RAM
New member
Rolls-Royce CEO’su: Pandemi periyodunda araç satışları, şirketin tarihli en yüksek düzeye ulaştı
Lüks araba üreticisi Rolls-Royce CEO’su Torsten Müller-Otvös, şirketinin pandemi periyodunda 117 yıllık tarihli en yüksek otomobil satışına ulaştığını söylemiş oldu.
Financial Times’a verdiği demeçte, pandeminin ‘insanların ömrün kısa olabileceğini anlamasını sağladığını’ belirten Müller-Otvös, “Bu durum beraberinde yüksek satışlara yol açtı” dedi.
FT’ye göre, İngiliz lüks araba üreticisi geçen yıl 5.586 adet otomobil sattı Bu sayı, 2020’ye nazaran toplam satışlarda yüzde 49 artış yaşandığı manasına geliyor.
Bu ortada Rolls-Royce, kitlesel tüketici kümesinin tersine, bir Phantom modeli için için 455 bin dolar ödeyebilecek bir müşteriye hitap ediyor.
Satışların Çin, Batı Yarımküre, Avrupa ve Orta Doğu’da canlı olduğunu söyleyen Müller-Otvös, satışların Güney Kore ve Rusya’da da uygun performans gösterdiğini söylemiş oldu. Şirket ayırca, öteki araba üreticilerini engelleyen çip kasvetinden da etkilenmedi.
Pandemide lüks tüketimin arttığına ait bir data de Lamborghini’den gelmişti. Lamborghini CEO’su Stephan Winkelmann, Aralık ayında yaptığı açıklamada “Bu yılın satışları, şimdiye kadarki en düzgün yıldan daha yüksek” demişti.
Lüks araba üreticisi Rolls-Royce CEO’su Torsten Müller-Otvös, şirketinin pandemi periyodunda 117 yıllık tarihli en yüksek otomobil satışına ulaştığını söylemiş oldu.
Financial Times’a verdiği demeçte, pandeminin ‘insanların ömrün kısa olabileceğini anlamasını sağladığını’ belirten Müller-Otvös, “Bu durum beraberinde yüksek satışlara yol açtı” dedi.
FT’ye göre, İngiliz lüks araba üreticisi geçen yıl 5.586 adet otomobil sattı Bu sayı, 2020’ye nazaran toplam satışlarda yüzde 49 artış yaşandığı manasına geliyor.
Bu ortada Rolls-Royce, kitlesel tüketici kümesinin tersine, bir Phantom modeli için için 455 bin dolar ödeyebilecek bir müşteriye hitap ediyor.
Satışların Çin, Batı Yarımküre, Avrupa ve Orta Doğu’da canlı olduğunu söyleyen Müller-Otvös, satışların Güney Kore ve Rusya’da da uygun performans gösterdiğini söylemiş oldu. Şirket ayırca, öteki araba üreticilerini engelleyen çip kasvetinden da etkilenmedi.
Pandemide lüks tüketimin arttığına ait bir data de Lamborghini’den gelmişti. Lamborghini CEO’su Stephan Winkelmann, Aralık ayında yaptığı açıklamada “Bu yılın satışları, şimdiye kadarki en düzgün yıldan daha yüksek” demişti.