Muqe
New member
THE ABD tüketicileri onlar sahip çevrimiçi harcandı 10,8 milyar dolar (10,21 milyar euro) Kara Cumayeni bir rekor seti ayrıca yapay zeka kullanımı sayesinde en iyi teklifleri bulmak için (ve POS engelleme sorunu dünyanın başka bir yerinde meydana geldiğinden de eklenebilir). Bunu duyuruyor Adobe Analytics. Toplam satışlar 2023'ün aynı gününe göre %10,2 arttı, bu da 10 milyar sınırının ilk kez aşıldığı anlamına geliyor. “Geçmişte daha çok mağaza içi satın alımlara ayrılan bir gün olan Kara Cuma sırasında e-ticaret için önemli bir dönüm noktası” yorumunu yaptı Vivek PandyaAdobe Digital Insights'ta analist.
Adobe, bu yıl toplam satışlardaki artışın enflasyon oranının mekanik bir sonucu olmadığını, nedeninin tam olarak talep artışında yattığını belirtiyor. Aslında Adobe, “e-ticaret fiyatlarının 26 ay boyunca art arda düştüğünü (Ekim 2024'te yıllık %-2,9)” belirtiyor.
Yapay zeka, teklifler arasında kendinizi yönlendirmeniz için bir yol göstericidir
Tüketiciler promosyonlarda gezinmek için yapay zekanın kendilerini yönlendirmesine izin veriyor. Trafik sitelere bu hizmetlerden perakende satış yapmak için”%1.800 arttı Adobe, 2023'ün Kara Cuma'sıyla karşılaştırıldığında bunun altını çiziyor. Bir göre anket Adobe'nin barındırdığı 5.000 tüketiciden Amerikalılar, yapay zekayı özellikle en iyi fırsatları bulmak için kullanıyor, aynı zamanda belirli öğeleri hızlı bir şekilde bulmak ve marka önerileri almak için de kullanılıyor. Hafta sonuna ilişkin tahmin, tüketicilerin internette bugün yaklaşık 5,2 milyar dolar, Pazar günü ise 5,6 milyar dolar harcayacağını ve indirimlerin yüksek kalacağını gösteriyor.
ABD siber haftası 40 milyar değerinde
Ancak pazartesi olacak siber pazartesien azından Amerika Birleşik Devletleri'nde rekor harcamayla “sezonun ve yılın en büyük alışveriş günü olmaya devam edecek” 13,2 milyar dolar Geçen yıla göre %6,1 artışla (12,48 milyar avro) bekleniyor. Adobe'ye göre, beş gün içinde siber haftaperşembe şükran gününden kara cuma da dahil olmak üzere siber pazartesiye kadar toplam 40,6 milyar dolar (38,4 milyar euro) çevrimiçi harcandıgeçen yıla göre %7 artışla toplam tatil satışlarının %16,9'unu oluşturdu.
Adobe, bu yıl toplam satışlardaki artışın enflasyon oranının mekanik bir sonucu olmadığını, nedeninin tam olarak talep artışında yattığını belirtiyor. Aslında Adobe, “e-ticaret fiyatlarının 26 ay boyunca art arda düştüğünü (Ekim 2024'te yıllık %-2,9)” belirtiyor.
Yapay zeka, teklifler arasında kendinizi yönlendirmeniz için bir yol göstericidir
Tüketiciler promosyonlarda gezinmek için yapay zekanın kendilerini yönlendirmesine izin veriyor. Trafik sitelere bu hizmetlerden perakende satış yapmak için”%1.800 arttı Adobe, 2023'ün Kara Cuma'sıyla karşılaştırıldığında bunun altını çiziyor. Bir göre anket Adobe'nin barındırdığı 5.000 tüketiciden Amerikalılar, yapay zekayı özellikle en iyi fırsatları bulmak için kullanıyor, aynı zamanda belirli öğeleri hızlı bir şekilde bulmak ve marka önerileri almak için de kullanılıyor. Hafta sonuna ilişkin tahmin, tüketicilerin internette bugün yaklaşık 5,2 milyar dolar, Pazar günü ise 5,6 milyar dolar harcayacağını ve indirimlerin yüksek kalacağını gösteriyor.
ABD siber haftası 40 milyar değerinde
Ancak pazartesi olacak siber pazartesien azından Amerika Birleşik Devletleri'nde rekor harcamayla “sezonun ve yılın en büyük alışveriş günü olmaya devam edecek” 13,2 milyar dolar Geçen yıla göre %6,1 artışla (12,48 milyar avro) bekleniyor. Adobe'ye göre, beş gün içinde siber haftaperşembe şükran gününden kara cuma da dahil olmak üzere siber pazartesiye kadar toplam 40,6 milyar dolar (38,4 milyar euro) çevrimiçi harcandıgeçen yıla göre %7 artışla toplam tatil satışlarının %16,9'unu oluşturdu.