Muqe
New member
ROMA – Ulaştırmadan Sorumlu Bakan Matteo Salvini, “Grev kurallarını gözden geçirip yeniden tartışmak” istiyor.
Ancak şu anda Birlik lideri şok terapisini reddediyor. Yeni kurallar sendikalarla da olsa hep birlikte tartışılmalı. Her şeyden önce onlar, eğer bir günde grev varsa, o günün işçiler için daha az çalışma günü anlamına geldiğini anlayanlardır”.
“Grev yaparak bir günlük maaşlarını kaybediyorlar ve İtalyan vatandaşlarının geri kalanı sağlıklı günleri kaybediyor”.
kurallar
Salvini tekrar: “Savaştan savaşa, emirden emire gitmenin faydalı olduğunu düşünmüyorum. Eğer birisi sondan bir önceki Noel haftasonunda İtalya'yı engellemek isterse, bu ülke nüfusunun büyük çoğunluğunun hareket etme hakkını garanti altına almak için müdahale etmeyi görevim olarak görüyorum.”
“Grev hakkı kutsaldır” ancak yaşama, kendine bakma ve çalışma hakkını reddediyor”.
Bakanın sözleri USB birliği onlardan hoşlanmıyor: “Salvini'nin grev hakkına yönelik saldırı, USB'nin 13 Aralık için çağrı yaptığı genel grevin azaltılmasıyla sınırlı değil”.
Ters yönde
“Şimdi, bilmediğini gösterdiği grev hakkı yasasını gözden geçirmeyi teklif ediyor. Saldırı hafife alınamaz. Durdurulmalıdır”.
“Elbette 1990 tarihli 146 sayılı yasaya göre harekete geçmeliyiz, ama Salvini'nin söylediklerinin tam tersi yönde“, USB'ye devam ediyor.
“Gerçek şu ki, hizmetler yalnızca grevleri sınırlamaya hizmet ettiğinde gerekli görülüyor ve daha sonra evrensel karakterlerini garanti altına almaya devam etmek için onları finanse etme kararına gelindiğinde her şekilde kötü muameleye maruz kalıyorlar“.
Donnarumma (FS), model trenle Salvini'ye saygı duruşunda bulunuyor
Yollar ve parkur
Anas'tan bahsetmişken Bakan Salvini söylentileri kesinlikle yalanlamıyor Karayolu şirketinin ana şirket olan FS Grubundan bağımsız bir yolu.
Salvini, FS ve Anas'ın “farklı misyonları ve gelecekleri” olduğunu açıklıyor. Her iki yapıyı da geliştirmek gerekiyor ''Onur ve özerklik vermek için eşlik ettiğimiz bir yol''.
Salvini, demiryolu grubunun 2025'ten 2029'a kadar olan rotasını belirleyen FS Stratejik Planı hakkında da söz sahibi: “Bu kesinlikle iddialı, pragmatik ve zorlu bir plan. Duyduklarım yol ve zamanlarda kesinlikle ulaşılabilir“.
Ancak şu anda Birlik lideri şok terapisini reddediyor. Yeni kurallar sendikalarla da olsa hep birlikte tartışılmalı. Her şeyden önce onlar, eğer bir günde grev varsa, o günün işçiler için daha az çalışma günü anlamına geldiğini anlayanlardır”.
“Grev yaparak bir günlük maaşlarını kaybediyorlar ve İtalyan vatandaşlarının geri kalanı sağlıklı günleri kaybediyor”.
kurallar
Salvini tekrar: “Savaştan savaşa, emirden emire gitmenin faydalı olduğunu düşünmüyorum. Eğer birisi sondan bir önceki Noel haftasonunda İtalya'yı engellemek isterse, bu ülke nüfusunun büyük çoğunluğunun hareket etme hakkını garanti altına almak için müdahale etmeyi görevim olarak görüyorum.”
“Grev hakkı kutsaldır” ancak yaşama, kendine bakma ve çalışma hakkını reddediyor”.
Bakanın sözleri USB birliği onlardan hoşlanmıyor: “Salvini'nin grev hakkına yönelik saldırı, USB'nin 13 Aralık için çağrı yaptığı genel grevin azaltılmasıyla sınırlı değil”.
Ters yönde
“Şimdi, bilmediğini gösterdiği grev hakkı yasasını gözden geçirmeyi teklif ediyor. Saldırı hafife alınamaz. Durdurulmalıdır”.
“Elbette 1990 tarihli 146 sayılı yasaya göre harekete geçmeliyiz, ama Salvini'nin söylediklerinin tam tersi yönde“, USB'ye devam ediyor.
“Gerçek şu ki, hizmetler yalnızca grevleri sınırlamaya hizmet ettiğinde gerekli görülüyor ve daha sonra evrensel karakterlerini garanti altına almaya devam etmek için onları finanse etme kararına gelindiğinde her şekilde kötü muameleye maruz kalıyorlar“.
Donnarumma (FS), model trenle Salvini'ye saygı duruşunda bulunuyor
Yollar ve parkur
Anas'tan bahsetmişken Bakan Salvini söylentileri kesinlikle yalanlamıyor Karayolu şirketinin ana şirket olan FS Grubundan bağımsız bir yolu.
Salvini, FS ve Anas'ın “farklı misyonları ve gelecekleri” olduğunu açıklıyor. Her iki yapıyı da geliştirmek gerekiyor ''Onur ve özerklik vermek için eşlik ettiğimiz bir yol''.
Salvini, demiryolu grubunun 2025'ten 2029'a kadar olan rotasını belirleyen FS Stratejik Planı hakkında da söz sahibi: “Bu kesinlikle iddialı, pragmatik ve zorlu bir plan. Duyduklarım yol ve zamanlarda kesinlikle ulaşılabilir“.