Muqe
New member
TORON – İleri geri Confindustria ve Stellantis araba satın alma katkıları hakkında. “Araba alımının finanse edilmesi şart değil ama sanayiye ve ülkenin sanayileşmesine inananların finansmanı gerekiyor ve her şeyden önce fabrikaları kuran, üretim yapanlar. Böylece büyüyor ve insanları işe alıyor.” Confindustria'nın başkanı Emanuele Orsini, Araç alımına yönelik sübvansiyonlar konusuna geri dönüyoruz. Bunlara gerek olmadığını söylüyor. Ve hükümetin Stellantis'e doğrudan saldırarak bunları yapmaması gerektiğini ve CEO Carlos Tavares. Viale dell'Astronomia'da bir numaraya göre ülkeye yatırım yapanlar için daha iyi katkılar. İtalyan-Fransız üreticinin yanıtının gelmesi uzun sürmedi. Ve aynı derecede net ve keskin bir tonda. “Araba veya ticari araç üretmek için siparişlere ihtiyacınız var. Tüm sektörlerde olduğu gibi talep pazarı yaratır, tam tersi değil”, diye yanıtlıyor Stellantis.
Yeni Lancia Gamma Melfi fabrikasında üretilecek
Muhabirimiz Diego Longhin tarafından
25 Ekim 2024
Ana hissedarı Exor olan ve aynı zamanda kontrol ettiği grup Cumhuriyet“Elektrifikasyona geçişte yer alan şirketlere eşlik edecek doğru rekabet ortamının garanti edilmesi gerektiğini” savunuyor. Aslında elektriğe geçişin asıl sorunu ekonomik erişilebilirliktir.” Şirket şunu anımsıyor: uzun vadeli yatırım, 50 milyar avro, on yıl boyunca: yılda ortalama 2 milyar avro. Stellantis'e göre İtalya, dünyada iki üretim platformuna sahip olan tek ülkedir (Melfi'de Stla Medium ve Cassino'da Stla Large). Ama sadece bu değil. Tek kişi Torino merkezli Pil Teknoloji Merkezi Pil testleri için dünyada ve Piyemonte'nin başkenti aynı zamanda ilklere de ev sahipliği yapıyor Döngüsel Ekonomi Merkezi. “Kısacası – şirket yineliyor – İtalya'da kalmak için yatırım yapıyoruz. Geriye kalan her şey fikirdir, çok saygındır ancak mutlaka doğru değildir“. CEO Tavares'in belirttiği ve alıntı yaptığı sahte haberleri hatırlatan bir şaka.
Otomotiv
“Tartışmalara ve kırgınlıklara hayır, Fiat ruhuyla ilerleyin”
kaydeden Diego Longhin
17 Ekim 2024
Orsini'nin otomobillere yönelik teşvikleri reddetmesi ilk kez değil. Zaten Capri'deyken, Tavares'in Parlamento'daki duruşmasının ertesi günü bunlara ihtiyaç olmadığını söylemişti. Şimdi Brindisi'den konuya geri döndü. “Ne için üzgünüm ülkeye yatırım yapmak yerine başka ülkelere yatırım yapılıyor, belki de ülkelerimize taşınmalarını isteyen “mektuplar” yazılıyor. Artık buna izin veremeyiz. Çünkü şirketlerin ülkede kalmasına yardımcı olduk.” Ancak Acea'nın Avrupa'daki son satış verileri, İspanya ve Büyük Britanya gibi teşviklerin olduğu ülkelerde araba satışlarının arttığını ve Eski Dünyanın diğer ülkelerinde kaydedilen kayıpları telafi ettiğini gösteriyor. Kıta.
Paris Otomotiv zirvesi
Zipse'den (BMW) uyarı: “Yanmalı motorları yasaklamak gerçekçi değil”
Muhabirimiz Diego Longhin tarafından
16 Ekim 2024
En önemli pazar olan Almanya, Eylül ayında %7 oranında düşüş kaydetti. Hiçbir teşvik yok. Almanya ile birlikte tescillerin %70'ini oluşturan diğer dört pazarda en kötü sonucu Fransa (-%11,1) kaydetti, ancak hibrit satışlarında patlama yaşandı ve onu İtalya (-%10,7) izledi. , Birleşik Krallık (+%1) ve İspanya (+%6,3) ise kapanışı olumlu bir notla tamamladı. Her iki durumda da elektrikli otomobil alımına yönelik önemli sübvansiyonlar sayesinde.
Stellantis'in teslimatları son çeyrekte %20 düştü. İtalya'da üretime yeni durak
kaydeden Diego Longhin
16 Ekim 2024
Hangi İşletme Bakanı Adolfo Urso ayrıca İtalya'ya 2025 için yeni bir eko-bonus sistemi sözü vermişti. Tedarik zincirini de etkilemesi gereken katkılar, bunları yalnızca İtalyan ve Avrupalı parça şirketleri tarafından üretilen sistemlerden pay alan otomobillere ayrılmıştı. Ancak açıklamanın ardından herhangi bir gelişme olmadı. Ve 2025'e iki buçuk aydan biraz daha kısa bir süre kala, ecobonus'un geleceğinin ne olacağı belli değil.
Tavares'in Parlamento'da açıkladığı gibi Stellantis, genel olarak sübvansiyonların dört teker üzerinde olmasını istemiyor. ancak tüketicilerin, günümüzde geleneksel arabalardan %30-40 daha yüksek fiyata sahip olan elektrikli arabaları satın almalarına olanak tanıyan teşvikler. Portekizli yönetici için ise tam elektrikli çağın açılacağı ve yanmalı motorlu yeni araçların Avrupa'da yasaklanacağı yıl olan 2035, taşınması zor bir tarih. Artık kurallar belirlendi ve şirketler yatırım yaptı. Orsini ise Avrupa'nın geriye dönüp tüm sistemi sorgulamasını istiyor. Öyle ki Urso gibi tartışmanın 2026'dan 2025'e taşınmasını istiyor.
Çok kötü ki yeni komisyon üyesi Teresa Ribera, kıtanın geleceğine ilişkin vizyonunun ilk ana hatlarını çiziyor. Çevresel ve ekonomik politikaların “birlikte” yürümesi gerekecek, ancak sabit bir nokta var ve bu da zaten yasaya kazınmış olanın aynısı: 2035 AB'si artık yeni dizel ve benzinli otomobil ve kamyonetleri tescil ettirmeyecek. Bir sonraki Komisyonda yeşil dönüşüme liderlik edecek olan atanmış başkan yardımcısının “yatırımcılara ve üreticilere öngörülebilirlik sağlaması” ve 2050 yılına kadar sıfır emisyona ulaşmaya yönelik daha geniş Avrupa planının “anahtar unsurunu” temsil etmesi utanç verici.
Yürürlükteki yönetmeliğin kuponu – AB'nin yeni İklim Komiseri Wopke Hoekstra'nın da sosyaliste verdiği destekti – 2026'da planlandığı gibi gerçekleşecek. Zaten meslektaşlar arası tonlara sahip bir pozisyon İtalyan liderliğindeki saldırı, 2025 gibi erken bir tarihte kuralların gözden geçirilmesini öngörüyor Krizdeki otomotiv sektörünü korumak için.
Yeni Lancia Gamma Melfi fabrikasında üretilecek
Muhabirimiz Diego Longhin tarafından
25 Ekim 2024
Ana hissedarı Exor olan ve aynı zamanda kontrol ettiği grup Cumhuriyet“Elektrifikasyona geçişte yer alan şirketlere eşlik edecek doğru rekabet ortamının garanti edilmesi gerektiğini” savunuyor. Aslında elektriğe geçişin asıl sorunu ekonomik erişilebilirliktir.” Şirket şunu anımsıyor: uzun vadeli yatırım, 50 milyar avro, on yıl boyunca: yılda ortalama 2 milyar avro. Stellantis'e göre İtalya, dünyada iki üretim platformuna sahip olan tek ülkedir (Melfi'de Stla Medium ve Cassino'da Stla Large). Ama sadece bu değil. Tek kişi Torino merkezli Pil Teknoloji Merkezi Pil testleri için dünyada ve Piyemonte'nin başkenti aynı zamanda ilklere de ev sahipliği yapıyor Döngüsel Ekonomi Merkezi. “Kısacası – şirket yineliyor – İtalya'da kalmak için yatırım yapıyoruz. Geriye kalan her şey fikirdir, çok saygındır ancak mutlaka doğru değildir“. CEO Tavares'in belirttiği ve alıntı yaptığı sahte haberleri hatırlatan bir şaka.
Otomotiv
“Tartışmalara ve kırgınlıklara hayır, Fiat ruhuyla ilerleyin”
kaydeden Diego Longhin
17 Ekim 2024
Orsini'nin otomobillere yönelik teşvikleri reddetmesi ilk kez değil. Zaten Capri'deyken, Tavares'in Parlamento'daki duruşmasının ertesi günü bunlara ihtiyaç olmadığını söylemişti. Şimdi Brindisi'den konuya geri döndü. “Ne için üzgünüm ülkeye yatırım yapmak yerine başka ülkelere yatırım yapılıyor, belki de ülkelerimize taşınmalarını isteyen “mektuplar” yazılıyor. Artık buna izin veremeyiz. Çünkü şirketlerin ülkede kalmasına yardımcı olduk.” Ancak Acea'nın Avrupa'daki son satış verileri, İspanya ve Büyük Britanya gibi teşviklerin olduğu ülkelerde araba satışlarının arttığını ve Eski Dünyanın diğer ülkelerinde kaydedilen kayıpları telafi ettiğini gösteriyor. Kıta.
Paris Otomotiv zirvesi
Zipse'den (BMW) uyarı: “Yanmalı motorları yasaklamak gerçekçi değil”
Muhabirimiz Diego Longhin tarafından
16 Ekim 2024
En önemli pazar olan Almanya, Eylül ayında %7 oranında düşüş kaydetti. Hiçbir teşvik yok. Almanya ile birlikte tescillerin %70'ini oluşturan diğer dört pazarda en kötü sonucu Fransa (-%11,1) kaydetti, ancak hibrit satışlarında patlama yaşandı ve onu İtalya (-%10,7) izledi. , Birleşik Krallık (+%1) ve İspanya (+%6,3) ise kapanışı olumlu bir notla tamamladı. Her iki durumda da elektrikli otomobil alımına yönelik önemli sübvansiyonlar sayesinde.
Stellantis'in teslimatları son çeyrekte %20 düştü. İtalya'da üretime yeni durak
kaydeden Diego Longhin
16 Ekim 2024
Hangi İşletme Bakanı Adolfo Urso ayrıca İtalya'ya 2025 için yeni bir eko-bonus sistemi sözü vermişti. Tedarik zincirini de etkilemesi gereken katkılar, bunları yalnızca İtalyan ve Avrupalı parça şirketleri tarafından üretilen sistemlerden pay alan otomobillere ayrılmıştı. Ancak açıklamanın ardından herhangi bir gelişme olmadı. Ve 2025'e iki buçuk aydan biraz daha kısa bir süre kala, ecobonus'un geleceğinin ne olacağı belli değil.
Tavares'in Parlamento'da açıkladığı gibi Stellantis, genel olarak sübvansiyonların dört teker üzerinde olmasını istemiyor. ancak tüketicilerin, günümüzde geleneksel arabalardan %30-40 daha yüksek fiyata sahip olan elektrikli arabaları satın almalarına olanak tanıyan teşvikler. Portekizli yönetici için ise tam elektrikli çağın açılacağı ve yanmalı motorlu yeni araçların Avrupa'da yasaklanacağı yıl olan 2035, taşınması zor bir tarih. Artık kurallar belirlendi ve şirketler yatırım yaptı. Orsini ise Avrupa'nın geriye dönüp tüm sistemi sorgulamasını istiyor. Öyle ki Urso gibi tartışmanın 2026'dan 2025'e taşınmasını istiyor.
Çok kötü ki yeni komisyon üyesi Teresa Ribera, kıtanın geleceğine ilişkin vizyonunun ilk ana hatlarını çiziyor. Çevresel ve ekonomik politikaların “birlikte” yürümesi gerekecek, ancak sabit bir nokta var ve bu da zaten yasaya kazınmış olanın aynısı: 2035 AB'si artık yeni dizel ve benzinli otomobil ve kamyonetleri tescil ettirmeyecek. Bir sonraki Komisyonda yeşil dönüşüme liderlik edecek olan atanmış başkan yardımcısının “yatırımcılara ve üreticilere öngörülebilirlik sağlaması” ve 2050 yılına kadar sıfır emisyona ulaşmaya yönelik daha geniş Avrupa planının “anahtar unsurunu” temsil etmesi utanç verici.
Yürürlükteki yönetmeliğin kuponu – AB'nin yeni İklim Komiseri Wopke Hoekstra'nın da sosyaliste verdiği destekti – 2026'da planlandığı gibi gerçekleşecek. Zaten meslektaşlar arası tonlara sahip bir pozisyon İtalyan liderliğindeki saldırı, 2025 gibi erken bir tarihte kuralların gözden geçirilmesini öngörüyor Krizdeki otomotiv sektörünü korumak için.