Tavares, Stellantis'e veda etmek için 35 milyon iyi not

Muqe

New member
Roma – 100 milyon euro kemik için varsayılanlar var. Stellantis'in eski CEO'su Carlos Tavares. Aslında 35 milyonu aşmadı, her şeyi bir araya getir, maaş ve bonus. Aslında, bunlar farklı sesler. Portekiz yöneticisinin 2024'ün saf maaşı, 23 milyon. 2023'te alınandan% 37 daha az. Tavares, finansal hedeflere ulaşamayan kısa vadeli teşvikler almadıUzun vadeli hedefler için 20 milyon toplarken. Ancak bu paraya, diğerleri eklenmelidir 12 milyon: 2 Hollanda standartlarına dayanarak iyi bir adamım, yönetici ve 2021'de FCA ve PSA'yı birleştirerek doğum yapmasına yardım ettiği bir uzlaşma anlaşmasında tanımlanan 10 kişi, dün akşam geç saatlerde açılan yıldız bütçesinden ortaya çıkan rakamlar. Sec, Nisan Meclisi göz önüne alındığında ABD'deki Borsa Kontrol Otoritesi. Ücret düzeyinde, 23 milyon 2 milyon taban ödeme, 71.224 avro saçak avantajı, emeklilik için 500 bin avro fayda ve 20 milyon ve 514 bin avro uzun vadeli bonusdan oluşuyor. Ancak insanları konuşmasını sağlayacak bir ücret, çünkü geçmişte Aralık ayında otomobil üreticisini terk eden Portekiz yöneticisinin maksi maaşları hakkında tartışma eksikliği yoktu.

Stellantis: Arabanın kara yılında tutulması ve kullanışlı olması azalır. 2025'te ilk pozitif sinyaller



Diego Longhin tarafından

26 Şubat 2025



Tarafından Sendikalar ve İşçiler Sonuç ödülüne kıyasla kötü bir ruh hali var işçiler için. 630 ila 830 Euro brüt. Olumsuz hesaplar göz önüne alındığında, hedeflere ulaşılmamış olsa bile bonus tanınır. Pomigliano ve Turin'de protesto eksikliği yoktu. Fiom, işçiler üzerindeki sorumlulukların indirilemeyeceğini söylerken, diğer metal işleme sendikaları anlaşmayı yeniden tartışmak istiyor. Stellantis, 500 hibridin yapımında zamanları yakmak istiyor. Şimdilik ölü çizgi Kasım 2025'te kaldı, ancak grup önceden oynamaya karar verdi Mirafiori'de montaj hattını kurma çalışmalarıyla başlayın. Amaç, Mayıs ayında ilk prototiplerle dışarı çıkmaktır. Yaklaşık 2.200 kişinin çalıştığı Turin'deki tarihi fabrikada, müdahaleler Nisan ayında düzeni değiştirmek için başlayacak. “Hedef – Stellantis'i açıklıyor – Mayıs ayında ilk prototipleri inşa etmektir”.


Endüstri

Otomatik, piyasa durdu, ancak elektrik AB planı için iyileşiyor



Diego Longhin tarafından

26 Şubat 2025



Tesis, ekipmanın kurulacağı Nisan ayında duracaktır. Elektrik 500'ün üretim faaliyeti Mart ayının tamamında devam edecek ve daha sonra Mayıs ayında devam edecek. Normalde klasik tatil ayı olan Ağustos ayında müdahale etmek mümkün olurdu, ancak yöneticiler zamanları yakmak istiyor. Mirafiori'deki 500 melez, 17 Aralık'ta sunulan İtalya planının bir parçasıdır. Turin'de oksijen nefes vermesi gereken model. 2024 FIM-CISL verilerine göre, 2023'te yaklaşık 86 bine kıyasla 26 binden az otomobille kapandı.

Exor Ferrari'nin% 4'ünü satıyor. Elkann: “Taahhüt değişmedi, yeni satın alma için kullanılacak”



Diego Longhin tarafından

26 Şubat 2025



500 hibrit eğilimi tersine çevirmelidir. Bu, planı tanıttıktan sonra Stellantis Avrupa başkanı Jean-Philippe Imparato tarafından belirtildi: “Mirafiori için 500 melez yılda 100 bin araba anlamına gelecek”. İçin Bakan Adolfo Urso Mirafiori ile ilgili haberler “Stellantis'in İtalyan fabrikalarına yatırım yapma planı ile yapıldığı taahhütlerine karşılık geliyor. Tavares'in istifasından sonra iklim değişti».