Muqe
New member
Vergi kredileri Süper ikramiye Bu yıla ilişkin borçların İtalyan kamu hesaplarında “2023’te ‘ödenecek’ olarak sınıflandırılması gerekiyor. Dolayısıyla kamu maliyesi üzerindeki etkileri oluştukları anda ortadan kalkmaktadır. Dolayısıyla 2023 yılına kadar bütçelere büyük oranda yük olacak.
Süper bonus, işte inşaat işlerine %90’lık katkı: kurallar. Başvurular 2 Ekim’den itibaren
23 Eylül 2023
Beklenen haber geldi EurostatAvrupa istatistik ofisi, ulusal mevkidaşı Istat’a bir yazı gönderdi. Ancak bu sadece muhasebe ve evrak meselesi değil. Hükümet, Superbonus’un ve diğer inşaat primlerinin kamu hesapları üzerindeki artan ve kontrolsüz ağırlığından defalarca şikayet etti. Bu şekilde etkileri, hiçbir şey olmasa bile, geçmiş yıllara ve Avrupa kurallarına hâlâ bir soluklanma yılı olan 2023’e yoğunlaşıyor. Giorgetti’nin bakış açısına göre, bu krediler satıldıkça veya kullanıldıkça bunları not etmek zorunda kalmak çok daha kötü olurdu, bu da gelecek yıllarda bütçe açığı üzerinde etkiler yaratacaktı. Tam da yazılı olarak mali manevranın etrafında döndüğü kişiler.
Manevra için hazine yok. Giorgetti: “Kolay sübvansiyonlar yeter”
kaydeden Valentina Conte
23 Eylül 2023
Ödenecek vergi kredileri aslında bir kamu harcamasının veya kamu yükümlülüğünün başlangıçtan itibaren muhasebeleştirilmesi gereken vergi kredileridir, dolayısıyla etkisi bina inşaatı faaliyeti sırasında muhasebeleştirilecektir. Dolayısıyla 2023’te devreye giren ikramiyelerin açığa etkisi ancak 2023’te olacak.
Bu açıdan bakıldığında, bu yılın nihai açığının, baharda öne sürülen %4,5’ten daha fazla, GSYİH’nın %5,5’i düzeyinde olması mümkün. 2024 için yeniden inşa edildiği şekliyle CumhuriyetHükümet bunun yerine GSYİH açığını Nisan Defasında belirtilen %3,7’den %4,3’e çıkarma yolunda ilerliyor. Kesin çıta henüz belirlenmedi ancak programatik açığın/GSYH’nin %4’ünün artık bir tabu olmadığı açık. Bu, program açığı ile trend açığı arasındaki farktan kaynaklanan (ek ekonomi politikalarının yokluğunda elde edilecek olan) ve korunması için 0,2 puan civarında olması gereken yaklaşık 4,5 milyar dolarlık hazinenin “savunulmasını” mümkün kılacaktır. tam olarak manevrayı finanse etmek için yararlı bir tampon (aslında Def’de %3,5 idi).
Süperbonus, yıl sonuna kadar işi tamamlamayanlar için %110 tuzağı tetikleniyor
kaydeden Antonella Donati
21 Eylül 2023
Her halükarda 2024 yılında bile Süper Bonus için yapılması gereken ek bir doğrulama olacaktır: Eurostat, “takılıp kalan vergi kredilerinin gelişimini dikkate alarak” konunun en geç 2024’ün ilk yarısının sonuna kadar gözden geçirilmesini talep etmektedir. ve hükümetin sorunu çözmek için yapabileceği müdahaleler”.
Bu arada ajanslara göre filtrelenen verilere göre Nadef’in 2023 GSYH’sinin %0,8 oranında büyüyebileceğini belirtmesi gerekiyor. Böylece Nisan ayı Def’inin %1’lik büyümeyi gösteren değeri aşağı yönlü revize edildi. 2024’ün trend GSYİH’si, yani programatik GSYİH tahminini hesaplamak için başlangıç noktası, Def’de tahmin edilen %1,4’ten %1 civarında olacaktır.
Süper bonus, işte inşaat işlerine %90’lık katkı: kurallar. Başvurular 2 Ekim’den itibaren
23 Eylül 2023
Beklenen haber geldi EurostatAvrupa istatistik ofisi, ulusal mevkidaşı Istat’a bir yazı gönderdi. Ancak bu sadece muhasebe ve evrak meselesi değil. Hükümet, Superbonus’un ve diğer inşaat primlerinin kamu hesapları üzerindeki artan ve kontrolsüz ağırlığından defalarca şikayet etti. Bu şekilde etkileri, hiçbir şey olmasa bile, geçmiş yıllara ve Avrupa kurallarına hâlâ bir soluklanma yılı olan 2023’e yoğunlaşıyor. Giorgetti’nin bakış açısına göre, bu krediler satıldıkça veya kullanıldıkça bunları not etmek zorunda kalmak çok daha kötü olurdu, bu da gelecek yıllarda bütçe açığı üzerinde etkiler yaratacaktı. Tam da yazılı olarak mali manevranın etrafında döndüğü kişiler.
Manevra için hazine yok. Giorgetti: “Kolay sübvansiyonlar yeter”
kaydeden Valentina Conte
23 Eylül 2023
Ödenecek vergi kredileri aslında bir kamu harcamasının veya kamu yükümlülüğünün başlangıçtan itibaren muhasebeleştirilmesi gereken vergi kredileridir, dolayısıyla etkisi bina inşaatı faaliyeti sırasında muhasebeleştirilecektir. Dolayısıyla 2023’te devreye giren ikramiyelerin açığa etkisi ancak 2023’te olacak.
Bu açıdan bakıldığında, bu yılın nihai açığının, baharda öne sürülen %4,5’ten daha fazla, GSYİH’nın %5,5’i düzeyinde olması mümkün. 2024 için yeniden inşa edildiği şekliyle CumhuriyetHükümet bunun yerine GSYİH açığını Nisan Defasında belirtilen %3,7’den %4,3’e çıkarma yolunda ilerliyor. Kesin çıta henüz belirlenmedi ancak programatik açığın/GSYH’nin %4’ünün artık bir tabu olmadığı açık. Bu, program açığı ile trend açığı arasındaki farktan kaynaklanan (ek ekonomi politikalarının yokluğunda elde edilecek olan) ve korunması için 0,2 puan civarında olması gereken yaklaşık 4,5 milyar dolarlık hazinenin “savunulmasını” mümkün kılacaktır. tam olarak manevrayı finanse etmek için yararlı bir tampon (aslında Def’de %3,5 idi).
Süperbonus, yıl sonuna kadar işi tamamlamayanlar için %110 tuzağı tetikleniyor
kaydeden Antonella Donati
21 Eylül 2023
Her halükarda 2024 yılında bile Süper Bonus için yapılması gereken ek bir doğrulama olacaktır: Eurostat, “takılıp kalan vergi kredilerinin gelişimini dikkate alarak” konunun en geç 2024’ün ilk yarısının sonuna kadar gözden geçirilmesini talep etmektedir. ve hükümetin sorunu çözmek için yapabileceği müdahaleler”.
Bu arada ajanslara göre filtrelenen verilere göre Nadef’in 2023 GSYH’sinin %0,8 oranında büyüyebileceğini belirtmesi gerekiyor. Böylece Nisan ayı Def’inin %1’lik büyümeyi gösteren değeri aşağı yönlü revize edildi. 2024’ün trend GSYİH’si, yani programatik GSYİH tahminini hesaplamak için başlangıç noktası, Def’de tahmin edilen %1,4’ten %1 civarında olacaktır.