Muqe
New member
The Çinli turist ziyarete geri dönenİtalya Ve lüks alışveriş tutkunu, genç, pandemi öncesine göre daha yüksek harcama kapasitesine sahip ve dijital ödemelerle daha fazla aşinalığı olan. Sadece bu değil: Avrupa'daki yerleri hayal ediyor ve en sevdiği yerler arasında İtalyan yerlerini de sayıyor, her şeyden önce moda.
Bunlar, tarafından gerçekleştirilen analizin bazı unsurlarıdır: Küresel Mavi Ve Retex Çinbölümü MarTech Şirketi Retex Batılı markaların Çin pazarında dijital olarak uluslararasılaşması konusunda uzmanlaşmış olup, marka geliştirme ve pazara giriş hizmetleri sunmaktadır.
Çinli turistlerin geri dönüşünün devam etmesi için iyi beklentiler
Global Blue'nun yaptığı bir araştırmaya göre; Çinli alışverişçilerin seyahat etme eğilimi yüksek kalmaya devam ediyor%81'i önümüzdeki aylarda Avrupa'yı ziyaret etmeyi planladıklarını söylerken, Avrupa düzeyinde hava kapasitesinin toparlanma oranının 2019 seviyelerine kıyasla yaz ve sonbaharda %85'e ulaşması bekleniyor (Forwardkeys verileri). Özellikle, İtalya'ya dönen Çinli yolcu sayısı pandemi öncesi değerleri çoktan aştı (Haziran ayında 2019'a göre %111 toparlanma).
Çinli turistin yeni profili: Genç, harcamayı seven ve lüks tutkunu
Verilerden Vergisiz alışveriş of'un 2.Çeyrek 2024Çinli alışverişçilerin genel olarak genç bir kesim olduğu (44 yaşın altında olanların oranı %68, bu da 2019'a kıyasla 7 puanlık bir büyümeye işaret ediyor) ve alışverişlerini alışveriş merkezinde yapmayı tercih ettikleri görülüyor. moda giyimi (78%, pandemi öncesine göre +4 puan), 2019'a (62%) kıyasla en yüksek toparlanma oranını kaydeden bir kategori. Moda ve giyimde ortalama makbuz artışları 1.005'ten 1.441 avroya (+43%) çıkıyor.
Bu, genel olarak daha fazla harcama yapan bir Çinli gezgindir. En fazla satın alma gücüne sahip olanlar Bin yıllık (30-44 yaş), ortalama 3.590 avroluk bir makbuzla. En sevdiğiniz ürünler? lüksOrtalama gelirde 1.883 avrodan 2.669 avroya (+%42) güçlü bir artış kaydedildi.
Şehirlerdeki harcamalar açısından, Vergisiz harcamalara katkı sağlamada listenin başında yer almaya devam ediyor Milano2019'a kıyasla hacimlerin %44'ü ve yüksek bir geri kazanım oranı: %65, %59 olan ulusal ortalamaya karşı. Ardından Roma (%20), Floransa (%10) ve Venedik (%7): En yüksek ortalama geliri (2.273 avro) ikinci grupta görüyoruz.
Çinlilerin güveni azalıyor ancak İtalya en popüler destinasyonlar arasında yer almaya devam ediyor
Platform üzerinden yapılan analiz Simgesel Sosyal Zeka İle ilgili Retex ÇinSosyal medya ve diğer dijital kanallar aracılığıyla çevrimiçi sohbetleri izleyen ve analiz eden, Çinli turistlerin tercih ettiği destinasyonları ve sosyal medyadaki duygularını gösteren bir şirket. Avrupalı destinasyonların Çinliler arasında giderek daha popüler hale geldiği ve sürekli büyüme kaydettiği ortaya çıkıyor.
İtalya, çevrimiçi ortamda konuşulanlar açısından en popüler üçüncü ülkedir ve önde gelen Çin seyahat rezervasyon uygulaması Ctrip'e göre 2024'ün 1. çeyreğinde en çok ziyaret edilen Avrupa ülkeleri arasında yer alıyor. Fransa Ve Birleşik KrallıkÇinli gezgin ayrıca deneyimlerini sosyal medyada paylaşmayı sever. Çin'de iki popüler platform, ziyaret edilecek yerler hakkında ilham almak için kullanılır: Kırmızı%45'ini elinde bulunduran ve Doujinşi %29 ile. Ülkemiz hakkında uğultu çeşitli konular tarafından yaratılıyor: İtalya'ya yapılan gezilerle ilgili gönderiler; pop yıldızlarının bölgedeki rolü; çevrimiçi olarak beğenilen kısa dramalar. Çevrimiçi olarak kimler konuşuyor? 26-36 yaş arası, çoğunlukla kadınlar (%62), genellikle esprili bir ses tonuyla.
Son olarak, simgesel cazibe merkezleri en popüler olanlardır. 2024'ün ilk çeyreğinde, ilk sırayı Floransa'daki Santa Maria del Fiore Katedralidaha fazla takdir edilen Milano Katedrali ve KolezyumDiğer sembolik yerler, tercih sırasına göre, örneğin Uffizi GalerisiThe Panteon ve son olarak, ikonik San Siro Stadyumu.
Bunlar, tarafından gerçekleştirilen analizin bazı unsurlarıdır: Küresel Mavi Ve Retex Çinbölümü MarTech Şirketi Retex Batılı markaların Çin pazarında dijital olarak uluslararasılaşması konusunda uzmanlaşmış olup, marka geliştirme ve pazara giriş hizmetleri sunmaktadır.
Çinli turistlerin geri dönüşünün devam etmesi için iyi beklentiler
Global Blue'nun yaptığı bir araştırmaya göre; Çinli alışverişçilerin seyahat etme eğilimi yüksek kalmaya devam ediyor%81'i önümüzdeki aylarda Avrupa'yı ziyaret etmeyi planladıklarını söylerken, Avrupa düzeyinde hava kapasitesinin toparlanma oranının 2019 seviyelerine kıyasla yaz ve sonbaharda %85'e ulaşması bekleniyor (Forwardkeys verileri). Özellikle, İtalya'ya dönen Çinli yolcu sayısı pandemi öncesi değerleri çoktan aştı (Haziran ayında 2019'a göre %111 toparlanma).
Çinli turistin yeni profili: Genç, harcamayı seven ve lüks tutkunu
Verilerden Vergisiz alışveriş of'un 2.Çeyrek 2024Çinli alışverişçilerin genel olarak genç bir kesim olduğu (44 yaşın altında olanların oranı %68, bu da 2019'a kıyasla 7 puanlık bir büyümeye işaret ediyor) ve alışverişlerini alışveriş merkezinde yapmayı tercih ettikleri görülüyor. moda giyimi (78%, pandemi öncesine göre +4 puan), 2019'a (62%) kıyasla en yüksek toparlanma oranını kaydeden bir kategori. Moda ve giyimde ortalama makbuz artışları 1.005'ten 1.441 avroya (+43%) çıkıyor.
Bu, genel olarak daha fazla harcama yapan bir Çinli gezgindir. En fazla satın alma gücüne sahip olanlar Bin yıllık (30-44 yaş), ortalama 3.590 avroluk bir makbuzla. En sevdiğiniz ürünler? lüksOrtalama gelirde 1.883 avrodan 2.669 avroya (+%42) güçlü bir artış kaydedildi.
Şehirlerdeki harcamalar açısından, Vergisiz harcamalara katkı sağlamada listenin başında yer almaya devam ediyor Milano2019'a kıyasla hacimlerin %44'ü ve yüksek bir geri kazanım oranı: %65, %59 olan ulusal ortalamaya karşı. Ardından Roma (%20), Floransa (%10) ve Venedik (%7): En yüksek ortalama geliri (2.273 avro) ikinci grupta görüyoruz.
Çinlilerin güveni azalıyor ancak İtalya en popüler destinasyonlar arasında yer almaya devam ediyor
Platform üzerinden yapılan analiz Simgesel Sosyal Zeka İle ilgili Retex ÇinSosyal medya ve diğer dijital kanallar aracılığıyla çevrimiçi sohbetleri izleyen ve analiz eden, Çinli turistlerin tercih ettiği destinasyonları ve sosyal medyadaki duygularını gösteren bir şirket. Avrupalı destinasyonların Çinliler arasında giderek daha popüler hale geldiği ve sürekli büyüme kaydettiği ortaya çıkıyor.
İtalya, çevrimiçi ortamda konuşulanlar açısından en popüler üçüncü ülkedir ve önde gelen Çin seyahat rezervasyon uygulaması Ctrip'e göre 2024'ün 1. çeyreğinde en çok ziyaret edilen Avrupa ülkeleri arasında yer alıyor. Fransa Ve Birleşik KrallıkÇinli gezgin ayrıca deneyimlerini sosyal medyada paylaşmayı sever. Çin'de iki popüler platform, ziyaret edilecek yerler hakkında ilham almak için kullanılır: Kırmızı%45'ini elinde bulunduran ve Doujinşi %29 ile. Ülkemiz hakkında uğultu çeşitli konular tarafından yaratılıyor: İtalya'ya yapılan gezilerle ilgili gönderiler; pop yıldızlarının bölgedeki rolü; çevrimiçi olarak beğenilen kısa dramalar. Çevrimiçi olarak kimler konuşuyor? 26-36 yaş arası, çoğunlukla kadınlar (%62), genellikle esprili bir ses tonuyla.
Son olarak, simgesel cazibe merkezleri en popüler olanlardır. 2024'ün ilk çeyreğinde, ilk sırayı Floransa'daki Santa Maria del Fiore Katedralidaha fazla takdir edilen Milano Katedrali ve KolezyumDiğer sembolik yerler, tercih sırasına göre, örneğin Uffizi GalerisiThe Panteon ve son olarak, ikonik San Siro Stadyumu.