Turizmden kripto para birimlerine dijital ödemeler: 2023’te de bir devrim olacak

Muqe

New member
bu dijital ödemeler sektörü sürekli gelişiyor. Vize i işaret etmeye çalıştı 2023’ün on iki ayında sektörü karakterize edecek en önemli beş trend. Alan içerisinde perakende tamamen iyileşmesi dikkat çekiyor turizm, bu da daha fazla kişinin tatil yerlerinde kredi kartını kullanmasına yol açacaktır. Yine tüketiciler arasında sürdürülebilirlik talebi. Kurumsal dünya söz konusu olduğunda Visa, ben dijital ödemeler B2B’de de pazar payı elde edecekler. Ancak elektronik işlemlerin artmasıyla birlikte yaygınlaşması kaçınılmaz olan dolandırıcılık konusunda hem bireylerin hem de işletmelerin dikkatli olması gerekecektir. Son olarak, ABD kredi kartı düzenleyicisi kripto para birimlerine odaklanmaktadır.

Ama ayrıntılı olarak görelim ben beş trend. “Vize verileri gösteriyor ki, yabancı turist alışverişi pandemiden önce en çok ziyaret edilen 500 destinasyonun %63’ünde tamamen iyileşti, bu sayının 2023’te artması muhtemel – raporu okur – Bu yılın Haziran ve Ağustos ayları arasında, yurtdışında seyahat eden kişi başına harcanan ortalama miktar da büyük ölçüde arttı (2019’un aynı dönemine göre +%13), oteller, restoranlar ve eğlence aktiviteleri gibi hem perakende hem de geleneksel seyahat kategorilerini ilgilendiren bir rakam”. iş dostu şehirlerde turist teklifleri devam edecek, oteller ve seyahat acentelerinin iş amaçlı seyahat edenler için daha yüksek fiyatlar uygulaması ve tatil amaçlı seyahat edenler için kalan müsaitlik farkını telafi etmek için indirimli fiyatlara başvurması. Bazı sınırların henüz yeniden açılmadığı düşünülürse, özellikle Çinseyahat harcamaları ve ilgili perakende harcamalarının daha da artması muhtemeldir.

Yeni keşfedilen yolculuk tutkusu biriyle el ele gider sürdürülebilirlik için daha fazla talep. Tüketiciler, yeniden ticaretle, yani malları kiralamanın, şarj etmenin, tamir etmenin, satmanın, iade etmenin ve yeniden dağıtmanın daha sürdürülebilir seçimler yapmalarına izin verdiği döngüsel ticaretle ilgileniyor. Aslında, yakın tarihli bir Visa anketine katılan tüketicilerin %69’u perakendecileri yeniden ticaret faaliyetlerine göre seçmek istediklerini söyledi: “Gelecek yıl için, sürdürülebilir seçimler yapan tüketiciler için daha fazla ödül kartı ve planlama sırasında araçlar bekliyoruz. projeleri, etkilerini görselleştirmelerine yardımcı olur” diye yazıyor Visa uzmanları.

Ticari cephede Visa, B2B işlemlerinin %80’inin 2025 yılına kadar dijital olacağını tahmin ediyor.. İş süreçlerinin dijitalleşmesi, kağıt çek ve faturaların ötesinde B2B işlemlerini ve entegre ödeme tekliflerini hızlandırmaya devam edecek. Alacak hesapları ekipleri, halihazırda elektronik fatura göndermenin ve dijital ödeme almanın faydalarını yaşıyor. Ayrıca, giderek daha fazla sayıda kamu idaresi, hem vatandaşlara hem de müşteri olarak acentelere yapılan ödemeler şeklinde ödemelerin dijitalleştirilmesinde ilerleme kaydediyor.

Visa daha sonra aşağıdakilere karşı uyardı: “hibrit” bir dünyaya uyum sağlayan sahtekarlıklar. “Gittikçe daha fazla insan “hibrit” bir yaşam tarzı-çalışmayı benimsiyor – Visa sonucuna varıyor – El ele, dolandırıcılar da gelişiyor ve seyahat ederken uçuş, otel, yemek vb. hassas verilere erişmek için daha fazla fırsat. Seyahatin hızlı bir şekilde toparlanmasıyla birlikte, sınır ötesi dolandırıcılıkta bir artış görmemiz muhtemel. Visa tarafından yakın zamanda yapılan bir araştırma, seyahat edenlerin yarısından fazlasının (%58) seyahatleri sırasında kredi veya banka kartı dolandırıcılığı olasılığından endişe duyduklarını belirtti.

Son olarak, konuyla ilgili olarak kripto para birimleri Visa, “bir dizi daha az güvenilir tasarımın kullanımdan kaldırılmasını beklerken, ölçülü bir yaklaşıma dayanan ve yeni teknolojik gelişmelerle uyumlu olan diğerleri, işletmeler ve tüketiciler için anlamlı web çözümleri üretmeye devam edecek. Buna ek olarak, giderek daha fazla sayıda marka yeni dijital deneyimler oluşturmak için NFT teknolojisinden yararlanıyor ve ticaret, ödemeler ve sadakat alanında yeni kullanım alanları açıyor. Önümüzdeki yıl için bu trendin hızlanarak yeni ticaret, ödeme, ödüller ve tüketici ve marka sadakati deneyimleri sunmasını bekliyoruz.”