Muqe
New member
Her zaman güzellik ve sağlıklı yaşam tout mahkemesi ile eşanlamlı olan mükemmel bronzluk arayışında güneşe basmaya alışkın olan 10 İtalyandan sadece 3'ü (%30) Güneşe maruz kalmanın neden olduğu cilt hasarı. Bu, 2024'ün ikinci yarısında dermatoloji ve fotokroteksiyon uzmanı tarafından yapılan 'nüfusun güneşe maruz kalmaya ilişkin algılarına ve algılarına ilişkin bir soruşturma ile ortaya çıkıyor. Cooper'da Cantabria Labs 1.667 İtalyan'ın temsili bir örneğini içeriyordu.
Özellikle, 10 görüşmecinin 9'undan fazlası (% 93) güneş korumasını kullandıklarını beyan etse de, 10'dan sadece 5'i (% 46) bir 'güneş koruma faktörü' kullanır. Ayrıca, örneğin% 43'ü günde sadece bir kez,% 35 iki iki veya üç kez ve% 16'sı asla yeniden uygulanır. Kullanımını sınırlamak, rahatsızlık (%24), unutkanlık (%22), hedonizm (%18), kullanımlarını motive etmek güneşe duyarlılık (%41), yanıkların önlenmesi (%36) ve lekelerin ve kırışıklıkların önlenmesi (%23) olacaktır.
Evden ayrılmadan önce korumayı uygulamak 10 İtalyandan (%44) neredeyse 4'ü olurken, 10'dan 6'sı (%56) sadece güneşe maruz kaldığında ve sadece 10 üzerinden 8'inden fazlasını (%85) sadece özel anlarda (tatil, spor vb.) Yapacaktır. Seçerken, örneğin% 58'i eczacı veya dermatologa,% 16'sı Web'e,% 9'u bir aile üyesine veya bir arkadaşa, televizyonda% 7, etkileyicilere ve sosyal medyaya ve basında% 4'üne dayanmaktadır. Ve eğer 10 vakadan 9'unda (%92) 9'unda güneş koruması satın almak, olağan tedarik kanalları eczaneler (%29) ve GDO (%21), ardından paraşım (%16), çevrimiçi eczaneler (%10), parfümerler (%10), pazar yeri (%10) ve diğer çevrimiçi mağazalar (%3) olacaktır.
Dahası, 10'dan yaklaşık 8 kişi (%79), önceki mevsimlerin güneş kremlerini kullandığını itiraf ediyor. Satın alma aşamasında ayrımcılık da şu şekilde olacaktır: 'Sun Koruyucu Faktörü' (%24), marka (%15), uygulama biçimleri (%12), fiyat (%11), bileşenler (%11), dokular (%6), sürdürülebilirlik (%5) ve format (%4). Son olarak, görüşmecilerin sadece% 34'ü güneşin korunması için gıda takviyelerini karşılamaktadır. Hala keşfetmek için.
Özellikle, 10 görüşmecinin 9'undan fazlası (% 93) güneş korumasını kullandıklarını beyan etse de, 10'dan sadece 5'i (% 46) bir 'güneş koruma faktörü' kullanır. Ayrıca, örneğin% 43'ü günde sadece bir kez,% 35 iki iki veya üç kez ve% 16'sı asla yeniden uygulanır. Kullanımını sınırlamak, rahatsızlık (%24), unutkanlık (%22), hedonizm (%18), kullanımlarını motive etmek güneşe duyarlılık (%41), yanıkların önlenmesi (%36) ve lekelerin ve kırışıklıkların önlenmesi (%23) olacaktır.
Evden ayrılmadan önce korumayı uygulamak 10 İtalyandan (%44) neredeyse 4'ü olurken, 10'dan 6'sı (%56) sadece güneşe maruz kaldığında ve sadece 10 üzerinden 8'inden fazlasını (%85) sadece özel anlarda (tatil, spor vb.) Yapacaktır. Seçerken, örneğin% 58'i eczacı veya dermatologa,% 16'sı Web'e,% 9'u bir aile üyesine veya bir arkadaşa, televizyonda% 7, etkileyicilere ve sosyal medyaya ve basında% 4'üne dayanmaktadır. Ve eğer 10 vakadan 9'unda (%92) 9'unda güneş koruması satın almak, olağan tedarik kanalları eczaneler (%29) ve GDO (%21), ardından paraşım (%16), çevrimiçi eczaneler (%10), parfümerler (%10), pazar yeri (%10) ve diğer çevrimiçi mağazalar (%3) olacaktır.
Dahası, 10'dan yaklaşık 8 kişi (%79), önceki mevsimlerin güneş kremlerini kullandığını itiraf ediyor. Satın alma aşamasında ayrımcılık da şu şekilde olacaktır: 'Sun Koruyucu Faktörü' (%24), marka (%15), uygulama biçimleri (%12), fiyat (%11), bileşenler (%11), dokular (%6), sürdürülebilirlik (%5) ve format (%4). Son olarak, görüşmecilerin sadece% 34'ü güneşin korunması için gıda takviyelerini karşılamaktadır. Hala keşfetmek için.