, Angor Wat’un makul olarak söylenebilir. dün gezegendeki en büyük turistik havalimanlarından birine.
Pekin’in ekonomik-turistik ilgisi konusunda şüpheleri olanlar için havalimanı, Kamboçya ile Çin arasında 55 yıllık YİD (yap-işlet-devret) projesinin bir parçası olarak inşa edildi. Öyle ki, dün havaalanında çalışmalara başlayan Kamboçya başbakan yardımcısı Vongsey Vissoth’un da belirttiği gibi, 16 Kasım’da yapılması planlanan resmi açılışta, Phnom Penh Başbakanı Hun Manet’e çok sayıda eşlik edecek. yüksek Çinli yetkililer.
Kamboçya için temel bir gelir kaynağı olan turizmin toparlanmasını ve daha da büyümesini desteklemek; 2023’ün ilk 8 ayı için rakamlar hala 3,5 milyonda takılıp kalmış durumda ve hala covid öncesi yıllık 6,5 milyon uluslararası varış rakamına yaklaşması gerekiyor. – yeni bir liman daha yolda. Pekin tarafından finanse edilen havalimanı, 2024 yılından itibaren başkent Pnomh Penh’e hizmet verecek. 2.600 hektar üzerine inşa edilen havalimanı, şu anda Techo Uluslararası Havalimanı olarak biliniyor.