Muqe
New member
Çok kanallı Güzel ama çok kanal daha iyi, en azından reklam. Bu, uluslararası dijital reklam uzmanı tarafından yapılan araştırmalarla ortaya çıktı Ticaret Masası ile ortaklaşa PA Danışmanlık Ve Beyin Biyometrik testleri, davranış analizlerini ve 120 saatlik beyin izlemeyi entegre ederek 6 binden fazla tüketici örneğini içeriyordu. Özellikle, birden fazla kanalda bir tanıtım mesajı iletmek kesinlikle bir güç ifadesi olacaktır, ancak aksine halkla tutarlı ve kişiselleştirilmiş bir etkileşimi garanti etmeyecektir. “Bir marka, reklam kampanyalarını ayrı kanallarda ve koordinasyon olmadan planladığında, tüketicileri aşırı açma riskiyle karşı karşıya kalır ve aynı duyuru ile çok fazla veya en azından uygun bir anda buluşmalarını sağlar, iletişimin etkinliğini azaltır – yorumlar Angela Bersini, Ticaret Masasının Genel Müdürü İtalya – Farklı kanalları entegre etmek için teknoloji ve verileri kullanan reklamverenler, kampanyalarının etkisini optimize edebilir, reklamların sıklığını stratejik olarak yönetebilir ve kamuoyu doğru bağlamda ve doğru zamanda ele almak için kanallar arasındaki mesajı düzenleyebilir “.
Ayrıca çalışmaya göre, SMART-TV, 'Dijital Out Out' (DOOH), ses ve çevrimiçi video üzerine koordineli ve programlanmış çok kanallı kampanyalar, bireysel 'medya' için planlanan girişimlerden elde edilenlerden daha iyi sonuçlar elde edecektir. ikna edici yetenek (+%50), Marka ile duygusal bağlantı (+%90) e Dikkat (+%40), aynı zamanda, Halk için daha az yorucu (%-120).
“Çok kanallı bir stratejiyi benimsemeyi planlayan şirketler için, ilk önemli adım, tüketicilerin davranışlarını, tüketen medyayı ve onlara ulaşmak için en etkili anları daha iyi anlamak için kalite veri kaynaklarından yararlanmaktır – o açıklıyor. Bersini – Bu verilere erişim ve doğru aktivasyonu, herhangi bir çok kanallı kampanyanın başarısının temelini temsil eder “.
Ayrıca çalışmaya göre, SMART-TV, 'Dijital Out Out' (DOOH), ses ve çevrimiçi video üzerine koordineli ve programlanmış çok kanallı kampanyalar, bireysel 'medya' için planlanan girişimlerden elde edilenlerden daha iyi sonuçlar elde edecektir. ikna edici yetenek (+%50), Marka ile duygusal bağlantı (+%90) e Dikkat (+%40), aynı zamanda, Halk için daha az yorucu (%-120).
“Çok kanallı bir stratejiyi benimsemeyi planlayan şirketler için, ilk önemli adım, tüketicilerin davranışlarını, tüketen medyayı ve onlara ulaşmak için en etkili anları daha iyi anlamak için kalite veri kaynaklarından yararlanmaktır – o açıklıyor. Bersini – Bu verilere erişim ve doğru aktivasyonu, herhangi bir çok kanallı kampanyanın başarısının temelini temsil eder “.