Muqe
New member
Oluşturulan satışlardan yola çıkılarak sosyal platformlar, e-ticaret pazarı 2020'den bu yana iki katına çıktı ve 2024'te 4 trilyon doları aşacak. 2029 yılına gelindiğinde 6,5 trilyon dolara ulaşabilir ve önceki 5 yılda +%13,5'ten düşerek önümüzdeki 5 yılda %9,5'lik bileşik yıllık büyüme oranı (Cagr) kaydedebilir.
Bu, kredi sigortası uzmanının çevrimiçi odaklı perakende satışlar üzerine yaptığı bir araştırmayla ortaya çıktı. Allianz Ticaret Buna göre, sosyal platform gelirleri ile genel e-ticaret cirosu arasındaki oran 2018 ile 2023 arasındaki dönemde üç katına çıktı. Bu rakam, “sosyal ticaretin” ani entegrasyonunu yansıtıyordu – instagram ile Facebookitibaren Tik Tok ile Pinterest'te kadar etkileyiciler – Zoomer, e-tüketicilerin satın alma alışkanlıklarında her şeyden önce şirketlerin gözünde ürünleri sergilemek, potansiyel müşterilerle etkileşime geçmek ve etkileşimi ciroya dönüştürmek için eşsiz bir fırsat temsil ediyor.
Neredeyse 2 uluslararası perakendeciden 1'inin (%49) dikkatini çeken şey iseYapay istihbarat (Ai) müşteri verilerinin gerçek zamanlı analizi sayesinde dönüşüm oranlarını artırmaya, müşteri bağlılığı oluşturmaya ve maliyetleri azaltmaya yardımcı olacak. Araştırmaya göre yapay zekayı kullanan e-satıcılar satışlarını normalin iki katı oranında artırabiliyor.
Son olarak Amerikalı ve Avrupalı tüketicilerin organik ve sorumlu ürünler lehine daha ucuz alternatifler. suç ortağıenflasyon ve bunun sonucunda satın alma gücü kaybı yaşansaydı, Almanya, Fransa ve İtalya'da organik gıda satışları önemli ölçüde yavaşlayacaktı.
Bu, kredi sigortası uzmanının çevrimiçi odaklı perakende satışlar üzerine yaptığı bir araştırmayla ortaya çıktı. Allianz Ticaret Buna göre, sosyal platform gelirleri ile genel e-ticaret cirosu arasındaki oran 2018 ile 2023 arasındaki dönemde üç katına çıktı. Bu rakam, “sosyal ticaretin” ani entegrasyonunu yansıtıyordu – instagram ile Facebookitibaren Tik Tok ile Pinterest'te kadar etkileyiciler – Zoomer, e-tüketicilerin satın alma alışkanlıklarında her şeyden önce şirketlerin gözünde ürünleri sergilemek, potansiyel müşterilerle etkileşime geçmek ve etkileşimi ciroya dönüştürmek için eşsiz bir fırsat temsil ediyor.
Neredeyse 2 uluslararası perakendeciden 1'inin (%49) dikkatini çeken şey iseYapay istihbarat (Ai) müşteri verilerinin gerçek zamanlı analizi sayesinde dönüşüm oranlarını artırmaya, müşteri bağlılığı oluşturmaya ve maliyetleri azaltmaya yardımcı olacak. Araştırmaya göre yapay zekayı kullanan e-satıcılar satışlarını normalin iki katı oranında artırabiliyor.
Son olarak Amerikalı ve Avrupalı tüketicilerin organik ve sorumlu ürünler lehine daha ucuz alternatifler. suç ortağıenflasyon ve bunun sonucunda satın alma gücü kaybı yaşansaydı, Almanya, Fransa ve İtalya'da organik gıda satışları önemli ölçüde yavaşlayacaktı.