Vergi devri, on üçüncü ay ve fazla mesai için daha az vergi. Beklemedeki çalışanlar için artan sabit vergi

Muqe

New member
ROMA – İkramiyeler, üretkenlik ikramiyeleri ve fazla mesai için sabit ve sübvansiyonlu vergi. Çalışan maaşı artışları üzerindeki genelleştirilmiş sabit vergi ise “değerlendirilecek” durumda. Hükümetin değişiklik yoluyla kendi metnine teklif ettiği maliye delegasyonundaki değişikliklerden biridir. Teklif, Meclis gruplarının sunduğu değişikliklere ilişkin oylamanın öğle yemeğinde başladığı Oda’da Maliye Komisyonu’na sunuldu. Yürütme, çoğunluk ile muhalefet arasında partilerden yağan 600’den fazla talebi “inceltmeyi” hedefliyor. En fazla yirmi temaya açılır. Ancak, geriye doğru izlenirler. delegasyon ruhugenel ilkeleri çerçeveleyen, daha sonra ayrıntıları belirleme görevini kanun hükmünde kararnamelere bırakan, kesin seçimleri işler hale getiren.

Fazla mesai ve sübvansiyonlu on üçüncü ay ödemeleri


Hükümetin önerileri arasında bir verimlilik ikramiyelerine, belirli bir eşiğin üzerindeki fazla mesailere ve on üçte birine uygulanmak üzere Irpef’in ikame vergilendirilmesi kolaylaştırıldı. Metinde bir oran belirtilmemiş, ancak hükümet kaynakları bunun %15 sabit vergi olduğunu açıklıyor.

Tüm işçiler için artan sabit vergi veya daha doğrusu maaş artışları üzerindeki sabit vergi ile ilgili olarak, yönetici değerlendirmesinin “ileriye yönelik amaçlar için bile” sağlam kaldığını, ancak daha fazlasının olmadığını yazıyor. Bu nedenle, şimdilik, KDV numaraları için 2023’te başlayan deneme devam ediyor.

Vergi taksitleri, tamam ama kesin şartlar yok


Raportör Alberto Gusmeroli (Lega) tarafından yapılan bir değişiklik, serbest meslek sahipleri ve profesyoneller için bir taksit vergi öngörmektedir. Önerilen değişiklik, “vergi yükünün zaman içinde daha adil bir şekilde dağıtılmasını, ayrıca avansların ve bakiyelerin aylık periyodikliğinin kademeli olarak getirilmesine ve stopaj vergisinde olası azalmaya yönelik bir mekanizma yoluyla” çağrıda bulunuyor. Referans Kasım vergileridir.kişisel gelir vergisi avansı (ikinci avans veya tek çözüm) ve serbest meslek sahipleri ve profesyoneller tarafından ödenmesi gereken diğer vergiler dahil. Ancak değişiklik ayrıntılara girmiyor ve bunun nedeni, aksi takdirde genel ilkelere dayanan heyet metnine girme şansının olmaması. Heyete girme şansı yüksek olan konular arasında, diğerlerinin yanı sıra, Lig ve İtalya’nın Kardeşleri tarafından talep edilen süper damganın durdurulması var: Hükümet, Carroccio değişikliği konusunda olumlu görüş bildirdi, ancak metnin yeniden formüle edilmesi, aslında daha genel bir bağlama geri getirilmesi koşulu.

Light kenevire sıkın, asgari vergi geliyor


Hükümetin ve raportörün toplam on bir müdahalesi başka alanlara da müdahale ediyor. Mesafeli satış yasağının, ulusal sınırların dışından bile “yasa dışı pazarla zıtlık oluşturmak ve sağlığı korumak amacıyla” getirildiği zaman olduğu gibi, Yanmayan inhalasyon ürünleri ve yanmadan içilen sigaralar.

Hafif esrarda da bir sıkışıklık var.
Vergilendirme sigarayla aynıdır, ancak değişiklik aynı zamanda Gümrük İdaresi tarafından pazarlama için bir yetkilendirme rejimi getirilmesini ve reşit olmayanlara satış yasağı getirilmesini sağlar. Spesifik olarak, vergi rejiminin sigara veya inhalasyon ürünlerine benzetilmesi suretiyle, “kenevirin “duman veya inhalasyon ürünlerinde” kullanılacak kısımları için bir vergilendirme rejimi oluşturulması planlanmaktadır. Ve pazarlama esas olarak “tekel mallarının perakende satışları” veya tekel mallarının satışı için lisansa sahip özel satış noktaları ile sınırlıdır. Mesafeli satış ve otomatlarda yasak, aynı zamanda reklam yasağı.

Bunun yerine, OECD ilkelerine, hükümetin bir tanesini uygulamaya koyma yetkisi verdiği değişiklikle bakılıyor. %15 asgari vergi bazı bölgelerdeki elverişli vergi sistemi sayesinde “eksik vergilendirme” vergisinden yararlanmayı başaran İtalya’da yerleşik bir grubun şirketlerine.

Budama ihtiyacı


Ancak budama ve seyreltme bir öncelik olmaya devam ediyor. Çünkü hükümetin gerekçesinde meclis gruplarının sunduğu değişiklik önerileri çok fazla. Ve birçoğu çok fazla ayrıntılı. 26 Mayıs son tarihine kadar masaya yatırılan 656 değişiklikle karşılaştırıldığında, çoğunluk paketini kuruttu ve yaklaşık 110-120 “bildirildi”, muhalefet ise şimdilik tüm ilk önerileri sürdürdü.

TBMM’de trafik sıkışıklığı


Zaman daralıyor çünkü yürütmenin amacı, yaz tatilinden önce Parlamento’nun yetkilendirme tasarısı için yeşil ışık yakmasını sağlamak. Bu yüzden birkaç kez tekrarladı Ekonomi Bakan Yardımcısı Maurizio Leo, Oda ve Senato trafik sıkışıklığı riski altında olsa bile, dönüştürülecek beş kararname (sel, kamu idaresi, kamu kuruluşları, çalışma ve yeniden gazlaştırma terminali) ve iki kararname daha (Pa bis kararnamesi ve Avrupa ihlalleriyle ilgili olan) ile yol. Bunların hepsi, geçersiz kılınmaması için birkaç hafta içinde onaylanması gereken önlemlerdir. Bu nedenle, vergi delegasyonu süreci Montecitorio’dan gelen yeşil ışıkla durabilir ve ardından Eylül ayında Palazzo Madama’ya geçebilir, her halükarda sonbahara kadar genel tabloyu belirlenen zamanlar içinde kapatmak için uygun bir zamanda. Ardından, Ocak ayından itibaren, oranları mevcut dörtten üçe düşürmek için ilk adımı sağlayan Irpef’e müdahale ile ilk operasyonel eylem. Ancak Leo, “kaynaklarla uyumlu”, çünkü kapsamın kapsamı, Giorgia Meloni’nin vergi reformunun en büyük kırılganlığı olmaya devam ediyor.

parti önerileri


Partilerin teklif havuzu çok daha geniş: Finans Komitesi’ne sunulan değişiklikler arasında örneğin, süperbollo gibi mikro vergilerin kaldırılması, ayrıca derece sınavları ve diploma verilmesi için harçların kaldırılması var. Çoğunluk paketinde yer alan değişikliklerden biridir. İçinde ayrıca, Kuzey Ligi’nin, 35 yaşın altındaki gençlerden oluşan profesyonel dernekler ve profesyonel şirketler için sabit verginin %15’e (85 bin avroya kadar olan gelirler ve ücretler üzerinden) uzatılması talebi de yer alıyor. tobin vergisi, 2013 yılında İtalya’da uygulamaya konulan mali işlemler vergisi. Bir kez daha F24 modelinin ulusal ve yerel vergilerin, cezaların, katkı paylarının ve Kamu Yönetimine karşı diğer yükümlülüklerin ödenmesi için tek bir kanal olarak genişletilmesi: bu nedenle, dur bülten postasında. Muhalefet tarafında ise Demokrat Parti’nin 16 Mart’ta Bakanlar Kurulu’nda onaylanan vergi delegasyonundaki bazı maddeleri iptal etmeyi amaçlayan değişiklikleri öne çıkıyor. Alacaklılarla yapılan iki yıllık düzenlemenin uzatılmasına ilişkin olan gibi, vergi makamlarıyla yeni kontroller sağlamadan vergileri iki yıl süreyle donduran anlaşma. Onun yerine, demler vergi beyannamelerinin “önceden derlenmesini” istiyorlar. Ancak değişikliğin çok büyük olasılıkları yok çünkü alacaklılarla 2 yıllık anlaşma, sağcı hükümetin vergi reformunun temel direklerinden biri ve değerlendirme çehresini değiştirmeyi hedefliyor.

Tıpkı tapu sicili konusunun heyette tanıtılmasına yönelik değişiklik önerisine yer kalmayacağı gibi. Demokrat Parti, yükü eşit gelire sahip vergi mükellefleri arasında yeniden dağıtan gayrimenkulün piyasa değerlerine referansla bir reform istiyor. Ancak hükümet, kadastro değerlerinin “güncellemede hızlandırmayı hak etmediğini”, diğer ülkelerde ise “yeniden değerlemenin çok daha eski olduğunu” defalarca tekrarladı. Lega, Forza Italia ve Brothers of Italy’nin yıllık maaşların güncellenmesini dışlamak için mücadele ettiği Draghi hükümeti zamanında zaten benimsenen bir yaklaşımı izleyerek, tüm merkez sağın üzerinde durduğu kadastro teması. Onaylanan ancak daha sonra hükümet krizi nedeniyle Senato’da durdurulan heyet maliyesinden. İtirazlarda yapılan değişiklikler arasında, Sivil Toplumun bir iç yapısı olan Sivil Barış Gücü’nün lehine, vergi mükelleflerine beyannamede binde 6 kişisel gelir vergisi ayırma imkânı sunan 5 yıldızlı olanlar da var. Koruma. Bununla birlikte, Italia Viva-Azione’nin önerileri arasında, bölgenin güvenliği için azaltılmış KDV (% 4’te, mimari engeller düzeyinde) bulunmaktadır.