İtalya'daki Lufthansa dönemi başlar: Entegre Uçuşlar, Miles ve Salonlar

Muqe

New member
ROMA – Noel Baba henüz Fiumicino'ya inmedi. Ve neredeyse otomatik olarak, neredeyse hediye olarak ITA Airways'e yüzlerce işe alım bekleyenler hayal kırıklığına uğramış olacaklar, şimdi şirket Lufthansa'nın elinde. Alman Joerg Eberhart, ITA'nın yeni CEO'suBunun yerine, 2025'in girişler minimum seviyeye düşürüldüğünde bir “konsolidasyon” yılı olacağı konusunda uyarıyor. Tam kanallı işe alım yapmak için, ITA'nın güçlü karları öğütmesi gerektiğinde 2026 ve 2027'yi beklemek gerekecektir. ITA'nın yeni başkanı Sandro Pappalardo, temellerin iyi yapmak için orada olduğunu açıklıyor. Mavi taşıyıcının yolcu gelirleri – ekledi – 2024'te%26 artışla 2.7 milyar'a ulaştı. Ancak bütçe bağı – anlıyor gibi görünüyor – henüz ulaşılamıyor.




Çünkü hesaplar birleştiriyor, ITA, ülkemizdeki pazar payını artırmak zorunda kalacakLufthansa grubu Carsten Spohr'un CEO'su. Öğretmen Andrea Giuricin'in 2024'te% 10'un hemen altına girdiğini paylaşın. Hala düşük. Evdeki zafer, iç pazardaki, Ayrıca bir ön meydan okuma Ryanair'e geçecekİtalya'daki en köklü şirket. ITA'nın CEO'su Eberhart, şehre indikleri sürece düşük maliyetli vektörler için sürekli teşviklere istekli havaalanlarında bir deniz feneri aydınlatıldığını doğruladı. Eberhart, bu havaalanlarından dengeli ve kayırmacılıksız bir “adil muamele” bekliyor. Kısacası, teşvikler için de mücadele etmek istiyor. Düşük maliyetli şirketlere karşı, bugün sadece düşük maliyetin ayrıcalığına kadar küçük uçaklar (100 koltuk altında) uzun rotalarda – aksine – pistte – sahaya koyacaktır.

Bu karmaşık senaryoda, Ita ve Lufthansa grubu arasındaki entegrasyon şekilleniyor. Dünden beri 36 milyon üyesi Miles & More (Alman Sadakat Programı) tüm ITA uçuşlarında kilometrelerce birikebilir ve kullanabilir. Böylece onları rezerve etmeye teşvik edilecekler. Par conticio için, ben 2,7 milyon uçuş üyesi (ITA programı) kız kardeşlerin uçuşlarındaki puanları biriktirecek ve kullanacak İsviçre, Avusturya ve Brüksel (ayrıca Almanların özellikleri). Bu arada Frankfurt ve Monaco'da ITA, operasyonları Lufthansa Grubu'nun terminallerine taşıyacak ve böylece yolcuların transferlerini hızlandıracak. Lufthansa'nın merkezleri (Frankfurt, Monaco, Zürih, Viyana ve Brüksel) ve Ita (Roma Fiumicino ve Milan Linate) arasındaki uçuşlar gün boyunca daha iyi olacak. Böylece daha geniş bir seçim ve seyahat arasındaki daha kısa bağlantılara sunulacaktır. 30 Mart'tan itibaren, Son olarak, ITA yolcuları yaklaşık 130 Lufthansa ve ortaklarını kullanabilirler. ITA'nın salonu da Lufthansa gezginlerine açık olacak.

Havaalanları, İtalya için Çift Tarihi Kayıt: 219 milyon Yolcu (2024). Mallarda patlama



Aldo Fontanarosa tarafından

31 Ocak 2025



Ne kadar doğal Ita ve Lufthansa Kod Paylaşım Anlaşmalarını İmzalayacak. Bu şekilde, İtalya'nın müşterileri – aynı rezervasyonla – dünyadaki Lufthansa'nın yaklaşık 250 destinasyonuna erişebilecekler. Lufthansa'nın müşterileri – her zaman karşılıklılık için – ITA ağının nihai destinasyonlarına daha kolay ulaşacak.

Son olarak Ita Airways, Skyteam Alliance'dan çıkmayı mükemmelleştiriyor (Air France'ın da orada olduğu). 30 Nisan 2025'te sona erecek olan müfreze aşamasında ITA ve Skyteam “müşteri hizmetlerinin sürekliliğini” garanti edecek. ITA ayrıca bazı skyteam havayolları ile işbirliği yapacak «Yürürlükteki ikili anlaşmalar». Bu durumda, müşteriler için avantajlar yankılar olmadan ayakta kalacaktır. Önümüzdeki haftalarda, ITA, sivil havacılığın en büyük küresel ittifakı olan Star Alliance'a girme yoluna başlayacak Lufthansa'yı sütun olarak kim var. 2026'nın başında son çekim.