Stellantis pillerle yeniden hizmete giriyor. İspanya'da Çinlilerle fabrika ve Termoli için yeni planlar

Muqe

New member
TURIN – İspanya'da yeni bir akü fabrikası. Stellantis ve Catl inşaatı amacıyla ortak girişime 4,1 milyar avroya kadar yatırım yapmak üzere anlaşmaya vardıklarını duyurdu. Zaragoza'da büyük ölçekli bir Avrupa lityum demir fosfat (LFP) pil fabrikası. Tamamen karbon nötr olmayı hedefleyen pil tesisi, birkaç aşamada inşa edilecek ve ardından 2026 yılı sonunda üretime başlayacak yatırım planları, Zaragoza'daki 50 GWh kapasiteli Stellantis fabrikası için faydalı olacak. Esneklik, Avrupa'daki elektrik piyasasının gelişimi ve İspanya ile Avrupa Birliği'ndeki yetkililerin desteğiyle bağlantılıdır. Yeni operasyon haberi geldi Ticaret Bakanı Adolfo Ursosözlerine olumlu yorum yaptı Stellantis'in Avrupa Başkanı Jean-Philippe LearnedRai 1, FCA ile PSA arasında doğan grubun İtalyan planı ve beklentileri hakkında röportaj yaptı. Urso, “Şirketten ülkemizdeki fabrikaları tekrar merkeze getirecek bir İtalyan planı istedik. Dün Avrupa'daki grubun başkanı bizim önemli olduğunu düşündüğümüz bazı unsurları öngördü”, diyor.

Otomotiv krizi, şimdi ilgili sektörler korkuyor: 25 bin iş risk altında



kaydeden Diego Longhin

06 Aralık 2024


Operasyon şartları


Catl ve Stellantis arasındaki 50/50 ortak girişim, Stellantis'in Avrupa'da kendi kategorisinde en iyisi olan LFP teklifini geliştirecek ve otomobil üreticisinin B ve C segmentlerindeki binek otomobilleri, crossover'ları ve SUV'ları orta sınıflarla donatmasına olanak tanıyacak. Anlaşma, Avrupalı grup ile Çinliler arasında iki stratejik cephede uzun vadeli bir işbirliği kurdukları Kasım 2023 tarihli mutabakat anlaşmasından kaynaklanıyor: “Stellantis'in akülü elektrikli araçlarının desteklenmesi ve akü değer zincirini güçlendirme fırsatının belirlenmesi”. basın bülteni. “Stellantis, müşterilerimize rekabetçi elektrikli araç ürünleri sunmak için mevcut tüm ileri akü teknolojilerini kullanarak karbonsuz bir geleceğe ulaşmaya kararlıdır” dedi. Stellantis'in başkanı John Elkann. “Catl ile olan bu önemli ortak girişim, temiz ve yenilenebilir enerji sektöründe halihazırda lider olan bir tesiste yenilikçi piller üretmemize olanak sağlayacak. Devam eden destekleri için İspanyol yetkililer de dahil olmak üzere bu duyuruyu mümkün kılan herkese teşekkür etmek istiyorum.”

Stellantis, Öğrendi: “Orta İtalya, Urso'ya her fabrika için somut bir plan getireceğim”



kaydeden Diego Longhin

09 Aralık 2024



“Ortak girişim, Stellantis ile olan işbirliğimizi yeni boyutlara taşıdı. En son akü teknolojimizin ve olağanüstü operasyonel bilgi birikimimizin Stellantis'in uzmanlığıyla bir araya gelmesinin en uygun seçim olduğuna inanıyorum. Zaragoza'daki ticari faaliyetlerin yönetilmesinde onlarca yıllık deneyim, sektörde önemli bir başarı öyküsü sağlayacaktır” dedi. Catl'ın başkanı ve CEO'su Robin Zeng. Stellantis, müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak ve yenilikçi pil hücresi ve paket teknolojilerini sunmak için ikili kimya yaklaşımını (nikel manganez kobalt (NMC) ve lityum demir fosfat (LFP)) kullanıyor. Stellantis, 2038 yılına kadar net sıfır karbonlu bir şirket olmak için çalışıyor. kalan emisyonların tek haneli yüzde dengelemesi ile tüm kapsamlar dahil edilmiştir. İşlemin 2025 yılında tamamlanması bekleniyor ve alışılagelmiş düzenleyici koşullara tabi.

Trasnova ve Pomigliano çalışanları Mattarella'ya şöyle yazıyor: “Çalışma, huzur ve onur istiyoruz”



Economics editör ekibi tarafından düzenlendi

08 Aralık 2024


Termoli'deki Gigafactory


Stellantis'in pil cephesinde sahip olduğu diğer ortak girişim Acc da ilerleme kaydediyor ve “2025'in ilk yarısında giga fabrikalara yönelik planları onaylayacak”. Halihazırda Stellantis sahasının bulunduğu Termoli'de kurulacak santral, elektrik piyasasının gidişatı nedeniyle de tereddütlere ve ertelemelere konu oldu. Şimdi Stellantis'in yanı sıra Mercedes ve Total Energies'in de bulunduğu Acc, “orta/yüksek enerji için kimya alanındaki liderliğini pekiştirmek amacıyla kimyasal portföyünde potansiyel bir çeşitlendirmeyi değerlendirdiğini” açıklıyor. Bu aşamada Acc, “Billy-Berclau/Douvrin'deki Gigafactory'de üretim operasyonlarını daha da iyileştirmeye ve maliyetleri optimize etmeye” odaklanıyor.

İşten çıkarmalar Trasnova, Stellantis: “Şirkete ve işçilere müdahale etmeye ve desteklemeye hazır”



kaydeden Diego Longhin

07 Aralık 2024


Urso Öğrenildi ve 17 Aralık'ta buluşuyor


Stellantis ile “17 Aralık'ta şirketten ülkenin üretim tesislerini çok uluslu kalkınma planlarının merkezine geri getiren bir İtalya Planı getirmesini istediğimiz bir masamız var. THEAvrupa'daki grubun başkanı zaten bazı şeyleri öngördü İtalyan fabrikalarına önemli yatırımların garanti edilmesi için önemli olduğunu düşündüğümüz unsurların yanı sıra diğerlerinin de tartışma sırasında ortaya çıkması gerekecek. tüm tesislerin bakımını yapabilecek ve her türlü işten çıkarmanın önüne geçebilecek üretim modelleriyle”. Ticaret ve İtalya'da Üretilme Bakanı Urso dolayısıyla şirketin sözlerinden ortaya çıkan konumu hakkında yorumlar Avrupa Başkanı Jean-Philippe Learned. “Avrupa'da otomobil fabrikaları birbiri ardına kapanırken, İtalya'da rekabetçi olduklarını göstermeliyiz” diyor. Bakana göre, 2035 yılına kadar içten yanmalı motorların yasaklanması “teknolojik tarafsızlıkla dolu bir vizyonla ele alınmalıdır. İdeolojik körlükler ve elektrik dini artık yeter. Günümüzün Yeşil Anlaşması Avrupa'daki farklı sektörlerdeki fabrikaları rekabetçi tutmak mümkün değil“. Bakan için Stellantis'in başkanı John Elkann'ın Parlamento'ya gitmesi gerekiyor. “Stellantis'in İtalya'daki yeni taahhüdü ışığında duruşmanın gerekli bir adım olduğuna inanıyorumeski sevgilinin Tavares'e yaptıklarıyla tamamen uyumsuz.”

Stellantis CEO'su Carlos Tavares istifa etti



kaydeden Diego Longhin

01 Aralık 2024


Tajani: güven verici işaretler


Hatta ikinci Dışişleri Bakanı Antonio Tajaniiklim değişti: “İtalyan Devleti ile Fiat arasında büyük bir aşk vardı. Biz çok şey verdik ve artık bu hikaye sayesinde Stellantis İtalya'yı terk edemiyor ama gelen sinyaller güven verici”. Elkann'dan İtalya'ya yatırım yapmaya devam etmesini isteyeceğiz. Hükümet işçileri önemsiyor, bir başka önemli Stellantis fabrikasının olduğu Molise konusunda endişeler var, göreceğiz. Cassino var, Melfi var, Pomigliano var, çok var. İtalya'da üretime devam edilmesini isteyeceğiz, ilk işaretler olumlu. Bakan Urso en iyi şekilde hareket edebilecek ve umarım Stellantis'i otomotiv endüstrisini desteklemek için milyarlarca dolar ilerlemeye ikna eder.”

Stellantis'in Acea'ya dönüşü


1 Ocak'tan itibaren Stellantis Acea'ya dönecekTüm otomobil üreticilerini bir araya getiren Avrupa kısaltması. “Avrupa otomotiv endüstrisi, yeni rekabetçi güçler ve hızla gelişen uluslararası ortamla birlikte sıfır emisyonlu mobiliteye doğru derin bir dönüşümün devam ettiği kritik bir dönemden geçiyor. Bu önemli anda Stellantis, diyalog kurmanın ve gelişmenin önemli olduğuna inanıyor. zorluklara ilişkin ortak bir anlayış ve bunları birlikte ele alma yolları. Stellantis, Acea'nın bunu yapmak için doğru platform olduğuna inanıyor”diyor Jean-Philippeprendito, Stellantis'in Avrupa Başkanıolduğunu belirterek “Derneğin diğer üyeleriyle işbirliği yapmayı ve ortak bir yaklaşıma katılmayı sabırsızlıkla bekliyorum”otomotiv endüstrisinin geçişini, sürdürülebilirliğini ve rekabet gücünü ve topluluklarının çıkarlarını koruyan bir yaklaşımdır.”

De Meo CO2 cezaları hakkında: “Cezalar işe yaramıyor”


Stratejinin ilk testi Acea elektrifikasyon yolunu 2035'e bölmek, yeni CO2 sınırlarına ilişkin cezalardır. “Artık Avrupa Birliği her zamankinden daha fazla birlikte hareket etmeli, yalnızca para cezaları ve son teslim tarihlerine göre hareket etme fikrinden vazgeçmeli ve bunun yerine sağlam bir yaklaşıma, “otomotiv için” bir esneklik stratejisine hayat vermeliyiz. “elektriğe” geçiş. kelimesi Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (Acea) Başkanı Luca de Meo. “Cezalar ve son tarihler çoğu zaman işe yaramıyor” ve “geliştiricilerin” onlara ödeme yapabilmesi için “birçok kaynağın engellenmesi” etkisine sahip.