RAM
New member
Haberleri takip edin
Paylaş Makale
Her gün, T-online Meclis Üyesi editör ekibinden bir uzman, para hakkında bir okuyucu sorusuna cevap veriyor. Bugün: İndirimde veya süpermarkette nerede daha ucuz alışveriş yapabilirim?
Ekonomik belirsizlik göz önüne alındığında, birçok Alman Noel'de geçen yıla göre daha az para harcamak istiyor. Bu, Alman Ticaret Derneği (HDE) tarafından bildirilmektedir. Almanlar ayrıca Schufa'nın mevcut bir anketi olan Black Friday ve Cyber Pazartesi günü yıllık perakende için önemli satış günlerini kullandı.
HDE'ye göre, Noel işi boyunca durgun satışlar bekleniyor. Paranın artık çok rahat olmadığı bir zamanda, gıda ve enerji yükü için yüksek fiyatlar bütçeyi ortalamanın üzerinde bir şekilde yüklediğinden, birçok tüketici özellikle günlük ihtiyaçlar için ucuz ürünler arıyor. Alışveriş yaparken genellikle çok para tasarrufu sağlanabilir.
Ama nerede daha ucuz? Süpermarkette mi yoksa indirimcide mi? Ve herhangi bir fark var mı?
Uzmanlarımıza da bir sorunuz var mı?Ekibimiz, para ile ilgili tüm sorular için size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Sorunuz için teşekkürler.
Bizden bir e -posta aldınız.
Daha fazla soru sor
Diğer okuyucuların da ilgilendiği bir konu seçin. Editör ekibimiz bağımsız ve vicdanlı bir şekilde araştırır, ancak bireysel yatırım veya vergi tavsiyesi sunmaz. Bu sayfa Recaptcha tarafından korunmaktadır. Uygularlar Veri Koruma Beyanı Ve Kullanım Koşulları Google'dan.
Bir indirimden bir süpermarketten daha ucuz satın alabileceğinizi varsaymak mantıklıdır. Ama bu doğru mu? Her şeyden önce, süpermarketler ve indirimciler arasında açık farklılıklar vardır. Almanya'daki tipik indirimler arasında Aldi, Lidl ve Penny bulunmaktadır. “İndirim” adı “indirim”, yani “indirim” den gelir. Öte yandan Edeka, Rewe ve Kaufland süpermarketlerdir.
İndirimler genellikle yüksek kademeli ürünlere odaklanan sınırlı bir ürün yelpazesi sunar. Esas olarak kendi markalarına güvenirler. Süpermarketler, bilinen markalı öğeleri de içeren daha çeşitli ürünler ile karakterizedir. Buna ek olarak, süpermarketler genellikle mutfak ve hane halkı için normal aralıkta makaleler de yürütürler.
Tipik bir indirim, ürünlerini yaklaşık 30 yıl önce yaklaşık 390 metrekarelik bir dükkan alanında satarken, boyut zamanla neredeyse iki katına çıktı. Bugün, bazı indirimciler yaklaşık 720 metrekarelik bir alan satıyor ve neredeyse tam menzile sahip süpermarketlere açık.
Küçük süpermarketler 400 ila 800 metrekarelik büyüklüğündedir ve büyük süpermarketlerin yaklaşık 1.000 ila 1.400 metrekarelik bir satış alanı vardır. Ve eğilim, küçük alanlara sahip indirimci ve süpermarketlerin sayısının azaldığını göstermektedir.
Daha küçük dükkan alanları ve daha küçük bir ürün yelpazesi ile, indirimler genellikle daha ucuz fiyatlar sunabilir. İndiricilerin iş modeli genellikle belirli bir mal aralığı, malların daha basit bir sunumu (örneğin kutularda, paletler veya plastik ambalajlarda), daha düşük personel maliyetleri ve pahalı markalı ürünler yerine kendi markalarına odaklanarak sınırlıdır.
Süpermarketler ayrıca Light, ürünlerin stratejik bir yerleşimi, aksiyon mallarıyla uğraşan masaları feragat ederek ve bir dizi satış sunma önlemine güvenerek hoş bir alışveriş atmosferine dikkat eder.
Gıda perakende ticaretindeki rekabet baskısı yüksektir. İndiriciler ve süpermarketler arasındaki sınırlar, fiyat duyarlı ve kaliteli bilinçli müşteriler nedeniyle akıcıdır. İndiriciler, markalı ürünlerle tekliflerini genişletmeye ve daha yüksek sunmaya çalışırken, süpermarketler fiyat açısından rekabetçi kalmaya çalışıyor.
İndirimdeki ürünler her zaman süpermarketlerden daha ucuz değildir. “SWR Marktcheck” tarafından yapılan bir soruşturma, aynı makalelerle test satın alırken kendi markaları satın alırken aynı miktarın ortaya çıktığını gösteriyor. Kendi markalarına güveniyorsanız, Rewe, Aldi, Lidl veya Edeka'ya gitmeniz önemli değil.
Ancak, Almanlar sadece fiyattan tasarruf etmeyi sevmiyorlar. Pazar araştırma şirketi Nielsen tarafından yapılan bir araştırmaya göre, tüketiciler de hızlı bir satın almaya büyük önem veriyor.
Birçok kişi, tüm alımları tek bir yerde yapmayı tercih ediyor, bu da çeşitli tekliflerle büyük süpermarketleri karşılıyor. Fiyat önemli bir kriterdir, ancak tüketiciler alışveriş deneyimine de değer verdiği için önemini kaybeder.
İndiricilerin genellikle süpermarketlerden daha ucuz yiyecekler sunduğu açıkça söylenemez. Çikolata, belirli meyve ve sebze türleri veya klasik ucuz et gibi genellikle daha ucuz olan ürünler vardır. Buna ek olarak, tereyağı veya süt gibi temel gıdalar için fiyat savaşı var. Aldi tereyağı fiyatını düşürürse, diğer indirimler ve süpermarketler genellikle hareket eder.
Her gün, T-online Meclis Üyesi editör ekibinden bir uzman, para hakkında bir okuyucu sorusuna cevap veriyor. Bugün: İndirimde veya süpermarkette nerede daha ucuz alışveriş yapabilirim?
Ekonomik belirsizlik göz önüne alındığında, birçok Alman Noel'de geçen yıla göre daha az para harcamak istiyor. Bu, Alman Ticaret Derneği (HDE) tarafından bildirilmektedir. Almanlar ayrıca Schufa'nın mevcut bir anketi olan Black Friday ve Cyber Pazartesi günü yıllık perakende için önemli satış günlerini kullandı.
HDE'ye göre, Noel işi boyunca durgun satışlar bekleniyor. Paranın artık çok rahat olmadığı bir zamanda, gıda ve enerji yükü için yüksek fiyatlar bütçeyi ortalamanın üzerinde bir şekilde yüklediğinden, birçok tüketici özellikle günlük ihtiyaçlar için ucuz ürünler arıyor. Alışveriş yaparken genellikle çok para tasarrufu sağlanabilir.
Ama nerede daha ucuz? Süpermarkette mi yoksa indirimcide mi? Ve herhangi bir fark var mı?
Uzmanlarımıza da bir sorunuz var mı?Ekibimiz, para ile ilgili tüm sorular için size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Bizden bir e -posta aldınız.
Daha fazla soru sor
Diğer okuyucuların da ilgilendiği bir konu seçin. Editör ekibimiz bağımsız ve vicdanlı bir şekilde araştırır, ancak bireysel yatırım veya vergi tavsiyesi sunmaz. Bu sayfa Recaptcha tarafından korunmaktadır. Uygularlar Veri Koruma Beyanı Ve Kullanım Koşulları Google'dan.
Bir indirimden bir süpermarketten daha ucuz satın alabileceğinizi varsaymak mantıklıdır. Ama bu doğru mu? Her şeyden önce, süpermarketler ve indirimciler arasında açık farklılıklar vardır. Almanya'daki tipik indirimler arasında Aldi, Lidl ve Penny bulunmaktadır. “İndirim” adı “indirim”, yani “indirim” den gelir. Öte yandan Edeka, Rewe ve Kaufland süpermarketlerdir.
İndirimler genellikle yüksek kademeli ürünlere odaklanan sınırlı bir ürün yelpazesi sunar. Esas olarak kendi markalarına güvenirler. Süpermarketler, bilinen markalı öğeleri de içeren daha çeşitli ürünler ile karakterizedir. Buna ek olarak, süpermarketler genellikle mutfak ve hane halkı için normal aralıkta makaleler de yürütürler.
Tipik bir indirim, ürünlerini yaklaşık 30 yıl önce yaklaşık 390 metrekarelik bir dükkan alanında satarken, boyut zamanla neredeyse iki katına çıktı. Bugün, bazı indirimciler yaklaşık 720 metrekarelik bir alan satıyor ve neredeyse tam menzile sahip süpermarketlere açık.
Küçük süpermarketler 400 ila 800 metrekarelik büyüklüğündedir ve büyük süpermarketlerin yaklaşık 1.000 ila 1.400 metrekarelik bir satış alanı vardır. Ve eğilim, küçük alanlara sahip indirimci ve süpermarketlerin sayısının azaldığını göstermektedir.
Daha küçük dükkan alanları ve daha küçük bir ürün yelpazesi ile, indirimler genellikle daha ucuz fiyatlar sunabilir. İndiricilerin iş modeli genellikle belirli bir mal aralığı, malların daha basit bir sunumu (örneğin kutularda, paletler veya plastik ambalajlarda), daha düşük personel maliyetleri ve pahalı markalı ürünler yerine kendi markalarına odaklanarak sınırlıdır.
- Kendi markalar için sürpriz: İndirimler hala buna değer mi?
Süpermarketler ayrıca Light, ürünlerin stratejik bir yerleşimi, aksiyon mallarıyla uğraşan masaları feragat ederek ve bir dizi satış sunma önlemine güvenerek hoş bir alışveriş atmosferine dikkat eder.
Gıda perakende ticaretindeki rekabet baskısı yüksektir. İndiriciler ve süpermarketler arasındaki sınırlar, fiyat duyarlı ve kaliteli bilinçli müşteriler nedeniyle akıcıdır. İndiriciler, markalı ürünlerle tekliflerini genişletmeye ve daha yüksek sunmaya çalışırken, süpermarketler fiyat açısından rekabetçi kalmaya çalışıyor.
İndirimdeki ürünler her zaman süpermarketlerden daha ucuz değildir. “SWR Marktcheck” tarafından yapılan bir soruşturma, aynı makalelerle test satın alırken kendi markaları satın alırken aynı miktarın ortaya çıktığını gösteriyor. Kendi markalarına güveniyorsanız, Rewe, Aldi, Lidl veya Edeka'ya gitmeniz önemli değil.
Ancak, Almanlar sadece fiyattan tasarruf etmeyi sevmiyorlar. Pazar araştırma şirketi Nielsen tarafından yapılan bir araştırmaya göre, tüketiciler de hızlı bir satın almaya büyük önem veriyor.
Birçok kişi, tüm alımları tek bir yerde yapmayı tercih ediyor, bu da çeşitli tekliflerle büyük süpermarketleri karşılıyor. Fiyat önemli bir kriterdir, ancak tüketiciler alışveriş deneyimine de değer verdiği için önemini kaybeder.
İndiricilerin genellikle süpermarketlerden daha ucuz yiyecekler sunduğu açıkça söylenemez. Çikolata, belirli meyve ve sebze türleri veya klasik ucuz et gibi genellikle daha ucuz olan ürünler vardır. Buna ek olarak, tereyağı veya süt gibi temel gıdalar için fiyat savaşı var. Aldi tereyağı fiyatını düşürürse, diğer indirimler ve süpermarketler genellikle hareket eder.