Oteller: Tatillerde katılım yabancılar sayesinde biraz artıyor. Ve dağlarda yılbaşı gecesi biletleri tükendi

Muqe

New member
İtalya’da turizm büyüyor Yılbaşı tatilleri ile 16,2 milyon ziyaretçi (2022’ye kıyasla +%0,5) 23 Aralık – 6 Ocak tarihleri arasında konaklama tesislerinde. İki mutlak öncü var: yabancı turistler (+%2,7) ve sanat şehirleri (+%3,9). Tarafından yürütülen izleme sonucunda ortaya çıkıyor. Turist Çalışmaları Merkezi İle ilgili Floransa İçin Assoturismo Confesercenti1.279 konaklama girişimcisinden oluşan bir örnek üzerinde.

Piyasa bunun için oluşturulacak Vatandaşlardan %59 ve için kalan 41% itibaren yabancı turistler. İkincisi kesin tahminlerdir büyüyor %2,7 ve daha fazla kayıt yapmalılar 6,5 milyon ziyaretçi. %1 düşüşancak İtalyanların akışı ve tahmini varlık sayısı şu kadardır: 9,6 milyondan fazla.

Orada olacaklar şehirBen köyler Hey sanat merkezleri Noel tatillerinin mutlak “çekicileri”: tahminler, toplam 6,4 milyon mevcudiyette (toplamın neredeyse %40’ı) +%3,9’luk bir artış olduğunu ve dış talebin +%5,2 oranında arttığını bildiriyor. Burada yabancıların payı toplamın %49,2’sine ulaşıyor: Noel tatili için İtalya’yı seçen her iki yabancıdan biri sanat şehirlerine seyahat ediyor.

için de iyi sonuçlar bekleniyor. dağ (+%0,1) ve göl yerleri (-%0,5) ve katılım geçen yılın seviyelerinde kalacak. Onlar için kırsal ve dağlık yerler, deniz Ve spanın sırasıyla %-1,9, %-5,7 ve %-6,4 düşüş tahmin ediliyor.

Anket aynı zamanda ülkenin farklı bölgeleri arasında eşit olmayan bir eğilimi de ortaya koyuyor. Firmalardan olumlu sinyaller geldi Merkez (+%1,5) o doğdu Kuzey Doğu (+%1). Gelişme eğilimi gösteren istikrarlı sonuçlar girişimciler tarafından beklenmektedir. Kuzey Batı (-%0,1)Bölgeler için rakamlar negatif olsa da Güney ve Adalar (-%3,1)).

Arasında yabancı marketler geleneksel Avrupalı olanlar hâlâ geçerli olacak ve büyüme raporları turistler için daha sık toplandı İsviçre, İspanyollar, Amerikalılar, Fransızca, Direkler Ve ingiliz. Arasında Avrupa dışı pazarlar en önemli artış ise gelenlerde kaydedildi. Güney Kore Ve Brezilya.

Noel tatili, İtalya üçe bölündü: 20 milyon kişi izinli, 20 kişi bunu kendi isteğiyle yapmıyor ve aynı sayıda kişi paraları olmadığı için ayrılıyor




19 Aralık 2023


Partiler ve oteller neredeyse tükendi


Yaklaşan tatilden güzel haberler geliyor dağ hangisi doğrulandı en çok aranan destinasyon bir tatil dönemi geçirmek. Ayrıntılı olarak Noel i ile birlikte tükenmek üzereOdaların %93’ü dolu (+%2 nazaran 2022) ulusal talebin yönlendirdiği, Yeni yıl bir meslek ile satmaya hazırlanıyor %97 (+%5 2022 ile karşılaştırıldığında) veAydınlanma veriler şu şekilde duruyor%86 ancak daha fazla büyüme potansiyeli var. Yılın bu özel döneminde, yerel müşteri kitlesi tüm destinasyonlarda açıkça baskın olacak ancak öncelikle yurtdışından gelen gezginlerin varlığı sayesinde dış turizmin ilgisi yüksek olmaya devam edecek. Amerika Birleşik Devletleri, Almanya, Fransa, ispanya Ve Birleşik Krallık. Bunu bildiriyor Confindustria Alberghi.

Dağdan sonra sanat şehri tatil dönemini evinden uzakta geçirmek isteyenlerin tercihini temsil edecek. Venedik özellikle güçlü uluslararası misyonunu teyit ediyor Yeni Yıl arifesi Her şeyden önce dış talep sayesinde (geçen yıla göre +%20) rezervasyonlarda 2022’ye göre %8’lik bir artış yaşandı. Milano geçen yılın aynı tatillerine kıyasla rezervasyonlarda sırasıyla %5 ve %15 artışla hem Noel hem de Yeni Yıl için istihdamda artış kaydederken, 6 Ocak yıl dönümü sonuçlarında düşüş kaydetti.

Floransa Ve Roma aynı dinamiği izliyorlar ve üç yıl dönümü takviminde Noel rezervasyonlarında hem %3’lük bir artış, Yılbaşı Gecesi için önemli bir istikrar hem de İsa’nın Doğuşu 2023’e kıyasla sırasıyla %3 ve %1’lik bir düşüş görülüyor. Torino Geçen yılın Noel ve Epifani sonuçlarını doğrularken, Yılbaşı gecesi rezervasyonlarında %10’luk bir düşüş kaydetti. Ayrıca Cenova üç sonuçtan ikisini garanti ediyor: istikrarlı Noel ve Yeni Yıl ve 6 Ocak tatiline kıyasla %5’lik bir düşüş. İç bölgelerdeki büyüme trendi İtalyanlardan ve yabancı müşterilerden gelen ilginin giderek artmasıyla devam ediyor.

“Bitmek üzere olan yıl beklentileri doğruladı. Destinasyonlarımızı ziyaret etme konusunda yenilenen bir arzuya tanık oluyoruz ve buna giderek artan bir şekilde tesislerimizde kalma seçeneği de eşlik ediyor. Pek çok engelin üstesinden geldik, sonuncusu zaman sırasına göre artış Bugün hala yatırım dürtüsünü bloke etme riski taşıyan oranlar ve enflasyonda, sektörün olumlu büyümesini sürdürmesini isteyebiliriz ancak sürekliliği garanti altına almak için şirketlerin krize her zaman hazır olmalarını sağlayacak hedefli planlama ve müdahalelere odaklanmak gerekiyor. piyasada ortaya çıkacak zorluklar” diye açıklıyor Maria Carmela Colaiacovoİtalyan Confindustria Alberghi Derneği’nin başkanı.