Muqe
New member
ROMA — Ticaret Bakanı, Adolfo Ursootomotiv yan sanayi şirketlerinin otomotiv fonunu kesme öfkesiyle karşı karşıya kalan, 4,6 milyar euro kayboldu manevranın diğer öğelerini detaylandırmak için, ceketi Ekonomi ve Maliye Bakanı Giancarlo Giorgetti'ye fırlatıyor. Bunu Stellantis'in son çeyrek verilerini yayınladığı gün yapıyor. “Bu manevra yolunda Ekonomi Bakanı Giorgetti ile birlikte, küresel düzeyde rekabetçi kalabilmek için bu aşamada bileşen tedarik zincirine destek sağlamak amacıyla fonu artırmanın mümkün olup olmadığını değerlendireceğiz”, diyor Urso. Ve sonra ekliyor: “Bu fonlarda bir azalma var ve bu önümüzdeki birkaç yılı da etkileyecek, ancak Anfia'ya tahsis edilebilecek tüm kaynakların, özellikle zor olan bu durumun üstesinden gelebilmeleri için bileşenlerin desteklenmesine tahsis edileceğine dair güvence verdim.” geçiş aşaması». Sadece kırıntılardan ibaret olması çok kötü. Toplamda, 2030 yılına kadar 1,2 milyar avroya ulaşacak, yani yılda ortalama 200 milyon. Kısacası kırıntılar. Ve entegrasyon gelse bile, Anfia, otomobil bileşenleri ticaret birliğiihtiyaçlara ve sektörün yaşadığı krize göre yetersiz kalmasından korkuyor.
Elkann'dan Fontana'ya: “Parlamentoya saygı duyuyorum, İtalya'da biz öndeyiz”
kaydeden Diego Longhin
30 Ekim 2024
Stellantis, Eylül ayında aşağı yönlü revize ettiği 2024 mali hedeflerini doğruladı ancak üçüncü çeyreği gelirlerde ve teslimatlarda keskin bir düşüşle kapattı. Piazza Affari'deki hisseler ABD'de stoklardaki düşüşlerin etkisiyle %+2,93'le kapandı. Grubun FCA ile PSA birleşmesinden doğan net geliri üçüncü çeyrekte 2023 yılının aynı dönemine göre %27 düşüşle 33 milyar euro olarak gerçekleşti.“Temel olarak düşük teslimatlar ve elverişsiz karışımdan, ayrıca fiyatlar ve döviz kurlarının etkisinden dolayı”. Konsolide teslimatlar 1.148 bin adet olurken, yıllık bazda 279 bin adet yani %20 azaldı. Stellantis şöyle açıklıyor: “Üçüncü çeyrek, küresel düzeyde ürün portföyünün geçişinin başlaması nedeniyle çeşitli modellerin üretiminin durdurulmasından, Kuzey Amerika'da planlanan stok azaltımından ve zorlu Avrupa krizinden kaynaklanan etkilerden etkilendi.” pazar bağlamı. Ürün planı, 2024'te yaklaşık 20 yeni model sunma hedefiyle uyumlu olmaya devam ediyor.”
Anfia'nın suçlaması
Araba teşviklerine elveda: İtalya sektör fonundan 4,6 milyar dolar çekti
kaydeden Diego Longhin
29 Ekim 2024
Stellantis'in yeni CFO'su da ilk kez sahneye çıkıyorana hissedarı aynı zamanda kontrol ettiği Exor holding şirketi olan bir grup Cumhuriyet. «Her ne kadar 2024'ün üçüncü çeyreği performansı potansiyelimizin altında kalsa da – Doug Ostermann diyor – SBaşta Amerika Birleşik Devletleri'ndeki stoklar olmak üzere operasyonel sorunların çözümünde kaydedilen ilerlemeden memnunumBu önemli ölçüde azaltılmıştır ve yıl sonu hedefleriyle ve aynı ülkedeki pazar payının istikrara kavuşmasıyla uyumludur”. Ostermann, hedef tahminlerinin onaylanmasının Stellantis'e “zorluklarla yüzleşme esnekliği” verdiğini açıklıyor. Gelecek yılın siparişlerinden sağlıklı bir pay alabilmek için satış tempomuzu artırmalı ve pazar payımızı iyileştirmeliyiz. Yılın geri kalanının nasıl geliştiğini gördüğümüzde doğru önlemleri hayata geçirebilmek için esnekliğe ihtiyacımız var. Aralığı daraltmak istemiyorum.”
Elkann'dan Fontana'ya: “Parlamentoya saygı duyuyorum, İtalya'da biz öndeyiz”
kaydeden Diego Longhin
30 Ekim 2024
Stellantis, Eylül ayında aşağı yönlü revize ettiği 2024 mali hedeflerini doğruladı ancak üçüncü çeyreği gelirlerde ve teslimatlarda keskin bir düşüşle kapattı. Piazza Affari'deki hisseler ABD'de stoklardaki düşüşlerin etkisiyle %+2,93'le kapandı. Grubun FCA ile PSA birleşmesinden doğan net geliri üçüncü çeyrekte 2023 yılının aynı dönemine göre %27 düşüşle 33 milyar euro olarak gerçekleşti.“Temel olarak düşük teslimatlar ve elverişsiz karışımdan, ayrıca fiyatlar ve döviz kurlarının etkisinden dolayı”. Konsolide teslimatlar 1.148 bin adet olurken, yıllık bazda 279 bin adet yani %20 azaldı. Stellantis şöyle açıklıyor: “Üçüncü çeyrek, küresel düzeyde ürün portföyünün geçişinin başlaması nedeniyle çeşitli modellerin üretiminin durdurulmasından, Kuzey Amerika'da planlanan stok azaltımından ve zorlu Avrupa krizinden kaynaklanan etkilerden etkilendi.” pazar bağlamı. Ürün planı, 2024'te yaklaşık 20 yeni model sunma hedefiyle uyumlu olmaya devam ediyor.”
Anfia'nın suçlaması
Araba teşviklerine elveda: İtalya sektör fonundan 4,6 milyar dolar çekti
kaydeden Diego Longhin
29 Ekim 2024
Stellantis'in yeni CFO'su da ilk kez sahneye çıkıyorana hissedarı aynı zamanda kontrol ettiği Exor holding şirketi olan bir grup Cumhuriyet. «Her ne kadar 2024'ün üçüncü çeyreği performansı potansiyelimizin altında kalsa da – Doug Ostermann diyor – SBaşta Amerika Birleşik Devletleri'ndeki stoklar olmak üzere operasyonel sorunların çözümünde kaydedilen ilerlemeden memnunumBu önemli ölçüde azaltılmıştır ve yıl sonu hedefleriyle ve aynı ülkedeki pazar payının istikrara kavuşmasıyla uyumludur”. Ostermann, hedef tahminlerinin onaylanmasının Stellantis'e “zorluklarla yüzleşme esnekliği” verdiğini açıklıyor. Gelecek yılın siparişlerinden sağlıklı bir pay alabilmek için satış tempomuzu artırmalı ve pazar payımızı iyileştirmeliyiz. Yılın geri kalanının nasıl geliştiğini gördüğümüzde doğru önlemleri hayata geçirebilmek için esnekliğe ihtiyacımız var. Aralığı daraltmak istemiyorum.”