Muqe
New member
Ekim ayında İtalya'da 126.488 otomobil tescil edildi. Geçen yılın aynı ayına göre %9,05 daha az. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın verilerine göre, on ayda 1.328.663 otomobil satıldı; bu, 2023'ün aynı dönemine göre yalnızca %0,096 artış anlamına geliyor. Bu, üst üste kırmızı renkte olan üçüncü ay.
Sektörün krizi
Hükümetin ihanet ettiği araba yardım planı
kaydeden Diego Longhin
02 Kasım 2024
“İtalya'da ve daha genel olarak Avrupa'da yaşanan talep krizi ve buna bağlı olarak üretim hacimlerinde yaşanan daralma, tedarik zincirimiz için çok ciddi zorluk yaratan bir durum yarattı”, Anfia'nın başkanı diyor. ilgili şirketleri temsil eden kısaltma, Roberto Vavassori.
Kriz
Otomotiv fonunda kesintiler yapıldı, şimdi Urso harekete geçiyor
kaydeden Diego Longhin
31 Ekim 2024
“Böylesine karmaşık bir tabloyu ele almak için, kaynakları tedarik zincirimizin vazgeçilmez oksijeni olan çok yıllı otomotiv fonunun yeniden yapılandırılmasının kesinlikle gerekli olduğunu düşünüyoruz. Ayrıca, toplanan Otomotiv Geliştirme masasının bir sonraki toplantısından itibaren bunu talep ediyoruz. 14 Kasım'da Mimit'te son aylarda onaylanan sektöre yönelik programatik noktaların gündemine başlayalım”.
Stellantis'in gelirleri 9 ayda %27 düştü: “Fakat 2024 hedefleri doğrulandı”
31 Ekim 2024
Stellantis Ekim ayında 2023 yılının aynı ayına göre %27,8 düşüşle 31.924 otomobil tescil edildi. Pazar payı %31,7'den %25,2'ye düştü. On ayda grup 397.232 otomobil sattı; bu rakam geçen yılın aynı dönemine göre %8 daha az. Pazar payı %32,8'e karşılık %29,9'dur.
“Bu durumda bu giderek acil hale geliyor” diyor Gian Primo Quagliano, Promotor Çalışma Merkezi Başkanı – Avrupa Birliği'nin otomotiv enerji dönüşümüne ilişkin pozisyonlarını gözden geçirmedeki gecikmeyi sona erdirmesi. Bu alanda dünya birincisi olmak zaten Avrupa otomotiv sektörü ve Birlik ekonomisi için ağır kayıplar yaratıyor. Bu yolda devam edersek felaket kapıdadır ve Birlikten gelen savaş bülteni haberleri de bunu kanıtlıyor.”
Stellantis, Elkann-Fontana telefon görüşmesi: “İtalya'dan ayrılmak yok. Geçiş ertelenmez, inşa edilir”
30 Ekim 2024
Hatta tahminler Yabancı imalat şirketlerini bir araya getiren dernek Unrae'nin, şu anda toplam kayıt hacmi bekleniyor: 2024 için 1,59 milyon otomobil, 2023'e göre %1,5'lik mütevazı bir artışla, hala Kovid öncesine kıyasla güçlü bir açıkta (-%17,0) bulunuyorayrıca ailelerin satın alma gücünün sürekli zayıflaması nedeniyle.
Beklentiler gösteriyor 2025 için de oldukça sabit bir pazar2019'daki yaklaşık 2 milyon rakamından çok farklı bir rakam olan 1,6 milyon rakamı, mevcut yıl için beklenene kıyasla yalnızca %0,6'lık bir büyüme anlamına geliyor.
Sektörün krizi
Hükümetin ihanet ettiği araba yardım planı
kaydeden Diego Longhin
02 Kasım 2024
“İtalya'da ve daha genel olarak Avrupa'da yaşanan talep krizi ve buna bağlı olarak üretim hacimlerinde yaşanan daralma, tedarik zincirimiz için çok ciddi zorluk yaratan bir durum yarattı”, Anfia'nın başkanı diyor. ilgili şirketleri temsil eden kısaltma, Roberto Vavassori.
Kriz
Otomotiv fonunda kesintiler yapıldı, şimdi Urso harekete geçiyor
kaydeden Diego Longhin
31 Ekim 2024
“Böylesine karmaşık bir tabloyu ele almak için, kaynakları tedarik zincirimizin vazgeçilmez oksijeni olan çok yıllı otomotiv fonunun yeniden yapılandırılmasının kesinlikle gerekli olduğunu düşünüyoruz. Ayrıca, toplanan Otomotiv Geliştirme masasının bir sonraki toplantısından itibaren bunu talep ediyoruz. 14 Kasım'da Mimit'te son aylarda onaylanan sektöre yönelik programatik noktaların gündemine başlayalım”.
Stellantis'in gelirleri 9 ayda %27 düştü: “Fakat 2024 hedefleri doğrulandı”
31 Ekim 2024
Stellantis Ekim ayında 2023 yılının aynı ayına göre %27,8 düşüşle 31.924 otomobil tescil edildi. Pazar payı %31,7'den %25,2'ye düştü. On ayda grup 397.232 otomobil sattı; bu rakam geçen yılın aynı dönemine göre %8 daha az. Pazar payı %32,8'e karşılık %29,9'dur.
“Bu durumda bu giderek acil hale geliyor” diyor Gian Primo Quagliano, Promotor Çalışma Merkezi Başkanı – Avrupa Birliği'nin otomotiv enerji dönüşümüne ilişkin pozisyonlarını gözden geçirmedeki gecikmeyi sona erdirmesi. Bu alanda dünya birincisi olmak zaten Avrupa otomotiv sektörü ve Birlik ekonomisi için ağır kayıplar yaratıyor. Bu yolda devam edersek felaket kapıdadır ve Birlikten gelen savaş bülteni haberleri de bunu kanıtlıyor.”
Stellantis, Elkann-Fontana telefon görüşmesi: “İtalya'dan ayrılmak yok. Geçiş ertelenmez, inşa edilir”
30 Ekim 2024
Hatta tahminler Yabancı imalat şirketlerini bir araya getiren dernek Unrae'nin, şu anda toplam kayıt hacmi bekleniyor: 2024 için 1,59 milyon otomobil, 2023'e göre %1,5'lik mütevazı bir artışla, hala Kovid öncesine kıyasla güçlü bir açıkta (-%17,0) bulunuyorayrıca ailelerin satın alma gücünün sürekli zayıflaması nedeniyle.
Beklentiler gösteriyor 2025 için de oldukça sabit bir pazar2019'daki yaklaşık 2 milyon rakamından çok farklı bir rakam olan 1,6 milyon rakamı, mevcut yıl için beklenene kıyasla yalnızca %0,6'lık bir büyüme anlamına geliyor.