Muqe
New member
TURIN – Otomobil endüstrisi için sihirli kelime yeniden düzenlemedir. Kelime de kullanıldı Brüksel Otomobil Fuarı'nda Acea'nın yeni başkanı Ola Kallenius tarafındanAvrupa Üreticiler Birliği'nin bir numarası olarak ilk resmi gezisinde şunları söylüyor: “Sektörümüzün karbonsuzlaştırılması için piyasaya daha duyarlı ve sadece yaptırımlarla yönlendirilmeyen gerçekçi bir çerçeveye ihtiyacımız var”. Sorun, AB tarafından belirlenen ve üreticilerin üzerine yağma riski taşıyan yeni CO2 sınırlarına ilişkin cezalardır: yalnızca 2025 için 16 milyarın üzerinde ceza. Mercedes CEO'su Kallenius, Avrupa Yeşil Anlaşması'nın “daha az katı ve daha esnek hale getirilmesi ve karbonsuzlaştırmayı dönüştürmek için bir gerçeklik kontrolüne ve yeniden düzenlemeye tabi tutulması gerektiğini” ekledi.
“Arabalar 2035'ten itibaren yalnızca elektrikli olacak. Ancak Avrupa'nın bu geçişi gözden geçirmesi gerekiyor”
Muhabirimiz Diego Longhin tarafından
11 Ocak 2025
Yeniden hizalama, tarafından kullanılanla aynı kelimedir. Stellantis Avrupa Başkanı Jean-Philippe LearnedFuarın açılış gününde, geleneksel motorlu otomobillerin artık AB'de satılamayacağı yıl olan 2035'e giden yolda değişiklikler yapılması gerektiğinin altını çizmek için. Sorgulanmayan hedefler. Benzer şekilde Brüksel'den Kallenius, 2035 yılına yönelik “karbondan arındırma” hedefinin, 13 milyon kişiyi istihdam eden ve AB GSYİH'sinin %7'sini temsil eden otomotiv endüstrisi için “stratejik” olduğuna dikkat çekiyor. “Bundan kesinlikle şüphe duyulacak bir durum yok – diye açıklıyor – ancak örneğin kendisine yardımcı olacak faktörlerin nasıl geliştirilebileceği konusunda bir tartışmanın meşru olduğunu düşünüyoruz: Avrupa Birliği geneline uyumlu bir şekilde yayılan şarj altyapısı ve teşvik çerçevesi“. Mali ve mali olmayan planı desteklemesi gereken teşvikler.
2024 yılı tescil “sayıları” Avrupa düzeyinde olumlu, ancak ciddi bir durgunluğa işaret ediyor: “Bunlar önümüzdeki hafta Salı günü yayınlanacak, ancak tahminler geçen yıl yeni otomobil tescillerinde yalnızca 100 milyon Euro'luk bir artış görüldüğünü gösteriyor %0,8 2023 ile karşılaştırıldığında. Toplam yeni kayıt sayısı 10,6 milyon adetgenel müdür, hala 2019 yılında satılan toplam satıştan %18,4 daha düşük” diye açıkladı Acea'nınrakamların “endişe yarattığını” belirtti. Elektrikli araç satışlarında 2023'e kıyasla yüzde 5,9'luk bir düşüş ve pazar payının yüzde 13,6'da durması öngörülüyor. Sektör analistlerine göre 2025 yılında da sadece “mütevazı bir büyüme” bekleniyor.
Otomobil üretimi %45'in üzerinde azaldı. Ve metal işçileri Brüksel'de sokaklara çıkıyor
kaydeden Diego Longhin
03 Ocak 2025
Ancak olumlu sinyal geliyor Stellantis küresel düzeyde gerçekleştirdiği 2024'ün 4. çeyreğinde 1.395.000 teslimat2023'ün aynı dönemine göre %9'luk bir düşüş yaşandı. Bu rakam, 2023'ün aynı dönemine göre bir iyileşme. -%20 Üçüncü çeyrekte, “şirketin açıklamasına göre, stok azaltma eylemlerinin sonucu ve Avrupa'da serinin nesiller arası geçişine bağlı olarak teklifteki boşlukları azaltan yeni ürünlerin piyasaya sürülmesi sayesinde”. Teslimatlarda düşüş Stellantis Kuzey Amerika'da %28, Avrupa'da ise %6 idi. Güney Amerika'da ise yüzde 12'lik bir büyüme yaşandı.
Yatırımlar
Fabrikaların yeniden faaliyete geçmesi için Mirafiori'den Pomigliano'ya, şehir arabaları ve hibrit modeller
kaydeden Diego Longhin
18 Aralık 2024
Çinli üreticilerAB'nin getirdiği vergilerle boğuşan işçiler, satılık fabrika arayışlarında yeniden ortaya çıkıyor. Almanya gibi ticari ilişkilerin daha yoğun olduğu ülkelere yönelmeleri de tesadüf değil. volkswagen alternatif kullanım alanlarını değerlendiriyor Dresden ve Osnabruck'taki fabrikalar. Aralık ayında sendikalarla imzalanan yeniden yapılanma planının bir maddesi. Reuters'e göre Wolsburg grubu açık olacak Osnabruck fabrikasını Çinli bir alıcıya satmak. “Sitenin sürekli kullanımını sağlamaya kararlıyız. Bir sözcü, “Hedef, şirketin ve çalışanların çıkarlarını dikkate alan uygulanabilir bir çözüm olmalıdır” dedi ve özellikle bir teklifle ilgili spekülasyonlar hakkında yorum yapmayı reddetti.
“Arabalar 2035'ten itibaren yalnızca elektrikli olacak. Ancak Avrupa'nın bu geçişi gözden geçirmesi gerekiyor”
Muhabirimiz Diego Longhin tarafından
11 Ocak 2025
Yeniden hizalama, tarafından kullanılanla aynı kelimedir. Stellantis Avrupa Başkanı Jean-Philippe LearnedFuarın açılış gününde, geleneksel motorlu otomobillerin artık AB'de satılamayacağı yıl olan 2035'e giden yolda değişiklikler yapılması gerektiğinin altını çizmek için. Sorgulanmayan hedefler. Benzer şekilde Brüksel'den Kallenius, 2035 yılına yönelik “karbondan arındırma” hedefinin, 13 milyon kişiyi istihdam eden ve AB GSYİH'sinin %7'sini temsil eden otomotiv endüstrisi için “stratejik” olduğuna dikkat çekiyor. “Bundan kesinlikle şüphe duyulacak bir durum yok – diye açıklıyor – ancak örneğin kendisine yardımcı olacak faktörlerin nasıl geliştirilebileceği konusunda bir tartışmanın meşru olduğunu düşünüyoruz: Avrupa Birliği geneline uyumlu bir şekilde yayılan şarj altyapısı ve teşvik çerçevesi“. Mali ve mali olmayan planı desteklemesi gereken teşvikler.
2024 yılı tescil “sayıları” Avrupa düzeyinde olumlu, ancak ciddi bir durgunluğa işaret ediyor: “Bunlar önümüzdeki hafta Salı günü yayınlanacak, ancak tahminler geçen yıl yeni otomobil tescillerinde yalnızca 100 milyon Euro'luk bir artış görüldüğünü gösteriyor %0,8 2023 ile karşılaştırıldığında. Toplam yeni kayıt sayısı 10,6 milyon adetgenel müdür, hala 2019 yılında satılan toplam satıştan %18,4 daha düşük” diye açıkladı Acea'nınrakamların “endişe yarattığını” belirtti. Elektrikli araç satışlarında 2023'e kıyasla yüzde 5,9'luk bir düşüş ve pazar payının yüzde 13,6'da durması öngörülüyor. Sektör analistlerine göre 2025 yılında da sadece “mütevazı bir büyüme” bekleniyor.
Otomobil üretimi %45'in üzerinde azaldı. Ve metal işçileri Brüksel'de sokaklara çıkıyor
kaydeden Diego Longhin
03 Ocak 2025
Ancak olumlu sinyal geliyor Stellantis küresel düzeyde gerçekleştirdiği 2024'ün 4. çeyreğinde 1.395.000 teslimat2023'ün aynı dönemine göre %9'luk bir düşüş yaşandı. Bu rakam, 2023'ün aynı dönemine göre bir iyileşme. -%20 Üçüncü çeyrekte, “şirketin açıklamasına göre, stok azaltma eylemlerinin sonucu ve Avrupa'da serinin nesiller arası geçişine bağlı olarak teklifteki boşlukları azaltan yeni ürünlerin piyasaya sürülmesi sayesinde”. Teslimatlarda düşüş Stellantis Kuzey Amerika'da %28, Avrupa'da ise %6 idi. Güney Amerika'da ise yüzde 12'lik bir büyüme yaşandı.
Yatırımlar
Fabrikaların yeniden faaliyete geçmesi için Mirafiori'den Pomigliano'ya, şehir arabaları ve hibrit modeller
kaydeden Diego Longhin
18 Aralık 2024
Çinli üreticilerAB'nin getirdiği vergilerle boğuşan işçiler, satılık fabrika arayışlarında yeniden ortaya çıkıyor. Almanya gibi ticari ilişkilerin daha yoğun olduğu ülkelere yönelmeleri de tesadüf değil. volkswagen alternatif kullanım alanlarını değerlendiriyor Dresden ve Osnabruck'taki fabrikalar. Aralık ayında sendikalarla imzalanan yeniden yapılanma planının bir maddesi. Reuters'e göre Wolsburg grubu açık olacak Osnabruck fabrikasını Çinli bir alıcıya satmak. “Sitenin sürekli kullanımını sağlamaya kararlıyız. Bir sözcü, “Hedef, şirketin ve çalışanların çıkarlarını dikkate alan uygulanabilir bir çözüm olmalıdır” dedi ve özellikle bir teklifle ilgili spekülasyonlar hakkında yorum yapmayı reddetti.