Muqe
New member
Uzatır İtalya'da turizm sezonu bir ile Mayıs ve Ekim aylarında rezervasyonlarda artış sayesinde yabancı gelenler. İtalya'da ortalama günlük gecelik faiz oranı artıyor ve Almanya, Fransa ve Birleşik Krallık gibi pazarlar Asya'yla birlikte büyüyor. Bu, soruşturma sırasında çekilen fotoğraftır. Otel Rezervasyon Trendleri İle ilgili SiteMinder12'yi belirlemek için 125 milyon küresel rezervasyonu analiz eden en yüksek geliri sağlayan kanallar 2024'teki İtalyan otelleri için bunları 2023'tekilerle karşılaştırıyoruz.
Tüm yıl boyunca tatilde
Göze çarpan ilk gerçek, temmuz ve ağustos aylarının artık İtalya'daki tek tatil ayları olmamasıdır. Turizm sezonu nihayet klasik yaz döneminin ötesine geçme eğiliminde. yabancı gelenler ve Bel Paese'nin yıl boyunca artan çekiciliği.
Özellikle 2024 yılında İtalyan otellerindeki rezervasyonların üçte biri (%32) yoğunlaştı haziran ve ağustos ayları arasındaancak İtalya yazının en yoğun ayları olan Temmuz ve Ağustos ayları sırasıyla %4 ve %1'lik hafif bir düşüş kaydetti. Tam tersine, Mayıs ve Ekim onaylandılar 2023 verilerine göre büyüyor (her ikisi de toplam rezervasyonların %9'una ulaştı ve bu oranı aştı) ve ayrıca Eylül kendini iyi koruyor ve %2'lik bir büyüme kaydediyor. Sürpriz geliyor Şubat ve Mart ayına ilişkin verileriki ay genellikle düşük sezon olarak kabul edilir: le bunun yerine rezervasyonlar arttı Sırasıyla %8 ve %4.
Kısacası, İtalyan otellerindeki konaklamalar küresel ortalamanın biraz üzerindeydi: Dört misafirden biri aslında iki veya daha fazla gece kaldı (%76'sı sadece bir gece kaldı).
Otel fiyatları artıyor
SiteMinder'ın raporu, yıl boyunca artan misafir akışının etkisiyle otel fiyatlarında bir artış olduğunu ortaya koyuyor. özellikle, Mayıs ve Ekim hala ilgi odağı konumundalar 2024'te daha yüksek oranlar272 ve 271 avroya ulaştı. Ekim 2024'te odalar, 2023'ün aynı ayına göre %5'ten daha pahalıydı.
Böylece İtalya, 2024'te otel fiyatlarında bir önceki yıla göre artış kaydeden küresel pazarların %65'i arasında yer alıyor. Ortalama Günlük Oran (ADR – günlük ortalama) 2023'teki 238,90 avroya kıyasla 239,60 avroya ulaştı.
İtalyan otellerinde rezervasyonlar
Birçok gezgin, yıllar sonra ilk kez geçen yıl İtalya'ya döndü ve erken davranarak ortalama rezervasyon aralığını 34 gün olarak küresel ortalamanın (32 gün) üzerinde tuttu. Ve eğer ortalama iptal oranı büyük ölçüde sabit kalırsa (rezervasyonların %21'i), bir otelde kalınacak en pahalı gece Cuma olarak onaylanır ve bu, haftanın en ucuz gecesi olan Pazar gününden ortalama 25 euro daha fazladır. hafta.
Uluslararası varışlar
THE uluslararası seyahat 2024 yılındaki toplam check-in işlemlerinin %65'inden fazlasını oluşturdu. Almanya, Fransa ve Birleşik Krallıkartan ilgiyle birlikteAsyagibi şehirlere yurt dışından gelenleri tercih etti. Roma, Venedik ve Floransagibi gelişmekte olan yerlere doğru Puglia ve Sicilya.
Geleceğe baktığını açıklıyor Simone PortaluriSiteMinder'ın İtalya bölge müdürü, “İtalya'daki oteller ve konaklama sağlayıcıları, veriye dayalı içgörüler ve pazar istihbaratı araçlarını kullanmaktan büyük fayda sağlayacak. Konukların ne zaman ve nereden geldiğini anlamak, geliri en üst düzeye çıkarmanın anahtarı olacak.”
İtalya'da otel rezervasyon kanalları
Soruşturma ayrıca şunları tespit etti: 202'de İtalya'da 12 ana otel rezervasyon kanalı4, platform kullanıcılarının elde ettiği toplam brüt gelirlere dayanmaktadır.
Art arda yedinci yıldır, Booking.com ilk etapta kendini onaylıyor, ardından Expedia Grubu ve onlara ver otelin web sitesi üzerinden doğrudan rezervasyonlar Üçüncü sırada yer alan bu kanal, turistik destinasyonlardaki otel tesislerinin en büyük gelir kaynakları arasındaki konumunu koruyan veya geliştiren küresel eğilimi teyit ediyor.
Podyumdan aşağıya indiğimizde dördüncü sırada Hotelbeds'i, ardından Çin ve Asya'dan gelen gezginlerin dönüşünden yararlanan Hostelworld Group, agoda, Trip.com, GDS – Global Dağıtım Sistemleri, HRS – Otel Rezervasyon Hizmeti'ni görüyoruz. Airbnb, WebBeds, Lastminute.com kapanıyor.
Tüm yıl boyunca tatilde
Göze çarpan ilk gerçek, temmuz ve ağustos aylarının artık İtalya'daki tek tatil ayları olmamasıdır. Turizm sezonu nihayet klasik yaz döneminin ötesine geçme eğiliminde. yabancı gelenler ve Bel Paese'nin yıl boyunca artan çekiciliği.
Özellikle 2024 yılında İtalyan otellerindeki rezervasyonların üçte biri (%32) yoğunlaştı haziran ve ağustos ayları arasındaancak İtalya yazının en yoğun ayları olan Temmuz ve Ağustos ayları sırasıyla %4 ve %1'lik hafif bir düşüş kaydetti. Tam tersine, Mayıs ve Ekim onaylandılar 2023 verilerine göre büyüyor (her ikisi de toplam rezervasyonların %9'una ulaştı ve bu oranı aştı) ve ayrıca Eylül kendini iyi koruyor ve %2'lik bir büyüme kaydediyor. Sürpriz geliyor Şubat ve Mart ayına ilişkin verileriki ay genellikle düşük sezon olarak kabul edilir: le bunun yerine rezervasyonlar arttı Sırasıyla %8 ve %4.
Kısacası, İtalyan otellerindeki konaklamalar küresel ortalamanın biraz üzerindeydi: Dört misafirden biri aslında iki veya daha fazla gece kaldı (%76'sı sadece bir gece kaldı).
Otel fiyatları artıyor
SiteMinder'ın raporu, yıl boyunca artan misafir akışının etkisiyle otel fiyatlarında bir artış olduğunu ortaya koyuyor. özellikle, Mayıs ve Ekim hala ilgi odağı konumundalar 2024'te daha yüksek oranlar272 ve 271 avroya ulaştı. Ekim 2024'te odalar, 2023'ün aynı ayına göre %5'ten daha pahalıydı.
Böylece İtalya, 2024'te otel fiyatlarında bir önceki yıla göre artış kaydeden küresel pazarların %65'i arasında yer alıyor. Ortalama Günlük Oran (ADR – günlük ortalama) 2023'teki 238,90 avroya kıyasla 239,60 avroya ulaştı.
İtalyan otellerinde rezervasyonlar
Birçok gezgin, yıllar sonra ilk kez geçen yıl İtalya'ya döndü ve erken davranarak ortalama rezervasyon aralığını 34 gün olarak küresel ortalamanın (32 gün) üzerinde tuttu. Ve eğer ortalama iptal oranı büyük ölçüde sabit kalırsa (rezervasyonların %21'i), bir otelde kalınacak en pahalı gece Cuma olarak onaylanır ve bu, haftanın en ucuz gecesi olan Pazar gününden ortalama 25 euro daha fazladır. hafta.
Uluslararası varışlar
THE uluslararası seyahat 2024 yılındaki toplam check-in işlemlerinin %65'inden fazlasını oluşturdu. Almanya, Fransa ve Birleşik Krallıkartan ilgiyle birlikteAsyagibi şehirlere yurt dışından gelenleri tercih etti. Roma, Venedik ve Floransagibi gelişmekte olan yerlere doğru Puglia ve Sicilya.
Geleceğe baktığını açıklıyor Simone PortaluriSiteMinder'ın İtalya bölge müdürü, “İtalya'daki oteller ve konaklama sağlayıcıları, veriye dayalı içgörüler ve pazar istihbaratı araçlarını kullanmaktan büyük fayda sağlayacak. Konukların ne zaman ve nereden geldiğini anlamak, geliri en üst düzeye çıkarmanın anahtarı olacak.”
İtalya'da otel rezervasyon kanalları
Soruşturma ayrıca şunları tespit etti: 202'de İtalya'da 12 ana otel rezervasyon kanalı4, platform kullanıcılarının elde ettiği toplam brüt gelirlere dayanmaktadır.
Art arda yedinci yıldır, Booking.com ilk etapta kendini onaylıyor, ardından Expedia Grubu ve onlara ver otelin web sitesi üzerinden doğrudan rezervasyonlar Üçüncü sırada yer alan bu kanal, turistik destinasyonlardaki otel tesislerinin en büyük gelir kaynakları arasındaki konumunu koruyan veya geliştiren küresel eğilimi teyit ediyor.
Podyumdan aşağıya indiğimizde dördüncü sırada Hotelbeds'i, ardından Çin ve Asya'dan gelen gezginlerin dönüşünden yararlanan Hostelworld Group, agoda, Trip.com, GDS – Global Dağıtım Sistemleri, HRS – Otel Rezervasyon Hizmeti'ni görüyoruz. Airbnb, WebBeds, Lastminute.com kapanıyor.