Yeni Lancia Gamma Melfi'de üretilecek

Muqe

New member
BALOKKO Lancia Gamma Melfi'ye varır. Markanın yeniden lansman yol haritasını belirleyen ürünün ilk yılı olan 2026'dan itibaren Basilicata'daki Stellantis fabrikasında üretilecek. Aslında Melfi'ye beş araba, iki cip, hibrit ve elektrikli Compass, iki D ve bir Lancia gönderilecek.Gama, tam olarak. Bugün onay Lancia CEO'su Luca Napolitano'dan geldi. Durum mu? Lancia'nın hafif hibrit Ypsilon Rally4 HF ile Ralli dünyasına dönüşünün sunumu. Ve yola varış yeni Ypsilon HF280 HP tam elektrikli motorla donatılmış yüksek performanslı yol versiyonu.



Lancia Ypsilon HF

Lancia Ypsilon HF


Piyasaya ilk çıkış mı? Gelecek yıl bahara kadar. Her iki modelin geliştirilmesi ve ayarlanması, Miki Biasion, motor sporları efsanesi ve Lancia ile iki kez dünya ralli şampiyonu. Vercelli ilindeki Balocco pistine ilişkin sunum, Lancia CEO'su Luca Napolitano şunları söyledi: “2025, Lancia'nın çağdaş motor yarışlarındaki varlığını yeniden teyit etmek amacıyla motor sporlarına dönüşünü işaret edecek. Gelenek ve yeniliğin bir karışımı olan Lancia, geleceğe tutku ve hırsla bakıyor.”

Arabalar: Avrupa'da pazar hala kırmızıda, ancak teşviklerin tetiklendiği yerlerde elektrik sektörü toparlanıyor



kaydeden Diego Longhin

22 Ekim 2024



Napolitano ayrıca ana hissedarı Exor olan ve aynı zamanda Repubblica'yı da kontrol eden Stellantis grubunun markasının yeniden lansmanının sonraki aşamalarına da işaret ediyor: “2026, Melfi fabrikasında üretilecek olan Gamma amiral gemisinin yılı olacak” diye açıklıyor Napolitano, 2025 yılı, ilk olarak Ypsilon'da ortaya çıkacak ve daha sonra Gamma'ya ulaşacak olan muhteşem HF kısaltmasının yeniden lansmanına adanacak ve 2028 yılında gelecek olan “HF Integrale” ismiyle yeni Delta.

HF hakkında konuşurken hafıza Stratos, 037 ve Delta'ya gider. 20 yıl boyunca ralli yarışlarına hakim oldular ve sürücüler ve üreticiler arasında toplam on beş Dünya Şampiyonası kazandılar. Napolitano, “Bugün hâlâ kırılmamış bir rekor” diye anımsıyor – Her zaman Motor Sporları Olympus'unda ve rallideydik, ancak şimdi, bizi farklı kılan her zamanki zarafet ve ağırbaşlılıkla, profesyonel sürücüler için hazırlık kategorisi olan Ralli 4'ten başlayarak oraya geri dönüyoruz. yarın, tutkuyla ve geçmişimizle gururla büyümeyi hedefliyoruz.” Birkaç hafta önce Ypsilon Rally4 HF'yi Balocco pistinde teste tabi tutan, Stellantis'in CEO'su ve deneyimli bir sürücü olan Carlos Tavares oldu.

Lancia Trophy de 2025'te başlayacak: İtalya şampiyonasında altı yarış. Kazanan, Lancia'nın doğrudan desteği ve sponsorluğuyla 2026'da Avrupa düzeyinde rekabet etme fırsatına sahip olacak. Eugenio Franzetti, Lancia Corse HF'nin başına atandı. Arkasında otomobil sporları konusunda uzun bir deneyim var. “Ypsilon Rally 4 HF, Lancia'nın ralli geçmişine bir saygı duruşudur; tıpkı 1960'ların efsanevi Fulvia Coupé HF'si gibi heyecan ve eğlence sunmak üzere tasarlanmış olup kompakt, hızlı ve sürüşü son derece keyiflidir. 1 Ocak 2025'te onaylanması beklenen son geliştirme aşamasındayız ve ilk örnekleri Ocak ayının sonundan itibaren teslim etmeyi umuyoruz”.


ekonomi

Tavares, Piyemonte endüstrisinin yavaşlayacağını vaat ediyor: “Mirafiori'deki 500 hibritle 80-100 bin araba”



kaydeden Paolo Viotti

15 Ekim 2024



Bugünden itibaren alıngan olan Ypsilon Rally 4 HF, Stellantis Motorsport Yarış Mağazası'ndan sipariş edilebilir ve fiyatı 74.500 Euro'dur. Lancia'nın uluslararasılaşma aşaması devam ediyor Fransa, İspanya, Belçika, Hollanda ve 2025'te Almanya'daBaşlangıçta Avrupa'nın pek çok büyük şehrinde 70 yeni bayiden oluşan bir ağ bulunuyor.