Visitbritain, turistleri çekmek için Birleşik Krallık'ta çekilen gişe rekorları kıranları kutluyor

Muqe

New member
Küresel dikkati katalizlemek için tasarlanmış bir hareketle, Ziyaret Punta Cineturismo ve lansmanlar “Büyük Britanya'nın oynadığı“, Greats'den esinlenen bir film eşliğinde uluslararası bir turizm pazarlama kampanyası Büyük Britanya'da yapılan sinematografik ve televizyon başarıları. İngiliz Yönetmen Oscar kazananı, Tom Hooperİngiltere'yi sadece epik hikayeler için bir sahne olarak değil, keşfetmek için canlı ve misafirperver bir varış noktası olarak tanıtmayı planlayan bu film girişimine rehberlik ediyor.

Film severler tanıyacak konum İngiliz manzarasının kolektif hayal gücünü tanımlamaya yardımcı olan “Misyon: İmkansız”, “Bridget Jones” ve “Harry Potter” gibi filmlerde ölümsüz. Bu sinematografik simgeler artık bir hatırlama görevi görüyor uluslararası ziyaretçileri çekin, Gerçekliğin, bu hikayelerin arka planı oldukları yerlerin doğrudan deneyimiyle kurguyu aştığını göstermek. Lansman filmi, harika filmlere birden fazla haraç yapmayı amaçlıyor: Seyircileri Birleşik Krallık'ta bir yolculuğa taşımayı amaçlıyor, sadece dinamik metropolleri vurgulamakla kalmayıp Londra veya Edinburghama aynı zamanda Kampanyalar ve karakteristik İngiliz manzaraları.

Kampanya, Visitbritain tarafından sinema ve televizyonun güçlü turizm katalizörleri olarak etkisini vurgulayan araştırmalara dayanıyor. Çalışmalarına göre, potansiyel ziyaretçilerin% 90'ı ekranda görülen yerleri keşfetmekle ilgileniyor, bu da deneyimsel ve sürükleyici turizme olan ilgiyi göz önünde bulundurarak şaşırtıcı olmayan bir rakam.

Sir Turizm Bakanı Chris Bryant Bu girişimin stratejik öneminin altını çizdi: “Turizm endüstrimiz ekonomi için zaten 74 milyar lira değerinde ve bu kampanya, milyonlarca turistin sansasyonel ülkemizin daha fazla bölümünü ziyaret etmeye teşvik ederek büyümesini artırmaya yardımcı olacak. Değişim için, bu kampanya ziyaretçi sayısını ve masraflarını artırmaya, yerel topluluklarda fırsatlar yaratmaya ve önümüzdeki yıllarda Birleşik Krallık'ın turizm ekonomisinin refahının temellerini koymaya yardımcı olacak “.

Ayrıca Patricia YatesVisitbritain CEO'su, sinemayı bir tanıtım aracı olarak kullanmanın önemini yineledi: “İngiliz destinasyonları şovun gerçek yıldızı, bu nedenle uluslararası ziyaretçilerimizde ve bölgelerimizde masraflarını zorlamak için sinematografik turizmin popülaritesini kullanıyoruz. Yerel ekonomileri güçlendirmek.

“Büyük Britanya'nın oynadığı” kampanyası Mart 2025'e kadar uzanacak ve ABD, Almanya ve Avustralya gibi kilit pazarlarda bir dizi tanıtım faaliyeti içeriyor. Buna ek olarak, dijital bir bileşen, Turistleri Birleşik Krallık'ın çeşitli bölgelerini keşfetmeye teşvik etmek için tematik güzergahlar ve sinematografik konumların etkileşimli bir haritasını sunan Cineturismo'ya adanmış bir merkezle entegre edilmiştir.