Satışlar ve turistler: Floransa bunların en çok görüldüğü şehir, Milano ise kişi başına en yüksek harcamanın yapıldığı şehir

Muqe

New member
İçinde olsun Moda dörtgeni Milanlı ya da büyüklerden biri çıkış İtalyanlar, bu günlerin parolası şu: satışbirçok turist için bile. Alışverişin kraliçesi o Floransa Mağazaların %40,1'i hem İtalyan hem de yabancı turistler tarafından ziyaret edildi. Onu %36,3 ile Milano, %34,4 ile Roma ve %32,1 ile Napoli takip ediyor. İLE MilanoAncak rekor, yabancı turistler için en yüksek ortalama gelire ait: her alışveriş için 182 avro. Floransa 166 avroyla ikinci sırada gelirken, onu 160 avroyla Roma takip ediyor; bu da büyük alıcılar ve daha ılımlı harcama yapan ziyaretçiler arasında çeşitli bir müşteri kitlesinin altını çiziyor. Napoli ortalama 105 euroluk hasılatla kapatıyor. Bunlar bir odağın ana verileridir Confcommercio Ve Format Araştırması Turist akışlarının satış eğilimi üzerindeki etkisi.

Uluslararası müşteriler için ilk sırada Roma




(çerçeve)


Soruşturmada ayrıca mağazaların Roma en çok onlar tarafından ziyaret ediliyorlar uluslararası müşteriToplam turistin %32,1'i Milano, %27,5'i Napoli, %25,0'ı Napoli ve %24,0'ı Floransa'dır. Bu veriler, Roma'nın uluslararası turizme Napoli'den daha fazla bağımlı olduğunu vurguluyor. Yabancı turistlerin yarıdan fazlası satın almayı tercih ediyor İtalyan yüksek moda markaları%55,6. Takip edilenler yerel ürünler %25,1 ve diğer ürünler %19,3. Kış indirimlerinde turistlerin uğrak yeri olan işletmeler,darbe Mağaza satışlarındaki bu akışın yüzde 44 ile yüzde 51 arasında “çok” ya da “oldukça” büyük olacağı belirtiliyor.

Vergiden muaf katkı 70 Euro'dur


Giulio Felloniİtalyan Moda Federasyonu Başkanı-Confcommercio, AB üyesi olmayan yabancıların alışverişlerinden elde edilen iyi katkının, “İtalyan Moda Federasyonu ve Confcommercio tarafından güçlü bir şekilde desteklenen ve vergiden muaf erişim eşiğini 155'ten 155'e düşüren” tedbirle nasıl bağlantılı olduğunun altını çiziyor. şu anki 70 avro, aynı zamanda farklı yerlerdeki alımları da teşvik ediyor”. Bakan için Daniela Santanchè“Turizm Bakanlığı'nın getirdiği bu önlem, moda perakende sektörü için önemli bir fırsatı temsil ediyor, ziyaretçilerin ilgisini çekiyor ve tüccarlar için kritik bir dönemde satışları destekliyor”. Turizm Bakanı Daniela Santanchè böyle söylüyor. “Özellikle Floransa ve Milano'da turistlerin satın alma eğilimi,” diye ekliyor, “potansiyelimizi gösteriyor alışveriş turizmi. Şirketlerin bu fırsatlardan en iyi şekilde yararlanabilmesi için satışların gelişimini izlemek ve kurumlar ile tedarikçiler arasında açık bir diyalog sürdürmek önemlidir. Bu yılki satışların daha da fazla ziyaretçi çekeceğine ve böylece sektörün önemli ölçüde toparlanmasına katkıda bulunacağına inanıyorum” dedi.