Stellantis: Grugliasco'daki ABD Startup ile ilgili endüstrilere yardım etme taahhüdü

Muqe

New member
Torino — Durumu çözmeye ve işten çıkarmaları önlemeye yönelik doğrudan bir taahhüt. Stellantis bu ruhla yarından sonraki gün bakanlıkta toplanacak masaya oturacak. Trasnova davası. Fabrika sahalarında araç lojistiği sözleşmesi iptal edilen şirket, 97 kişiyi işten çıkardı. Pomigliano d'Arco fabrikasına yönelik abluka Cuma günü de devam ediyor Demokrat Sekreter Elly Schlein “Palazzo Chigi'de bir masayla Stellantis'in ve hükümetin sorumluluğu kabul etmesini” istemeye devam eden. Müteahhitlik firmaları ile nasıl Logitech ve TeknoservicePek çok fabrikada toplam 400'e yakın çalışan var. İtalyan-Fransız grubunun Tavares'ten sonra yeni bir aşamaya geçtiğini göstermesi gerekiyor.

Çünkü otomotiv krizi bir Avrupa krizidir. Artık sanayi politikasına ihtiyacımız var



kaydeden Massimo Giannini

09 Aralık 2024



Bir diğer husus da fabrikanın mart ayına kadar kapatılması olacak. Grugliasco'lu eski MaseratiTorino'nun eteklerinde Immobiliare'de bulunan. bir Amerikan şirketine satılabilir. Müzakere doğru yolu izledi, öyle ki ön anlaşma ve özel müzakereden zaten bahsediliyor ama gizlilik maksimum düzeyde. Aralık 2023'te Stellantis tarafından kalıcı olarak kapatılan kompleksin her şeyin Mirafiori'de yoğunlaşmasını isteyen şirket, Avrupa'da açılmak isteyen bir Amerikan otomotiv start-up'ı. Bu Torino bölgesi için yeni bir üretim anlamına gelecektir.

Urso araba için fon topluyor. Stellantis sendikalarla buluştu



kaydeden Diego Longhin

05 Aralık 2024



İşten çıkarma ücreti alma riskiyle karşı karşıya olan personeli istihdam etmek için işi grup içinde geri getirmek isteyen Stellantis, Trasnova'nın neden olduğu sosyal etkiyi sınırlamak için müdahale etmeye hazır. «Hizmetlerin içselleştirilmesi, işten çıkarmaların insanlarımız üzerindeki etkilerini hafifletmemize olanak tanıyor, ancak biz de Trasnova'yı destekleme olasılığının önünü açtık. Genel olarak bakanlıkta masanın başarıyla sonuçlanmasına odaklanmış durumdayız” dedi. Daniela Poggio, Stellantis'in İtalyan iletişim ve kurumsal işlerden sorumlu başkanıAna hissedarı Exor'un da kontrol ettiği şirket CumhuriyetRainews'un “Il Sabato” yayını sırasında. İnsan kaynakları yöneticisinden de bir onay gelir. Giuseppe Manca, La7'de Omnibus hakkında konuşuyor: «Şirkete haber vermiştik. Girişimci alternatif çözümler bulmamaya karar verdi. Tedarikçiyle, sendikayla ve hükümetle konuşuyoruz.”

Stellantis, Elkann: “Birlik içinde kalmak gerekiyor”. 12 Aralık'ta sendikalar Learned'le buluşuyor




04 Aralık 2024



Karşılaştırıldığında Eylemin lideri Carlo Calenda. Kasada işçilere gönderilen Maserati otomobillerindeki indirimleri içeren mektubu “hata” olarak tanımlayan personel başkanı, ürün stratejisindeki değişiklikten bahsetti: Sadece elektrikli değil, pazarın gerektirdiği şekilde daha fazla hibrit otomobil. . Geri dönme seçiminin ertesi günü AceaAvrupalı üreticileri, başkanı ve CEO'yu bir araya getiren kısaltma Renault, Luca de MeoStellantis'e tekrar hoş geldin diyor: “Kriz ve geçiş arasında bir arada kalmak, piyasada rekabet etmek ama aynı hedefi paylaşmak artık her zamankinden daha önemli: küresel konumunu koruyabilen bir Avrupa'da rekabetçi ve sürdürülebilir bir geçiş » .