“Stellantis, İtalya merkezde: fabrikalar ve ilgili endüstriler üzerine anlaşma”

Muqe

New member
TORON — Hangi arabaların İtalya'daki Stellantis tarafından fabrika fabrika üretileceğini gösteren bir plan ve bir teklif: geçiş sürecine birlikte göğüs gerebilmek için bileşen şirketleriyle bir anlaşma yeşil. «FCA ile PSA'nın birleşmesinden doğan grubun Avrupalı başkanı Jean-Philippe Learnato'nun vaadi, “İtalya Stellantis'in stratejisinin merkezidir”. Kendisi, 17 Aralık'ta Bakan Urso, sendikalar ve tedarik zincirindeki şirketleri bir araya getiren kısaltma olan Anfia ile birlikte masada şirketi temsil edecek. Learned konuşma yaparak planın felsefesini öngördü. XXI. YüzyılFrancesco Giorgino'nun Rai 1 yayını.

Stellantis CEO'su Carlos Tavares istifa etti



kaydeden Diego Longhin

01 Aralık 2024



Şirket bugün katılacak İnsan Kaynakları Başkanı Giuseppe MancaBakanlık'ta davayla ilgili masada TransnovaStellantis fabrikalarının tersanelerinde lojistikle uğraşan şirket siparişsiz kaldı. Şirketlerin çalışanları da dahil olmak üzere 97 çalışanı işten çıkardı, Logitech ve Teknoservicetaşeronluk. Dün YazakiEmirlerin düşmesinin ardından Torino'daki genel merkezinde 52 kişiyi işten çıkaran çok uluslu bir Japon şirketi Maserati.

Trasnova ve Pomigliano işçileri Salı günü Ticaret Bakanlığı önünde gösteri yaptı




09 Aralık 2024



Learned için «Stellantis, İtalya'yı kalkınmanın kilit noktası olarak görüyor. Fabrika başına somut bir sanayi planı vereceğiz. Bugünlerde bunu değerlendiriyorum.” Sonra şunu belirtiyor: “Bakan Urso'ya karşı basit ve açık konuşmak istiyorum, tutulmayan sözler olmayacak, her fabrikaya makineler ve motorlar gelecek.” Sözler arasında bir de şunlar var: üretim artışı: «İtalya 2029'da Avrupa'da ikinci sırada olacak» Avrupa başkanı, tarihi Torino fabrikasının geleceğine odaklanıyor. «Mirafiori yaşıyor ve geliştirilecek. Ve 500 her zaman Mirafiori'de düzenlenecek”. Sadece Kasım 2025'te gelecek ve üretimi 100 bin araca çıkarmayı vaat eden hibrit değil, yeni nesil elektrikli de olacak. “Gelecek yeni 500'ü şimdiden hazırlıyoruz. 2032 ve 203'e bakan yeni elektrikli otomobil 500'ün geleceğini Mirafiori'ye koyacağız3. Dolayısıyla Mirafiori'nin işi olacağına hiç şüphe yok”, altını çizen Impresa, kendi hükümeti altında Avrupa pazarı ve ticari araç genel merkezinin Torino'ya devredildiğini hatırlatıyor. Hibrit araçlarda ise “Tüm Avrupa için ayda 60.000 dolar kazanıyoruz” diyor ve CO2'yi aştıkları için otomobil üreticilerine 15 ile 17 milyar avro arasında değişen cezalar yağdırıyor. Learned endişeli görünüyor. Bir açıklama yapmaya çalışın: “Örneğin, elektrikli arabaların %20'sini satmak zorundayım. Yani 100 araba sattık, bugün 100 arabadan 12'sine ulaştık. Takla elektriksel seviyede yapılacak.” Ancak bu, geriye doğru adım atmak anlamına gelmiyor, zorluklarla ve yolla ortak bir şekilde yüzleşmek anlamına geliyor; mevcut durum yalnızca pille çalışan olmasa da: Stellantis 14 otomobil piyasaya sürmek üzere ve her elektrikli otomobile karşılık aynı zamanda bir tane daha olacak. bir melez.

Stellantis, Palmer ve Learned ile yeniden başlıyoruz: işte Conti ve Italia'nın kilit adamları



kaydeden Diego Longhin

04 Aralık 2024



Avrupa'nın başkanı Stellantis ile parça endüstrisi arasında geçişe birlikte göğüs gerebilmek için bir anlaşma yapmayı düşünüyor yeşil. «Gücümüz ve bileşenler arasında iyi oynarsak bir şeyler icat edebiliriz: Bu elektrik geçişini bir kabus olarak değil, bir fırsat olarak görmek için en gelişmiş tedarikçiler ile Stellantis arasında bir ittifak. Bunu yapabileceğimize eminim ve bu da Urso'ya yapacağımız tekliflerin bir parçası olacak.”