Muqe
New member
ROMA – Hükümet toparlanıyor Otomotiv fonu için 200 milyon, 2025 tahsisi 400 milyona çıktıve 500 milyon değerindeki geliştirme sözleşmeleri gibi dört tekerlek üzerinde diğer önlemleri bir araya getirecek, ancak hedef 1 milyara ulaşmak ve ardından teşvikler için kullanılmayan kalan para da 240 milyon olacak. Ticaret Bakanı Adolfo Urso sendikalarla masaya bu parçayla geldi, AnfiaFonun kaynaklarındaki %80'lik kesintiyi protesto eden ilgili şirketler birliği ve Stellantis“İtalya için sağlam bir planı var” diyor.
Sektörün krizi
Hükümetin ihanet ettiği araba yardım planı
kaydeden Diego Longhin
02 Kasım 2024
Zor olacağa benzeyen bir toplantı. Hükümet 2030 yılına kadar 4,6 milyar kurumuş durumda. 2025 için bu eksi 562 milyon anlamına geliyor. Şimdi 200 milyon kişi işe iade edilecek. Geri kazanılan para, araba satın alımını desteklemek için yeni bir teşvik turu oluşturmak için değil, yalnızca işletmeleri desteklemek için kullanılacak. «Ekobonuslar eyaletlere maliyet getirir ama sorunu çözmez. Bir okyanusu kovalarla boşaltmak gibi. Tedbirin İtalya'daki üretimi artıracağını savunan Stellantis ile anlaşarak bir milyar yatırım yaptık. Tam tersi oldu ve bu nedenle açıklandığı gibi bunu bir daha teklif etmeyeceğiz.” Anfia'nın başkanı Roberto Vavassori “olumlu tablo” diyor. Ve hükümetten parayı iki yönde yoğunlaştırmasını istiyor: “Enerji maliyetlerinin azaltılması ve şirketlerde araştırma ve geliştirme girişimleri”.
Mauto, Fiat'ın 125. yılını kutluyor: Ayrıca Torino fabrikasının ikonları haline gelen dokuz otomobil de sergileniyor
Repubblica Torino editör ekibi tarafından düzenlendi
14 Kasım 2024
Özellikle hükümet ve Stellantis arasında daha rahat bir ortam. Avukat Agnelli'den alıntı yapan Urso, “sosyal sorumluluk” konusunda ısrar ediyor FCA ve PSA'nın birleşmesinden doğan grup. Urso, “Sanayi planı bu ihtiyaçlara cevap verirse, oradayız ve maksimum desteğimizi vereceğiz” diyor ve bu arada Avrupa'yı üreticilere CO2 emisyonlarına ilişkin cezaları ertelemeye ve 2035'e yönelik adımları gözden geçirmeye ikna etmek istiyor. 16 Aralık'taki bir sonraki toplantıda bakan, ana hissedarı Exor olan ve aynı zamanda kontrol ettiği Stellantis'ten ilerleme bekliyor. Cumhuriyet: İstihdamda bir azalma öngörülmemesi için geliştirme sözleşmeleriyle bağlantılı projeleri gözden geçirin, Termoli Gigafactory'ye ilişkin taahhütler, şehir otomobillerinin üretimi için yeni üretim platformunun bileşenlerin yararına İtalya'ya tahsis edilmesi. Bazı cevaplar dün zaten geldi: “İtalya'daki herhangi bir fabrikayı kapatma veya toplu işten çıkarma niyetimiz yok. İtalyan insan kaynakları başkanı Giuseppe Manca, Stellantis'in İtalya için sağlam bir planı var” diyor. Yeni özellikler arasında, Fransız ve İspanyol sahaları olsa bile platformu Pomigliano'da şehir otomobilleri üretmek için tahsis etme imkanı da yer alıyor. Manca, Melfi için beş modeli belirtiyor: 2025'in ilk çeyreğinde ilk D'ler, üçüncü çeyrekte ise yeni elektrikli Jeep Compass piyasaya sürülecek. 2026 yılının ilk çeyreğinde ikinci Ds otomobili, ikinci çeyreğinde Jeep Compass Hybrid ve üçüncü çeyreğinde yeni Lancia Gamma gelecek. Pomigliano ve Atessa'da yeni projeler için değerlendirmeler devam ederken Cassino'da Maserati Grecale 2030'un ötesine geçecek.
Otomobil pazarı hala kırmızı: Ekim'de %9 düşüş
kaydeden Diego Longhin
04 Kasım 2024
Sendikalar hayal kırıklığına uğradı ve Meloni'nin işin içinde olmaması halinde Palazzo Chigi'de toplanacaklar. «Şu ana kadarki tablonun yalnızca etkisiz değil, aynı zamanda verimsiz olduğu da kanıtlandı. Sadece batmaya yüz tutmuş bir tartışmanın olumlu sonuçlanması durumunda Palazzo Chigi'yi dahil etmeyi düşünemeyiz.” Uilm'den Gianluca Ficco diyor. “Ne hükümetten ne de Stellantis'ten ileri adım yok” Fiom'dan Samuele Lodi eklendisüre için Fim Cisl sekreteri Ferdinando Uliano“ekstra bir zorlamaya ihtiyaç olduğunu” iddia ediyor.
Sektörün krizi
Hükümetin ihanet ettiği araba yardım planı
kaydeden Diego Longhin
02 Kasım 2024
Zor olacağa benzeyen bir toplantı. Hükümet 2030 yılına kadar 4,6 milyar kurumuş durumda. 2025 için bu eksi 562 milyon anlamına geliyor. Şimdi 200 milyon kişi işe iade edilecek. Geri kazanılan para, araba satın alımını desteklemek için yeni bir teşvik turu oluşturmak için değil, yalnızca işletmeleri desteklemek için kullanılacak. «Ekobonuslar eyaletlere maliyet getirir ama sorunu çözmez. Bir okyanusu kovalarla boşaltmak gibi. Tedbirin İtalya'daki üretimi artıracağını savunan Stellantis ile anlaşarak bir milyar yatırım yaptık. Tam tersi oldu ve bu nedenle açıklandığı gibi bunu bir daha teklif etmeyeceğiz.” Anfia'nın başkanı Roberto Vavassori “olumlu tablo” diyor. Ve hükümetten parayı iki yönde yoğunlaştırmasını istiyor: “Enerji maliyetlerinin azaltılması ve şirketlerde araştırma ve geliştirme girişimleri”.
Mauto, Fiat'ın 125. yılını kutluyor: Ayrıca Torino fabrikasının ikonları haline gelen dokuz otomobil de sergileniyor
Repubblica Torino editör ekibi tarafından düzenlendi
14 Kasım 2024
Özellikle hükümet ve Stellantis arasında daha rahat bir ortam. Avukat Agnelli'den alıntı yapan Urso, “sosyal sorumluluk” konusunda ısrar ediyor FCA ve PSA'nın birleşmesinden doğan grup. Urso, “Sanayi planı bu ihtiyaçlara cevap verirse, oradayız ve maksimum desteğimizi vereceğiz” diyor ve bu arada Avrupa'yı üreticilere CO2 emisyonlarına ilişkin cezaları ertelemeye ve 2035'e yönelik adımları gözden geçirmeye ikna etmek istiyor. 16 Aralık'taki bir sonraki toplantıda bakan, ana hissedarı Exor olan ve aynı zamanda kontrol ettiği Stellantis'ten ilerleme bekliyor. Cumhuriyet: İstihdamda bir azalma öngörülmemesi için geliştirme sözleşmeleriyle bağlantılı projeleri gözden geçirin, Termoli Gigafactory'ye ilişkin taahhütler, şehir otomobillerinin üretimi için yeni üretim platformunun bileşenlerin yararına İtalya'ya tahsis edilmesi. Bazı cevaplar dün zaten geldi: “İtalya'daki herhangi bir fabrikayı kapatma veya toplu işten çıkarma niyetimiz yok. İtalyan insan kaynakları başkanı Giuseppe Manca, Stellantis'in İtalya için sağlam bir planı var” diyor. Yeni özellikler arasında, Fransız ve İspanyol sahaları olsa bile platformu Pomigliano'da şehir otomobilleri üretmek için tahsis etme imkanı da yer alıyor. Manca, Melfi için beş modeli belirtiyor: 2025'in ilk çeyreğinde ilk D'ler, üçüncü çeyrekte ise yeni elektrikli Jeep Compass piyasaya sürülecek. 2026 yılının ilk çeyreğinde ikinci Ds otomobili, ikinci çeyreğinde Jeep Compass Hybrid ve üçüncü çeyreğinde yeni Lancia Gamma gelecek. Pomigliano ve Atessa'da yeni projeler için değerlendirmeler devam ederken Cassino'da Maserati Grecale 2030'un ötesine geçecek.
Otomobil pazarı hala kırmızı: Ekim'de %9 düşüş
kaydeden Diego Longhin
04 Kasım 2024
Sendikalar hayal kırıklığına uğradı ve Meloni'nin işin içinde olmaması halinde Palazzo Chigi'de toplanacaklar. «Şu ana kadarki tablonun yalnızca etkisiz değil, aynı zamanda verimsiz olduğu da kanıtlandı. Sadece batmaya yüz tutmuş bir tartışmanın olumlu sonuçlanması durumunda Palazzo Chigi'yi dahil etmeyi düşünemeyiz.” Uilm'den Gianluca Ficco diyor. “Ne hükümetten ne de Stellantis'ten ileri adım yok” Fiom'dan Samuele Lodi eklendisüre için Fim Cisl sekreteri Ferdinando Uliano“ekstra bir zorlamaya ihtiyaç olduğunu” iddia ediyor.